Gondor avenger bolt thrower ja Army setit
-
Jugenactus
Gondor avenger bolt thrower ja Army setit
En ole nähnyt armeijalistoissa ikinä bolt throweria. Niin ajattelin että tekeekö sillä mitään?
Ja Army seteistä, ovatko ne todella halvempia erikseen ostettuna?
Ja Army seteistä, ovatko ne todella halvempia erikseen ostettuna?
Höpönlöpöä, hevonkukkua. Kuka niin väittää?
niin eli jos ahluat pelata siegeä ne ovat varsin käteviä ja niitä on hyvä olla mukana silloin. mutta perus peleissä ei niillä juuri tee mitään. ja army settien pitäisi olla halvempia kuin erikseen mutta olen myös kuullut niin että se uusi pahisten armyboxsi olisi kalliimpi mutta eihän siinä olisi silloin mitään järkeä mutta selville saat kun lasket itse niiden hinnan yhteen erikseen ostettuna
- Gondorin Marko
Avenger Bolter Swift Reloadilla ja parilla lisämiehistön jäsenellä on ihan ok lisä armeijalistaan. Sen sijoittelun kanssa on vain oltava tarkkana. Avengeri on oivallinen apuväline esim. Urukkien tiputtelussa ennen lähitaistelua. Tämä kyllä tarkoittaa sitä ettei 500p armeijaan sen lisäksi yleensä mahdu yhtä sankaria enempää.
Fanatic 2:ssa minulla oli hyvislistassa Boromir ja Avenger Bolt Thrower ja kolmas sijahan sieltä tuli. Joissain peleissä Avenger taisi jopa tuoda pisteensä takaisin.
Fanatic 2:ssa minulla oli hyvislistassa Boromir ja Avenger Bolt Thrower ja kolmas sijahan sieltä tuli. Joissain peleissä Avenger taisi jopa tuoda pisteensä takaisin.
Itse en ole koskaan nähnyt, että tuo maksaisi itsensä tavallisessa pelissä takaisin, mutta kaipa sillä voi esim. pelotella vastustajaa sen lisäksi että se kyllä ampuukin ihan hyvin. Mutta tosiaan, ei mielestäni ole omiaan kentällä, mutta siegessä sitäkin osuvampi ja fluffikkaampi vaihtoehto. Kellään parempia kokemuksia?
Men cenuva fánë cirya
métima hrestallo círa,
i fairi nécë
ringa súmaryassë
ve maiwi yaimië?
métima hrestallo círa,
i fairi nécë
ringa súmaryassë
ve maiwi yaimië?
- Gondorin Marko
Jos haluaa maksimoida tapettujen vihollisten määrän ennen lähitaistelua, Avenger Swift Reloadilla on hyvä ostos. "Jousiampujia" saa suurinpiirtein saman määrän ostaa sitten Avengerin jota ei lasketa mukaan 33% rajoitukseen tai samoilla pisteillä perusjamppoja ja jousiampujia. Avengerin kanssa ammutuista nuolista vain noin 3-5 per vuoro on Strenaltaan normaalia huomattavasti kovempia. Kyllä Avenger + maksimi jousiampujat kaataa enemmän vihollisia ennen lähitaistelua.