"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

FB: Ampuminen useammasta kuin yhdestä rivistä?

Aloittelijoille ja vasta-alkajille tarkoitettu palsta, jossa uskaltaa kysyä vähän yksinkertaisempiakin asioita pelistä ja pelaamaan ryhtymisestä ilman tönimistä. Kokeneet vastaavat.
pro empire

FB: Ampuminen useammasta kuin yhdestä rivistä?

Viesti Kirjoittaja pro empire »

voiko ampujat (bow, crossbow, handgun...) ampua 2 rivissä?
empiren tykki!
Zarathustrian
Peliporukkavalvoja

Viesti Kirjoittaja Zarathustrian »

Rulebook. s.59-60. Ainoastaan eturankki ampuu, paitsi jos ovat kohdetta korkeammalla. Large targettia taasen saavat ampua kaikki.
Blacklion

Viesti Kirjoittaja Blacklion »

tähän liittyen: Päähäni on pinttynyt sellainen käsitys, että kukkulalla olevaan kohteeseen voi ampua kahdesta rivistä (eli matalalla olevat ampujat ampuvat kahdesta rivistä kukkulalle) ?
Deetwo

Viesti Kirjoittaja Deetwo »

Zarathustrian kirjoitti:Rulebook. s.59-60. Ainoastaan eturankki ampuu, paitsi jos ovat kohdetta korkeammalla. Large targettia taasen saavat ampua kaikki.
Aika puppua... Large targetteja saa ampua ihan tasan niin monta rankkia kuin muitakin kohteita.
Blacklion kirjoitti:tähän liittyen: Päähäni on pinttynyt sellainen käsitys, että kukkulalla olevaan kohteeseen voi ampua kahdesta rivistä (eli matalalla olevat ampujat ampuvat kahdesta rivistä kukkulalle) ?
Ei, vaan kukkulalla olijat saavat ampua kahdesta rivistä kohteita jotka eivät ole mäellä itse. Ylös ampumiseen ei saa mitään bonusta.
"Minun hautaani vartioi tuulenhenkäys kevyt
minun hautaani vartioi pisara aamukastetta.
Minun hautaani vartioi satatuhatta tappajasatelliittia,
minun hautaani vartioi teratonni antimateriaa"
Gorkiporki
Sotavasaran Maalaajamestari 2008

Viesti Kirjoittaja Gorkiporki »

Deetwo kirjoitti:
Zarathustrian kirjoitti:Rulebook. s.59-60. Ainoastaan eturankki ampuu, paitsi jos ovat kohdetta korkeammalla. Large targettia taasen saavat ampua kaikki.
Aika puppua... Large targetteja saa ampua ihan tasan niin monta rankkia kuin muitakin kohteita.
Sori mutta kannattaapa katsoa chronicle 2003 tai 2004 sivulta 112.
Q. Can models behind the first rank see large targets and shoot at them?
A. Yes they can

Tavallaan sääntökirjan sivulla 59 viitataan myös samaan asiaan.
Modern cars - they all look like electric shavers.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “FB: Perusteet”