"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Eli uusinoppa uudessa pakkauksessa? (mihin?)

Keskustelut, jotka liittyvät miniatyyripeleihin mutta jotka eivät sovi muihin keskustelun alueisiin.
Naldor

Eli uusinoppa uudessa pakkauksessa? (mihin?)

Viesti Kirjoittaja Naldor »

Eli teidätekö mihin tarkoitukseen sellanen noppa (valkoinen niin kuin muut artillery dicetkin) missä on luvut: 5, 10, 15, 20, 25 ja misfire kuva!
vanhassa noppa paketissa ei tullut sellasta!
"Glory, Honor & Victory over Death"
jullevi
Valvoja

Viesti Kirjoittaja jullevi »

Kyseessä on Artillery-noppa senteillä pelaaville (esim espanjalaisille). Uskoisin, että tulee GW:lle hieman halvemmaksi lisätä ylimääräinen noppa joka pakettiin kuin pakata eri maihin erilaiset paketit.
"It's a great excuse to start collecting ANOTHER army. One can never have enough armies and starting a new one is always exciting."
The Captain
Valvoja

Viesti Kirjoittaja The Captain »

Helblasterin ja organ gunin tehotkin nousivat yllättäen...
-Miksi Jeesuksen ja Marian päät loistavat valoa?
-Niillä on suvussa halogeenejä.
Henri Ketonen

Viesti Kirjoittaja Henri Ketonen »

Hmm. Mahdolliset 75 hittiä salamantereilta. Tuskin se Ratling Gun niin kovin hurja sittenkään on.

Luulen kyllä, että tuota noppaa käyttäviä neuvotaan kertomaan tulos 0,4:llä tai käyttämään sitä toista noppaa.
zqmfgb
Stenvall

Viesti Kirjoittaja Stenvall »

Itse taas luulisin, että helblasterissa ja vastaavissa käskevät käyttämään sitä tuuma-artillery-noppaa.
hyytelöperuna

Viesti Kirjoittaja hyytelöperuna »

Chosen kirjoitti:Itse taas luulisin, että helblasterissa ja vastaavissa käskevät käyttämään sitä tuuma-artillery-noppaa.
Ja jos tuumat muutetaan senteiksi niin mitä tapahtuukaan?
Ari

Viesti Kirjoittaja Ari »

hyytelöperuna kirjoitti:
Chosen kirjoitti:Itse taas luulisin, että helblasterissa ja vastaavissa käskevät käyttämään sitä tuuma-artillery-noppaa.
Niitä ei tarvitse muuttaa miksikään. Hellblasterissa artilerry nopalla määritetään osumien määrä, ei matka.
The Captain
Valvoja

Viesti Kirjoittaja The Captain »

Ari kirjoitti:
hyytelöperuna kirjoitti:
Niitä ei tarvitse muuttaa miksikään. Hellblasterissa artilerry nopalla määritetään osumien määrä, ei matka.
Jep - eikä ainakaan minun Empire-armybookissani sanota, että pitää käyttää sitä artillery-noppaa, joka näyttää parilliset luvut kahdesta kymmeneen... Ei enää lohikäärmeitä, jotka selviävät täydestä laakista lähimatkalta!
-Miksi Jeesuksen ja Marian päät loistavat valoa?
-Niillä on suvussa halogeenejä.
Stenvall

Viesti Kirjoittaja Stenvall »

The Captain kirjoitti:
Ari kirjoitti:
hyytelöperuna kirjoitti:
Jep - eikä ainakaan minun Empire-armybookissani sanota, että pitää käyttää sitä artillery-noppaa, joka näyttää parilliset luvut kahdesta kymmeneen... Ei enää lohikäärmeitä, jotka selviävät täydestä laakista lähimatkalta!
Tuo on muuten harvinaisen totta. Olen sinulle ikuisesti kiitollinen Kapu.
Gimgor

Viesti Kirjoittaja Gimgor »

Toihan on aika ilkeetä käyttää sitä toista atrilleryy :D

tosin ei sitä missään kielletä...Vielä kohta tulee joku Faq missä sanotaan että käytetään sitä tuuma noppaa
"Peace cannot be kept by force. It can only be achieved by understanding."
-Albert Einstein
jullevi
Valvoja

Viesti Kirjoittaja jullevi »

Eikös Artillery Dice määritellä rulebookissa 6-sivuiseksi nopaksi, josta löytyy tulokset misfire, 2, 4, 6, 8 ja 10 ? Voimme olettaa, että espanjassa rulebookin määritelmä artillerynopasta on tai ei ole jotain muuta, ja on heillä on varmastikin erikseen kerrottu mitä noppaa käytetään milloinkin.

Turha tätä Off-topikkia on mielestäni jatkaa, kuka liero sen sitten menikään aloittamaan ;)
"It's a great excuse to start collecting ANOTHER army. One can never have enough armies and starting a new one is always exciting."
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Yleiset miniatyyrikeskustelut”