Regeneraatio + Pendant of Slaanesh
Regeneraatio + Pendant of Slaanesh
Oletetaan että Kaaos lordilla on kyseinen kombo.
Häntä ammutaan helblasterilla.
Helblaster tekee lopulta 22 haavaa.
Lordin profiilista lähti 3 woundia, joten hän tekee 3 regeneraatioyritystä ja onnistuu kahdessa.
Tiedän että regeneroidut haavat tuovat lisähyökkäyksiä. Kysymys kuuluukin, antavatko helblasterin hukkaan menneet tehdyt haavat lisähyökkäyksiä?
Entä challengessa?
Häntä ammutaan helblasterilla.
Helblaster tekee lopulta 22 haavaa.
Lordin profiilista lähti 3 woundia, joten hän tekee 3 regeneraatioyritystä ja onnistuu kahdessa.
Tiedän että regeneroidut haavat tuovat lisähyökkäyksiä. Kysymys kuuluukin, antavatko helblasterin hukkaan menneet tehdyt haavat lisähyökkäyksiä?
Entä challengessa?
Itse tulkitsisin niin että kun modeli fyysisesti menettää sen woundin niin saa hyökkäyksen.. Ja kuten tiedämme, charru ei voi tehdä sitä 22 kertaa 
Joten kolme hyökkäystä lisää.
Challenge taas ei vaikuta mitenkään tuon säännön toimintaan, haasteessa menetetään woundeja ihan normaaliin tapaan.
Joten kolme hyökkäystä lisää.
Challenge taas ei vaikuta mitenkään tuon säännön toimintaan, haasteessa menetetään woundeja ihan normaaliin tapaan.
"Minun hautaani vartioi tuulenhenkäys kevyt
minun hautaani vartioi pisara aamukastetta.
Minun hautaani vartioi satatuhatta tappajasatelliittia,
minun hautaani vartioi teratonni antimateriaa"
minun hautaani vartioi pisara aamukastetta.
Minun hautaani vartioi satatuhatta tappajasatelliittia,
minun hautaani vartioi teratonni antimateriaa"
Sword of blood tai jotain, antaa woundin strena testiä vastaan aina kun käyttäjä aiheuttaa woundin, toimii pendant of slaaneshin takia koska silloin charru voi menettää woundin vaikkapa 22 kertaa.
Regeneraatio on mielestäni vain as/ward saven kaltainen, itse en antaisi tehdä 10 attackia lisää tällä tavalla.
Regeneraatio on mielestäni vain as/ward saven kaltainen, itse en antaisi tehdä 10 attackia lisää tällä tavalla.
Itseasiassa ei ole. Regeneraatio tapahtuu vasta phasen lopussa ja hahmo tosiaan menettää ne woundit ennen kuin tämä voi niitä regeneroida. Täten niitä hyökkäyksiä saa lisää myös regeneroiduista woundeista, mutta kuten Deetwo jo totesi, hahmo ei voi fyysisesti menettää 22 haavaa, vaan ne loput menevät hukkaan.Nazreg Moonsinger kirjoitti:Regeneraatio on mielestäni vain as/ward saven kaltainen, itse en antaisi tehdä 10 attackia lisää tällä tavalla.
Lisäksi regeneraatio toimii myös sellaisia osumia vastaan, joista sanotaan: "...with no saves of any kind allowed...", koska regeneraatio ei ole save.
Kuten uusimmissa FAQ:eissa on todettu, hahmo ei voi menettää enempää woundeja kuin mitä sillä alunperin oli. Eli toisin sanoen, vaikka Lordisi menettäisi hellblasterista 30 woundia hänen tarvitsisi regeneroida vain kolmea, joista yksikin onnistunut toisi hänet henkiin. Eli maksimissaan voit saada 3 lisähyökkäystä kerralla Pendantilla.
Poislukien Killing Blow, joka ei salli regeneraatiota. (tiedän, tämä on niitä halveksittuja poikkeuksien luettelemista, mutta katson tämän olevan niin tärkeä poikkeus, että se tulisi mainita. Varsinkin, kun tätä ei ole selitetty sääntökirjassa.)Runefang kirjoitti:Lisäksi regeneraatio toimii myös sellaisia osumia vastaan, joista sanotaan: "...with no saves of any kind allowed...", koska regeneraatio ei ole save.
hei jos se lordi kärsii 22 haavaa, niin eikö sen pidä silloin yrittää regeneroida 22 kertaa????? niin mä ainakin tulkitsen säännöt tai muistan ne niin.. voin tietenkin olla väärässä, heii.... eli jos se saa 20 woundia regeneroitua 22:sta niin se selvii hengis.. sit vasta katotaan pendantin vaikutus.. mä voin kyl olla ihan ulkona, niin älkää lyökö lyttyyn..
If the apocalypse comes, beep me.
Olet väärässä. Figun woundit eivät voi mennä negatiivisiksi. Jos se ottaa 22 haavaa, niistä kolme menee hahmon tappamiseen ja loput menevät hukkaan, koska hahmo ei voi kärsiä kuin kolme haavaa. Näitä kolmea vastaan figu sitten heittää se regeneraation.Kheirakh kirjoitti:hei jos se lordi kärsii 22 haavaa, niin eikö sen pidä silloin yrittää regeneroida 22 kertaa????? niin mä ainakin tulkitsen säännöt tai muistan ne niin.. voin tietenkin olla väärässä, heii.... eli jos se saa 20 woundia regeneroitua 22:sta niin se selvii hengis.. sit vasta katotaan pendantin vaikutus.. mä voin kyl olla ihan ulkona, niin älkää lyökö lyttyyn..
Sen sijaan normaali save toimii siten, että pelaaja heittää sen 22 noppaa.
Pääero saven ja regenraation välillä on, että save estää hahmoa kärsimästä haavaa, mutta regeneraatio palauttaa figulle menetettyjä woundeja.
Jos regeneraatio tapahtuu phasen lopussa, ja regeneroitava tyyppi ottaa esim. 4 haavaa joista regeneroi yhden, onko hahmo ollut kuolleena puolet phasesta?
Voiko se lyödä sillä phasella takaisin? (olettaen että se lyö vihollisen jälkeen) Lasketaanko se kuolleeksi esim. Tzeentch-loitsun horrorin luomista ajatellen?
Olenko täysin väärillä jäljillä?
Voiko se lyödä sillä phasella takaisin? (olettaen että se lyö vihollisen jälkeen) Lasketaanko se kuolleeksi esim. Tzeentch-loitsun horrorin luomista ajatellen?
Vaiti tuijottaa ikkunastain,
ruudun takana kasvot kuin puolikuu.
Varjo viikatteen, tumman vaatteen
Tiedän ettei se voi olla kukaan muu...
ruudun takana kasvot kuin puolikuu.
Varjo viikatteen, tumman vaatteen
Tiedän ettei se voi olla kukaan muu...
Hahmo on käytännössä kuollut loppu phasen ajan. Vaiheen lopussa sitten katsotaan josko tämä heräisi henkiin. Eli siis ei saa lyödä takaisin jos vihollinen lyö ensin ja tappaa hahmon.Creenan kirjoitti:Jos regeneraatio tapahtuu phasen lopussa, ja regeneroitava tyyppi ottaa esim. 4 haavaa joista regeneroi yhden, onko hahmo ollut kuolleena puolet phasesta?