"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Nurglen Luutnantti

Isot pojat esittelevät pieniä miehiään.
Sutenööri

Nurglen Luutnantti

Viesti Kirjoittaja Sutenööri »

Elikkä tälläisen olen saanut aikaan, kuva on ihka ensimmäinen kuvaukseni joten kuvanlaatu ja valaistus voisi olla parempi, tässä olen joutunut käyttämään salamaa että sekin aiheuttaa pientä kuvanlaadun heikkoutta.

http://tinypic.com/view.html?pic=wsbj9 (toivottavasti toimii)

Ukko on suht nopeasti sutaistu, että pahoittele,n että tälläisen postaan tänne, mutta ukko on tarkoitettu kentälle ei vitriiniin. Maalasin figun lähinnä sitä miettien että pääsen kameraa testaamaan.

Kiitos kommenteista jo etukäteen.
Turretti

Viesti Kirjoittaja Turretti »

No niiin, parikin asiaa itse figusta, ei kuvasta:

Käytätkö pohjamaalia? Kannattaisi, sillä se helpottaa maalausta paljon, ja värikin tarttuu paremmin. Maalit näyttivät varsinkin ruumiissa paksuilta, niitä kun ohentelet, niin hyvä tulee.
"Monet ihmiset tuhlaavat rahoja, joita eivät ole ansainneet, tavaroihin, joita eivät halua, tehdäkseen vaikutuksen ihmisiin joista eivät pidä."
Sutenööri

Kyllähän se on pohjamaalailtu chaos blackilla ja sitten vaan dark angels greeniä pohjalle ja drybrushailtu eri vihreitä siihen päälle joten tuokin aiheuttaa vähän tuota maalien paksuuden "oloisuutta"

Mutta ei nuo nyt niis ohuita ole kuin voisivat olla.
The Educated Fool

Viesti Kirjoittaja The Educated Fool »

Ihan pelikelpoinen nappihan tuo on.. Mutta miltä vuosikymmeneltä tuo figu on... :p
"Miten säästätte sähköä?": "Perjantaisin on vintti pimeänä."
Sutenööri

Siinä on käytetty pohjana vanhaa nurglen plague marinea, jota on sitten konffattu ankaralla kädellä.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Galleria”