Mun Gondor armeija
Herot:
Faramir w/Heavy armour, horse 85pts
Captain of men w/heavy armour, shield 55pts
Damrod 50pts
sotilaat:
8 WoMT w/spear, shield 72pts
8WoMT w/bow 64pts
8 WoMT w/Shield 64pts
WoMT w/Banner 32pts
5 Knights of Minas Tirith 65pts
Knight of Minas Tirith w/banner 38pts
8 Rangers of Gondor 56pts
6 Guards of the fountain court 60pts
Pisteet yht:641
Anna täst jotai palautett
Gondor armeija
-
Jugenactus
Luulen että sinun kannattaa tehdä 500 pts armeija, sillä se on kaikkein käyttökelpoisin. :) (esim. turnauksissa) Muuten idea on ihan hyvä. Yksi hero johtaa aina tiettyä porukkaa. ;)
Ei se minua haittaa mutta ihan itsesi takia voisit muuttaa kirjoitusasuasi.
Ei se minua haittaa mutta ihan itsesi takia voisit muuttaa kirjoitusasuasi.
Höpönlöpöä, hevonkukkua. Kuka niin väittää?
Mitäs sinä yhdestä herosta höpötät? Onhan siellä niitä kaksi+kapu. Vai ymmärsinkö jotain viestissäsi väärin?gawd kirjoitti:niin eli yksi hero ja sitten rangerit ,ne ei oikein sovi tähän armeijjaan(si.minun mielestä) muuten näyttää kivalta, vähän yrität vähentää pisteitä ottamalla jotakin poies...
Shall I burn you?
Olettaisn että tuo olisi vihje: vähentää yksi hero ja rangerit, jotta pysyttäisiin paremmin pisteiden puitteissa, vaikkei se ihan siltä kulostakkaan.Spinal kirjoitti:Mitäs sinä yhdestä herosta höpötät? Onhan siellä niitä kaksi+kapu. Vai ymmärsinkö jotain viestissäsi väärin?gawd kirjoitti:niin eli yksi hero ja sitten rangerit ,ne ei oikein sovi tähän armeijjaan(si.minun mielestä) muuten näyttää kivalta, vähän yrität vähentää pisteitä ottamalla jotakin poies...
Mutta tätä voisin jopa melkein suositella, sillä se todella tiputtaisi pistekulutusta mukavasti.
Men cenuva fánë cirya
métima hrestallo círa,
i fairi nécë
ringa súmaryassë
ve maiwi yaimië?
métima hrestallo círa,
i fairi nécë
ringa súmaryassë
ve maiwi yaimië?