"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Manflayers.Turhan kovia vai ei?

Miten eri armeijat poikkeavat toisistaan tyyliltään ja pelitavoiltaan. Keskustelua eri yksiköiden käytöstä tilanteiden mukaan.
dead flesh penalty

Manflayers.Turhan kovia vai ei?

Viesti Kirjoittaja dead flesh penalty »

Minä luulin että tietyssä aspektissaan maksimoitujen yksiköitten aika oli jo ohi...vaan eipäs ollutkaan! Manflayerit tuli ja kappas kun niiltä löytyy kaikki mahdollinen mahtivarustus mitä delffipelaaja voi toivoa.
Tosin kun kerran ovat RoR unitti niin ehkä sen voi osin ymmärtää. Mutta kun manflayereillä osaava pelaaja voi pieksää puol vastustajan linjaa lihoiks.(tosin erittäin osaava pelaaja tekee tämän millä vaan :roll: )
Mitäs itse tykkäätte? Onko manflayerit ehkä ylivoimakkaita? Ite kyllä kallistun sille kannalle että ovat... ja minä pelaan delffeillä.

pisteitähän nuo vie.
Peace

Re: Manflayers.Turhan kovia vai ei?

Viesti Kirjoittaja Peace »

dead flesh penalty kirjoitti:(tosin erittäin osaava pelaaja tekee tämän millä vaan :roll: )
Ja todennnäköisemmin jollain muulla kuin manfalayereillä koska manflayereita ei hänen listassaan näy kuin hupimielessä.

Mitäkö mielta? Törkeän ylihinnoiteltua kuraa joka kaatuu ensimmäiseen vastaantulevaan magic missileen. Näistä on ollut keskustelua aiemmin ja lopputuloksena tavallinen shadeporukka hoitaa useimmat näiden tehtävistä aivan yhtä hyvin.

Tuollainen hinta ei ole maksettavissa muutamasta skirmisheristä - toisaalta jos olisivat halvempia niin olisivat liian halpoja kaikkine ominaisuuksineen. Ovat vain liian kalliita kestävyyteensä nähden.
Eternity's a scary thought.
I mean - where it's going to end?
Iceman
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Iceman »

Ohessa edellinen pohdinta niin figujen ulkonäöstä kuin niiden kyvyistä pelikentällä. Yleinen konsensus näyttää olevan jo yllä mainittu kallis, mutta huono.

http://forums.sotavasara.net/viewtopic. ... Amengil%2A
"I reject your reality and substitute my own!"
Adam Savage
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “FB: Armeijat ja yksiköt”