"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Bloodthirster vai Archaon?

Miten eri armeijat poikkeavat toisistaan tyyliltään ja pelitavoiltaan. Keskustelua eri yksiköiden käytöstä tilanteiden mukaan.
joppu

Viesti Kirjoittaja joppu »

Ongelma kummassakin, Bloodthristerissä ja Archaonissa, on se ettei niitä voi varustaa itse toisin kuin Deamon Princejä, Exalted Deamoneita, Lord of Chaosia, Exalted Championia ja Asperin Championia. Jo se charrun varustaminen itse deamonic gifteillä ja magic itemeillä on mukavaa ja tulos on varmasti ihka oma charru.
irc:ssä minut tunnetaan nikillä Mechafan

Vain yksi asia voittaa hammerin peluun ja se on animen katselu.
Guzlob
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Guzlob »

Joppu kirjoitti:Jo se charrun varustaminen itse deamonic gifteillä ja magic itemeillä on mukavaa ja tulos on varmasti ihka oma charru.
Tuloksena on varmasti ihka samanlainen charru kuin miljoonalla Urmas-Kuolevilla, 5 vee. Ikäänkuin missään armeijakirjassa olisi oikeita varustevaihtoja... itsemurhaisen typeryyden ja no-brainer-kokoonpanon välistä ei yleensä löydy mitään mitä voisi "ihka omaksi" kutsua.
it is apparent the intent has been revealed
JarLoz
Viesti:

Viesti Kirjoittaja JarLoz »

"Spessuja ei tueta!" - "Spessut on helvetistä!" :roll:

Asiahan nyt on näin, että spessuissa ei ole mitään vikaa. Ihan hauska pelata spessua vastaan. Meilläpäin on yleensä tapana ilmoittaa etukäteen spessun käyttämisestä ihan noin vain herrasmiesperiaatteella, mutta ihan rennosti me peleissä otetaan. Ei luulisi montaakaan tyyppiä harmittavan kun vastustaja ottaa 800 pisteen tappocharrun, jonka saa rampautettua yhdessä ampumisvuorossa. Wloosh! sanoo vessanpytty kun sinne kaataa pisteitä.

Bluudthirsteri vai Iso-A? Itse kannatan Isoa Aata. Arska on kuitenkin Kova Jätkä (TM), ja saattaa jopa maksaa osan pisteistään takaisin, toisin kuin thirsteri jota vaivaa frenzyn ja fly:n ikävä yhdistelmä. Metsä vastaa vaikkei sinne huuda ja kaislikossa suhisee kun fast cavi huijaa kaamoksen isoimman hirmun luonnon keskelle rauhoittumaan.
FreakyM

Viesti Kirjoittaja FreakyM »

Samaa mieltä. Kaverini tietävät jo että armeijassani on yleensä joko Wurrzag (Paras Shamaani minkä rahalla saa, Ei voi miscastata ja Squiqit on aina plussaa) tai Grimgor, joka tosin on AIKA julma jos se saa puolikkaankaan mahdollisuuden.. Mutta paras Örkkispessu kautta aikojen on kyllä Wanha Cunnon Azhag Teurastaja Wyverninsä kanssa.

Nyky-edikassa ota Tappaja-Arska. Jos wanhoilla joskus pelaat (Ihan Ok idea), niin ota Bloody.
LP LP -> LK HP
The Captain
Valvoja

Viesti Kirjoittaja The Captain »

JarLoz kirjoitti: Metsä vastaa vaikkei sinne huuda ja kaislikossa suhisee kun fast cavi huijaa kaamoksen isoimman hirmun luonnon keskelle rauhoittumaan.
Höpsis. Tiristäjä tietysti deployataan niin, että se katsoo kohti omaa pöydänreunaa, ja ensimmäisellä vuorollaan se pääsee jo lentämään paikkaan, josta se saa itse valita, mihin chargaa.
-Miksi Jeesuksen ja Marian päät loistavat valoa?
-Niillä on suvussa halogeenejä.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “FB: Armeijat ja yksiköt”