Marines scoutteja?

Miniatyyrien maalaukseen, konvertoimiseen sekä maastontekoon liittyvät kinkkiset kysymykset ja ongelmat.
HemmiEinari

Marines scoutteja?

Viesti Kirjoittaja HemmiEinari »

anteeksi huono otsikko... väsyneenä ei keksi.

Olen tässä miettinyt, kun en tykkää yhtään noista virallisista scouteista. En figuina, enkä etenkään maalata niitä. Olen tekemässä marines porukkaa jossa kaikki troop valinnat olisi scoutteja, teema porukka.

Siis mistähän voisi tehdä vaihtoehtoisia scoutteja?
Ideoita ei ole yhtään omassa päässä, joten päätin kysellä täältä.
Valitan kirotusvirhe, minulla olla paha häiriö muistissa.
hipiukko

Viesti Kirjoittaja hipiukko »

Rahaa palaa, mutta yksi käytetty keino on sekoittaa Space Marine ja Imperial Guardsman osia. Periaatteessa torso ja olkapanssarit otetaan marinelta ja loput kaartilaiselta. Aseissa sitten tietenkin joutuu vaihtamaan ne laskiväärit sopivampiin.
Yuri

Viesti Kirjoittaja Yuri »

Toiset taas ovat käyttäneet Marauderien tai hieman viilattuja Beastman käsiä ja paljaita päitä tavallisen mariinipanssarin yhteydessä kuvaamaan scoutteja. Jotkut ovat leikanneet reiden pois ja korvanneet sen jollakin toisella, kuten Cadianin reidellä tai skulptanneet sen GS:sta, jotta se panssari ei näyttäisi ihan power armourilta. Reppu on korvattu kaikenlaisella sälällä: veitsiä, laukkuja, pussukoita, nyssyköitä, kranaatteja, narua, huopia, jne. jne.

Jos tunnet kavereita jotka pelaavat esim. Kaaosta tai Imperial Guardia niin heiltä kannattaa kysellä ylimääräisiä osia.

++EDIT++ Käväseppä B&C:llä tässä threadissä: http://www.bolterandchainsword.com/inde ... 3&hl=scout Siellä porukat näyttävät omia vaihtoehtoisia scouttejaan.
http://www.pbase.com/yuuri Mitäs täältä löytyy?
HemmiEinari

Viesti Kirjoittaja HemmiEinari »

Linkki oli todella hyvä, alkaa hahmottua jokin visio. Kiitoksia siitä.
Itseasiassa teen myös IG:tä, joten sieltähän niitä osia löytyy ja turhia marineita on laatikko täynnä.

Kiitoksia jo näistä neuvoista.
Valitan kirotusvirhe, minulla olla paha häiriö muistissa.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Maalaus, konverttaus ja maiseman teko”