"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Mordor turnaus lista

Mikäli haluat palautetta ja kehitysideoita suunnitteilla olevaan armeijaasi, kirjoita listasi tänne. Voit myös antaa palautetta omista kokemuksistasi muille.
Gorzag

Mordor turnaus lista

Viesti Kirjoittaja Gorzag »

Eli tälläinen lista olisi:

Troll chieftain 140 pts
basic

Easterling captain 55pts
basic

Orc captain 45pts
shield

5 easterlings 40pts
shields
4 easterlings 36pts
shields & spears

5 morannon orcs 45pts
shields & spears

15 Orcs 90pts
shields

15 Orcs 90 pts
spears

Total points:459 Total models:47

Olen pelannut täntapaisella listalla muutaman pelin ja ihan hyvin olen pärjännyt. Ampuvat hyvikset ovat olleet melko suuri ongelma, kun taas lähikseen pyrkivät hyvikset ovat olleet melko helppo vastus. Mikä auttaisi listaa pärjäämään ampuvia listoja vastaan on ehkä armeijan suurin ongelma.
LAndE

Viesti Kirjoittaja LAndE »

Vaihdat Easterlingejä örkki trackereihin ja otat muutaman Morannonin örkin lisää. On muuten jo nyt pelottavan näköinen lista.
Olen kohta aikuinen, mutta en ihan vielä.

Ostetaan Lizardmenejä! Pistä YV! Ja tarjoa figujasi!
gawd

Viesti Kirjoittaja gawd »

niin lista on hyvän näköinen mutta ampujat puuttuu.... ;)
big or small,we loot it all.hmph..
Elrohir

Viesti Kirjoittaja Elrohir »

Niin vaihda nuo itäläis kehäs kilpi miehet moranoneiksi.Ihan hyvältähän tuo lista vaikuttaa...
Loppiainen hyvin, kaikki hyvin
JmM

Viesti Kirjoittaja JmM »

Mutta Morannonin örkeillä on huonompi Courage, joten kyllä ne Easterlingit on hyvä vaihtoehto tuohon armeijaan.. Mun mielestä...
Gorzag

Viesti Kirjoittaja Gorzag »

Easterlingejä en mielelläni ottaisi pois koska ne ovat tyylikkäitä ja ainut joukko joka voi edes yrittää pysyä mukana ilman kapteenia kun courage testit tulevat. Olen kyllä noita trackereitä jonkin verran ajatellutkin...
Zarec

Viesti Kirjoittaja Zarec »

hyvä lista mutta mutta ota ne easterlingit pois ja jotain ampujia tilalle kuten rackerit tai haradit..... ja muuten vaikuttaa mainiolta vieläpä kun piste hinta on aika alhainen ja hyvä herou kin löytyy
Jugenactus

Viesti Kirjoittaja Jugenactus »

Tuli mieleen että mitä ne trackerit itse asiassa tarinallisesti on? Voisiko tavallisia örkkijousia käyttää niiden säännöillä? Vai voisiko niitä jotenki konvata tavallisista jousista?
Höpönlöpöä, hevonkukkua. Kuka niin väittää?
Zarec

Viesti Kirjoittaja Zarec »

no sii nehän ovat örkki samoojia tai itseasiassa tiedustelijoita..... ja kylä voi konfata esin muutella asustusta JNE.... itse en siinä osaa neuvoa koska en tiedä miten niistä saisi hienoja konfattuna....
JmM

Viesti Kirjoittaja JmM »

Morian Goblin jouskareista voisi saada aika hienoja trackereita pienellä konffauksella...
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “LOTR: Armeijalistat”