Biisti (Gor)
Biisti (Gor)
http://koti.mbnet.fi/malifous/War-hamer ... %20008.jpg
http://koti.mbnet.fi/malifous/War-hamer ... %20003.jpg
1. Edestä
2. Takaa
Hmm, eli tuo oli 4 figu jonka olen pakkauksesta maalannut ja haluaisin kommenttia, kaikki kommentit otetaan vastaan ja mieluiten asiallisia toisin kuin irc kanavalla.
http://koti.mbnet.fi/malifous/War-hamer ... %20003.jpg
1. Edestä
2. Takaa
Hmm, eli tuo oli 4 figu jonka olen pakkauksesta maalannut ja haluaisin kommenttia, kaikki kommentit otetaan vastaan ja mieluiten asiallisia toisin kuin irc kanavalla.
Taas vaihteeksi jotain : S.
- figunarkki
-
-Gz- Rappaaja
Hmmm... en oikeen saa tuota vihreää ja sinistä sointumaan kauhean hyvin (Tämä on oma vilpitön mielipiteeni
) ja vasemman jalan etu osassa näyttäisi hiukan peittyneen karvojen yksityiskohtia tuosta valkoisesta maalista.
maalia voisi hiukan ohentaa (iho näyttää vähän paksulta) ja highlittausta kaipaisi iho myös lisää. kuva on kanssa hiukan suttuinen, ainakin takaa joka saattaa figun näyttämään erilaiselta.
Hyvä pelifigu tuo ainakin on! ja kun saat viellä valmiiksi niin hyvä tuosta tulee! (en menisi omia figujanikaan paremmiksi väittämään
)
maalia voisi hiukan ohentaa (iho näyttää vähän paksulta) ja highlittausta kaipaisi iho myös lisää. kuva on kanssa hiukan suttuinen, ainakin takaa joka saattaa figun näyttämään erilaiselta.
Hyvä pelifigu tuo ainakin on! ja kun saat viellä valmiiksi niin hyvä tuosta tulee! (en menisi omia figujanikaan paremmiksi väittämään
Eihän sitä koskaan tiedä!
Njoo ihan kivan näköinen pelifigu. Näyttää että olisit vaivaakin nähnyt, joten miksi et ensin koonnut figua valmiiksi / niin valmiiksi kuin kannattaa maalaus teknisesti ? Kun olet kerran aika yksityiskohtaisesti maalannutkin
. Yleisesti pidän enemmän valmiista figuista täällä - postaa vasta kun valmis on minun pyyntö. Hankala kommentoida keskeneräisiä.
- Cheer up, the worst is yet to come. -
Sotun iloinen Tarina kuvittaja (tauolla)
Sotun iloinen Tarina kuvittaja (tauolla)
Hihhurlei, johan on iskevät värit vaikkakin tuo vihreä iho saisi olla vielä hiukan vaaleampi. Myös tuo oikea jalka näyttää maalaukseltaan hiukan kesken eräiseltä.
Itse en menisi muuttamaan niinkään sen kasisakaran, kuin taustan väriä, mutta kyllä se nytkin menettelee. Mukavaa se vain on kun kerrankin ne kompassit ei hypi sieltä silmille *pui nyrkkiä kaikille real life kompasseille*
Mutta eräs kohta on mihinkä kannattaisi mielestäni kiinnittä ihon lisäksi paljon huomiota on tuo esiliina, siinä nimittäin nyt nuo blendit on tällähetkellä TODELLA tökkivät, eli lisää kerroksia ja hiukan voisi muotojakin tuoda esille.
Sitten vielä kyssäri: Mitenkäs olet ajatellut sarvet ja sorkat maalata? Entäs millaista alustaa olet ajatellut?
Yrska
Itse en menisi muuttamaan niinkään sen kasisakaran, kuin taustan väriä, mutta kyllä se nytkin menettelee. Mukavaa se vain on kun kerrankin ne kompassit ei hypi sieltä silmille *pui nyrkkiä kaikille real life kompasseille*
Mutta eräs kohta on mihinkä kannattaisi mielestäni kiinnittä ihon lisäksi paljon huomiota on tuo esiliina, siinä nimittäin nyt nuo blendit on tällähetkellä TODELLA tökkivät, eli lisää kerroksia ja hiukan voisi muotojakin tuoda esille.
Sitten vielä kyssäri: Mitenkäs olet ajatellut sarvet ja sorkat maalata? Entäs millaista alustaa olet ajatellut?
Yrska
Taitojaan ei saa hukata => Silloin kun inspiraatio iskee, niin muu maailma saa odottaa.
Ahaa...No kuitenkin kannatteisi jatella hieman pienempiä kontrasti eroja niissä eri kerroksissa tai vetää ihan rehellisesti aivan päättömät kontrasti erot. Tai siis näin ainakin meikän mielestä...Malifous kirjoitti:Yrska. Enmä siihen mitään blendejä ees yrittäny
Yrska
Taitojaan ei saa hukata => Silloin kun inspiraatio iskee, niin muu maailma saa odottaa.