"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Vlad von Carstein army of Sylvaniassa

Warhammer FB -pelin säännöt ovat yleensä hieman tulkinnanvaraiset. Tällä palstalla keskustellaan eri sääntöjen toteutuksesta, tulkinnoista sekä mahdollisista ongelmatilanteista.
ErrSol

Vlad von Carstein army of Sylvaniassa

Viesti Kirjoittaja ErrSol »

Tulipa tällainen ongelma mieleen. Vlad von Carsteinin säännöissä lukee, että hänellä on kaikki von Carstein- suvun bloodline powerit. Entäpä jos hänet laittaa johtamaan army of Sylvaniaa? Saako hän silloin myös nämä SoC:n myötä tulleet uudet Bloodlinet? Tämänhän pitäisi muuttaa hänen pistehintaansa aika rajusti, mutta sääntöjen puitteissa näin ei kuitenkaan tapahdu. Mikä on ratkaisu?
Janson

Viesti Kirjoittaja Janson »

No Vlad nyt ei liene edelleenkään virallinen spessu, joten vastustajan kanssa on siitä asiasta paras sopia.
"Beibi, sulla on focusta, tekis mieli slammata sua. Haluisitsä marshalloida mun 'jackia?"
ErrSol

Janson kirjoitti:No Vlad nyt ei liene edelleenkään virallinen spessu, joten vastustajan kanssa on siitä asiasta paras sopia.
Itse asiassa Vladille ja Isabellalle on olemassa viralliset säännöt. Olisivatkohan olleet -02 tai -03 chroniclesseissä/annualissa.
Janson

Viesti Kirjoittaja Janson »

Niissä cronicleseissa on kyllä ihan epävirallisiakin charruja, nähdäkseni Vlad edustaa sitä aikaa, kun gw ei merkinnyt niitä virallisuuksia näkyviin.
"Beibi, sulla on focusta, tekis mieli slammata sua. Haluisitsä marshalloida mun 'jackia?"
HtUnliving
Peliporukkavalvoja

Viesti Kirjoittaja HtUnliving »

Janson kirjoitti:Niissä cronicleseissa on kyllä ihan epävirallisiakin charruja, nähdäkseni Vlad edustaa sitä aikaa, kun gw ei merkinnyt niitä virallisuuksia näkyviin.
Totta, Vlad ja Isabelaa ovat epävirallisia, ja kyllä niissä lukee se....
Aiemmin Jan Von Carstein.
"Itse en ole koskaan välittänyt siitä, kuka on taitava pelaaja. Pääasia että liikutellaan nappeja kentällä ja vastustaja ei voita." -amazing slug
Guzlob
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Guzlob »

Jan von Carstein kirjoitti:Totta, Vlad ja Isabelaa ovat epävirallisia, ja kyllä niissä lukee se....
Missä kohtaa tarkalleen? Plaraan annaalin sivua 61, eikä siinä mainita mitään epävirallisuudesta. Verkkoversiot voit työntää sinne minne vampyyrikaan ei upottaisi hampaitaan.

EDIT: Itse kysymystä koskien, studio ei ole ajatellut Sylvanian kannalta Vladia sen enempää kuin Mannfrediakaan. Rajallinen kognitiivinen kapasiteetti, etc. "Oikeaa" vastausta ei toistaiseksi ole ja tuskin tuleekaan. Roll a D6.
it is apparent the intent has been revealed
Wizard Lord

Viesti Kirjoittaja Wizard Lord »

http://us.games-workshop.com/games/warh ... steins.htm
Tuolta pitäisi löytyä ne säännöt.
Put your trust in stone and iron - stone and iron have always been true friends of the dwarfs.

You can feel thousends of deaths by fearing one.
ErrSol

Wizard Lord kirjoitti:http://us.games-workshop.com/games/warh ... steins.htm
Tuolta pitäisi löytyä ne säännöt.
...Niin, juuri ne epäviralliset.

Homma taitaa ollakin juuri niinkuin Guzlob sanoi, eli noppaa heittämällä varmaan arvottasiin. Turnauksissa tämä tosin saattaa tuottaa päänvaivaa, jos joka pelissä joutuu heittämään nopan uudestaan. Toisaalta, päänvaivaa niille, jotka ajattelivat tehdä Sylvanian armyn jota johtaa Vlad. Ja heitähän tunnetusti riittää...
Matti
Valvoja

Viesti Kirjoittaja Matti »

Ongelmia syntyy jo siinä, että onko Isabella Von Carstein thrall vai ei? Sylvania kun vaatii moisen ja Vladin&Isabellan viedessä kaikki characer slotit 2000p armeijassa, on tuo ehkä oleellisempi probleema turnauksien suhteen?
“When you aim for perfection, you discover it’s a moving target.” – George Fischer
Deetwo

Viesti Kirjoittaja Deetwo »

M. Salava kirjoitti:Ongelmia syntyy jo siinä, että onko Isabella Von Carstein thrall vai ei? Sylvania kun vaatii moisen ja Vladin&Isabellan viedessä kaikki characer slotit 2000p armeijassa, on tuo ehkä oleellisempi probleema turnauksien suhteen?
Ei kovin oleellista turnauksia ajatellen, sillä veli vlad ja sen sisko ovat special charactereita... En kovin monessa turnauksessa ole kuullut moisia sallittavan ;)
"Minun hautaani vartioi tuulenhenkäys kevyt
minun hautaani vartioi pisara aamukastetta.
Minun hautaani vartioi satatuhatta tappajasatelliittia,
minun hautaani vartioi teratonni antimateriaa"
Teral

Viesti Kirjoittaja Teral »

http://uk.games-workshop.com/warhammerw ... acters.htm

Otsikon alla oleva pikkupräntti kertoo että allaolevia special charactereja ei ole playtestattu ja näin vastustajan kanssa tulee sopia niiden käytöstä. Kumma kyllä Vlad & Isabella von Carstein näihin charactereihin lukeutuvat.

Lisäksi Vlad ja Isabella von Carstein fluffin mukaan kuolivat jo aikoja sitten ja sillä tavalla että henkiinheräämisen mahdollisuus on poissuljettu.

Jokainen voii vetää omat johtopäätöksenä että ovatko nämä virallisia.
ErrSol

Laruman kirjoitti:http://uk.games-workshop.com/warhammerw ... acters.htm

Otsikon alla oleva pikkupräntti kertoo että allaolevia special charactereja ei ole playtestattu ja näin vastustajan kanssa tulee sopia niiden käytöstä. Kumma kyllä Vlad & Isabella von Carstein näihin charactereihin lukeutuvat.
Luottaisin enemmän itse Chronicles- kirjaan kuin internet- versioon.
Laruman kirjoitti:Lisäksi Vlad ja Isabella von Carstein fluffin mukaan kuolivat jo aikoja sitten ja sillä tavalla että henkiinheräämisen mahdollisuus on poissuljettu.
Hitsi, tuota en ajatellutkaan! No, täytyypä samantien muuttaa myös kaikki Beasts of Chaos- listat, joita johtaa Beastlord Gorthor. Hänhän on myös ollut kuolleena jo vuosisatoja, eli luonnollisesti häntä ei saa käyttää.
Tohtori-SyFilis
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Tohtori-SyFilis »

The Witch king kirjoitti:
Laruman kirjoitti:Lisäksi Vlad ja Isabella von Carstein fluffin mukaan kuolivat jo aikoja sitten ja sillä tavalla että henkiinheräämisen mahdollisuus on poissuljettu.
Hitsi, tuota en ajatellutkaan! No, täytyypä samantien muuttaa myös kaikki Beasts of Chaos- listat, joita johtaa Beastlord Gorthor. Hänhän on myös ollut kuolleena jo vuosisatoja, eli luonnollisesti häntä ei saa käyttää.
Samantien kielletään kaikki joilla on "undead" sääntö, sillä hehän ovat kuolleita.
The small boys have come to see me hang
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “FB: Säännöt”