http://us.games-workshop.com/games/warh ... efault.htm
Lueppas toi niin voit saada jotain ideoita niiden käyttöön
Squic Herdit turhia?
Re: Squic Herdit turhia?
Yksikköhän liikkuu 8 tuuma kun night goblinit niitä ohjaavat. Joten ei se liikkuminen niin epävarmaa ole.Tiamat kirjoitti: - Liikkuminen epäluotettavaa, yksikkö olisi saatava nopeasti lähitaisteluun mutta random liikkuminen voi jumittaa yksikköä pahasti.
Olen kyllä samaa mieltä squiggien epäkäytännöllisyydestä. En ole oikeastaan koskaan onnistunut näillä mitään tekemään. Jotkut suosittelevat squiggeja käytettävän itsemurha rykmenteissä, eli niin että yritetään saada rykmentti hajoamaan keskelle vihollisen linjoja. En kuitenkkan maksaisi n. 150+ pistettä satunnaisista S5 hyökkäyksistä satunnaisiin rykmentteihin. Yleensä peli tilanteessa sovimme kavereiden kanssa, että poistamme kaikki loosen squigit, kun ne eivät kuitenkaan tekisi mitään... Ja kuten jo sanoitkin, squigit eivät kestä chargea, ja kun joskus itse olen onnistun niillä hyökkäämään, niin on siltikin harvinaista että vihollinen häviäisi roundin.
EDIT:
Juuri tuosta itsemurha taktiikasta varoittelin...http://us.games-workshop.com/games/warh ... efault.htm
Lueppas toi niin voit saada jotain ideoita niiden käyttöön
Viimeksi muokannut Hypnotoad, Su 19.12.2004 19:43. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
"Chaos is the only true answer"
Minä ainakin löysin käyttöä niille.
söivät vihun lizardmenit kätevästi. (noh, onhan niillä skinkeillä blowpipe mutta ei auta jos eivät pääse ampumaan.)
Loose squiqit taas ovat mainioita. Semmoinen otus kun osuu vihun eliitti rykmenttiin niin minulla on hauskaa.
Ovat ainakin minulla tuottaneet pisteet useimmiten takaisin.
Loose squiqit taas ovat mainioita. Semmoinen otus kun osuu vihun eliitti rykmenttiin niin minulla on hauskaa.
Ovat ainakin minulla tuottaneet pisteet useimmiten takaisin.
- Henri Ketonen
Hmm...katsotaanpas... 2 hyökkäystä, WS 4, strenght 5, pieni base. Asetellaan yksikkö kuuden tai jopa seitsemän levyiseksi, useimpia vihuja vastaan pääsevät kaikki lyömään. Ja lyövät muuten kovaa. Kuinka moni unitti lyö edes chargessa 14 S 5 attackia, sillä hinnalla mitä maksaa ~10 squigia + ~20 gobboa. Lähistelyn alkaessa ollaan yleensä tasoissa, lipun puute korvataan outnumberilla. Siihen squigien hyökkäykset päälle, niin alkaa vastustajalla (yleensä) puntti tutista.
Ei pallopäät mikään pomminvarma yksikkö ole. Esim. vastustajan chargeen kuolevat melko varmasti ja ampuminenkin voi tehdä hallaa, puhumattakaan paniikista. Mutta kyllä niissä potentiaalia on. Ja asennetta ennen kaikkea.
Ei pallopäät mikään pomminvarma yksikkö ole. Esim. vastustajan chargeen kuolevat melko varmasti ja ampuminenkin voi tehdä hallaa, puhumattakaan paniikista. Mutta kyllä niissä potentiaalia on. Ja asennetta ennen kaikkea.