Urukkeja örkki armeijassa?
Urukkeja örkki armeijassa?
Niin eli kysyisin voiko uruk-haita käyttää mordor armeijassa.
Siis en meinaa niitä mordor urukkeja vaan rautapihan rukkeja.
Saattaa olla jo tehtynä tälläinen topic, mutta jos viitsisitte olla siitä potkimasta minua.
Siis en meinaa niitä mordor urukkeja vaan rautapihan rukkeja.
Saattaa olla jo tehtynä tälläinen topic, mutta jos viitsisitte olla siitä potkimasta minua.
-
Balrogofmoria
-
Balrogofmoria
-
Balrogofmoria
-
Balrogofmoria
juu niin on.... ja itse hyväksyisin todellakin mutta turnauksissa ottaisin yhden pisteen pois koska pitäisi antaa melko reilusti teema pisteet joten kun kirjassa tai missään ei sanota niin ja kun ne eivät eroa mitenkää rautapihan urukeista niin otaisin vain yhden pisteen pois mutta muuten antaisin pelata moisella listalla
-
Stenvall
LotR:issa ei pelillisesti ole kuin kaksi armeijaa: hyvä ja paha(törkeää muuten, sillä hyvyys ja pahuus ovat subjektiivisia asioita), ja koska kaikki urukit kuuluvat pahalle, niin säännöllisesti ongelmia ei ole. Jos sinulla on Mordor-teemainen armeija, niin tottahan ne Mordorin Uruk-Hai sopivat paremmin, itse en kuitenkaan näkisi sitä pahana ongelmana, jos pelaisisit minua vastaan.
juh se olisi hyvin suosittavaa ja jopa ihan toimiva armeija ainut miinus mitä näen siinä on se että ei saa peikkoja....... no mutta vaikka tekee näin: miekka kilpimiehiksi urukeja eturiveihin, taakse keihäs örkkejä, sitten kuten minulla nykyään jonkin verran wargi ratsastajia (kohta tulee jopa muoviset niin saat niitä halvalla) sitten vaikka lurtz,sharku ja griznak eivät vie edes paljoa pisteitä ja saat 9 mightia ....... ja tietysti berserkkejä niitä kannattaa olla vähintään 5 ja jos vielä on pisteitä niin vaikka crossbowmenejä......
niin ja tämä on sitten vain oma ehdotukseni....
niin ja tämä on sitten vain oma ehdotukseni....
Itse olen käyttäny kolmea bersua, koska sen vrran, niitä omistan. Mutta mielelläni käyttäisin viittä, tai kuutta. Jos saat vastaasi kuolleet. On vastustajasi kusessa bersujesi kanssa. Todistettu on. Kait.Spinal kirjoitti:Vähempikin määrä riittääbottiins kirjoitti:tietysti berserkkejä niitä kannattaa olla vähintään 5. yksikin bersu armeijassa on vain plussaa.
Olen kohta aikuinen, mutta en ihan vielä.
Ostetaan Lizardmenejä! Pistä YV! Ja tarjoa figujasi!
Ostetaan Lizardmenejä! Pistä YV! Ja tarjoa figujasi!
Kyllä todistettu on! Eikä niitä tosiaan montaa tartte!LAndE kirjoitti:Itse olen käyttäny kolmea bersua, koska sen vrran, niitä omistan. Mutta mielelläni käyttäisin viittä, tai kuutta. Jos saat vastaasi kuolleet. On vastustajasi kusessa bersujesi kanssa. Todistettu on. Kait.Spinal kirjoitti:Vähempikin määrä riittääbottiins kirjoitti:tietysti berserkkejä niitä kannattaa olla vähintään 5. yksikin bersu armeijassa on vain plussaa.
Shall I burn you?