auttakaa mun dark elf armeijan kannsa
- Finklestein
auttakaa mun dark elf armeijan kannsa
oon uus hammer pelaaja ja pitäis saada tommone dark elf 1k armeija valmiiks ja tarttisin vähän apua..
eli siis omistan: 20 spearmans, 1 reaper bolt thrower, 4 dark riders, 12 repeater crossbow miestä ja noble jaloillaan ei siis mounted...mitä tartten lisää ??
(en haluis corsairseja koska ne maksaa ihan stnasti)
ite aattelin tällasta ko:
noble:
?
?
core:
5 dark rider
(pitäiskö niille antaa musikanttia beareria tai commanderia ja tai repeter crossbowta)
5 dark rider
(pitäiskö niille antaa musikanttia beareria tai commanderia ja tai repeter crossbowta)
20 spearmania
10 repeter crossbow misetä
10 repeter crossbow miestä
special:
5 cold ones
rare:
reaper bolt thrower
tai sitte 5 dark rideria pois ja toiset 5 cold oneia tilalle..taih no emt
joo niinko huomaatte en oikeesti tiedä kunnon balancetun armyn tekemisestä mtään ja tällai mut en mä muuten teiltä apua pyytäis..
tossa taitaa muutenkin jo mennä noi pisteet yli 1k ilman nobleja..huoh .. että näin.. auttakaaa
( öööh sori jos tää ei menny oikeelle aihealueelle.. en ollu oikee varma mihin tämmöne kannattais pistää ja sori noista kirjotus virheistä)
ModEdit: Armeija- tai yksikköaiheiset keskustelut kuuluvat FB: Armeijat ja yksiköt -alueelle. /jullevi
eli siis omistan: 20 spearmans, 1 reaper bolt thrower, 4 dark riders, 12 repeater crossbow miestä ja noble jaloillaan ei siis mounted...mitä tartten lisää ??
(en haluis corsairseja koska ne maksaa ihan stnasti)
ite aattelin tällasta ko:
noble:
?
?
core:
5 dark rider
5 dark rider
20 spearmania
10 repeter crossbow misetä
10 repeter crossbow miestä
special:
5 cold ones
rare:
reaper bolt thrower
tai sitte 5 dark rideria pois ja toiset 5 cold oneia tilalle..taih no emt
joo niinko huomaatte en oikeesti tiedä kunnon balancetun armyn tekemisestä mtään ja tällai mut en mä muuten teiltä apua pyytäis..
tossa taitaa muutenkin jo mennä noi pisteet yli 1k ilman nobleja..huoh .. että näin.. auttakaaa
( öööh sori jos tää ei menny oikeelle aihealueelle.. en ollu oikee varma mihin tämmöne kannattais pistää ja sori noista kirjotus virheistä)
ModEdit: Armeija- tai yksikköaiheiset keskustelut kuuluvat FB: Armeijat ja yksiköt -alueelle. /jullevi
"mul on pieni marine armeija jos on ; vast 10 marinee ja 1 tankki" -nöhö
- puolisukeltaja
Dark ridereille ehdottomasti musikantit, muuta ne eivät sitten tarvitsekaan. Noblelle oilisi kätsyä saada dark pegasus alle, tosin tässä tapauksessa kannattaa ottaa toinenkin noble ja tehdä siitä armeijan kenraali, sillä ei ole kovin hyväksi muulle armeijalle että genu lentelle ympäri pelikenttää maageja ja sotakoneita metsästämässä. 20 spearmania on hyvä runko armeijalle, voisi tosin näin pienessä pelissä vähentää 16:sta standardilla ja muusikolla, champankin voi laittaa jos haluaa, mutta vie vain turhia pisteitä näin pienessä pelissä. Repeater crossbowmanejä et tämänkokoisessa pelissä tarvitse noin paljoa, yksi ryhmä riittää hyvin. Toisen ryhmän pisteillä sitten vaikka executionereita tai cold one chariotteja. Cold one knightit ovat riskisijoitus stupidityn takia ja varsinainen pistesyöppö, niistä saisit pisteitä toiseen nobleen pegasoksella. RBT on varma valinta delffeille. Toivottavasti tuosta oli jotain apua. 
- Finklestein
puolisukeltaja kirjoitti:Dark ridereille ehdottomasti musikantit, muuta ne eivät sitten tarvitsekaan. Noblelle oilisi kätsyä saada dark pegasus alle, tosin tässä tapauksessa kannattaa ottaa toinenkin noble ja tehdä siitä armeijan kenraali, sillä ei ole kovin hyväksi muulle armeijalle että genu lentelle ympäri pelikenttää maageja ja sotakoneita metsästämässä. 20 spearmania on hyvä runko armeijalle, voisi tosin näin pienessä pelissä vähentää 16:sta standardilla ja muusikolla, champankin voi laittaa jos haluaa, mutta vie vain turhia pisteitä näin pienessä pelissä. Repeater crossbowmanejä et tämänkokoisessa pelissä tarvitse noin paljoa, yksi ryhmä riittää hyvin. Toisen ryhmän pisteillä sitten vaikka executionereita tai cold one chariotteja. Cold one knightit ovat riskisijoitus stupidityn takia ja varsinainen pistesyöppö, niistä saisit pisteitä toiseen nobleen pegasoksella. RBT on varma valinta delffeille. Toivottavasti tuosta oli jotain apua.
juu oli paljonkin.. toi pegasos juttu on aika cool.. onko shadet kovin hyödyllisiä 1k armeijassa?..
- puolisukeltaja
Shadet ovat hyödyllisiä kaiken kokoisissa peleissä, tosin border patroliin en niitä ihan ehkä ottaisi.peikko perkele kirjoitti:juu oli paljonkin.. toi pegasos juttu on aika cool.. onko shadet kovin hyödyllisiä 1k armeijassa?..
- Half-breed
-
Elvood
- Finklestein
juu eli noitten neuvojen jälkeen mun 1k tummat tontut näyttäis tältä
noble:
(general) liitetty spearman regimenttiin..(wargeari on vielä hakusessa)
sorsa pegasoksen päällä ( loitsut ja wargear hakusessa)
core:
5 dark riders, musicant
5 dark riders, musicant
20 spearman, musicant, standard bearer, commander
12 repeater crossbow men
special:
1 cold one chariot
1 cold one chariot
rare:
1 reaper bolt thrower
..antakaa vähän vinkkejä mitä tavaraa ja loitsuja noille nobleille kannattais ottaa..
noble:
(general) liitetty spearman regimenttiin..(wargeari on vielä hakusessa)
sorsa pegasoksen päällä ( loitsut ja wargear hakusessa)
core:
5 dark riders, musicant
5 dark riders, musicant
20 spearman, musicant, standard bearer, commander
12 repeater crossbow men
special:
1 cold one chariot
1 cold one chariot
rare:
1 reaper bolt thrower
..antakaa vähän vinkkejä mitä tavaraa ja loitsuja noille nobleille kannattais ottaa..
Ensinnäkään et voi valita mitä loitsuja otat vain mistä loresta. Dark magic kuulostaa kivalta, myös death magic toimii.peikko perkele kirjoitti: ..antakaa vähän vinkkejä mitä tavaraa ja loitsuja noille nobleille kannattais ottaa..
Sorsalle darkstar cloak ja seal of ghrond olisivat ihan jees, wand of kharaidonkin saattaisi toimia.
- puolisukeltaja
Sorcalle ei saa pegasosta, sen saa vain high sorcalle. Itemeiksi dispel scroll ja darkstar cloak ja Loreksi vaikka death. Noblelle taas sea dragon cloak, Blood armour, shield ja great weapon/sword of might. Muuten oikein näppärän tuntuinen lista.peikko perkele kirjoitti:sorsa pegasoksen päällä ( loitsut ja wargear hakusessa)
- Half-breed
- Finklestein
no voi perse..koska lentelevä general ei olis hyväks mun armeijan leadershipille ja ko kuitenki haluisin sellasen lentävän noblen ni mistä ihmeestä mä ny sellasen pierasen.. jos kerran sorsalle ei saa pegasosta..mun pitäis sitte ottaa se sorsa pois.eikä se sitte olis varmaan kauheen hyväks mun armeijalle..eli voin yhtä hyvinpuolisukeltaja kirjoitti:Sorcalle ei saa pegasosta, sen saa vain high sorcallepeikko perkele kirjoitti:sorsa pegasoksen päällä ( loitsut ja wargear hakusessa)
sanoa hyvästit lentävälle noblelle..
vai?
Osta Morathi ja laita pegasuksen selkään vaikka Cold one Knight champion tai Malus Darkblade, niin siinä on sinulle lentävä Noble. Itse morathin voi sitten koettaa väännellä käveleväksi tai Dark Steedillä ratsastavaksi sorsaksi.peikko perkele kirjoitti:no voi perse..koska lentelevä general ei olis hyväks mun armeijan leadershipille ja ko kuitenki haluisin sellasen lentävän noblen ni mistä ihmeestä mä ny sellasen pierasen.. jos kerran sorsalle ei saa pegasosta..mun pitäis sitte ottaa se sorsa pois.eikä se sitte olis varmaan kauheen hyväks mun armeijalle..eli voin yhtä hyvinpuolisukeltaja kirjoitti:Sorcalle ei saa pegasosta, sen saa vain high sorcallepeikko perkele kirjoitti:sorsa pegasoksen päällä ( loitsut ja wargear hakusessa)
sanoa hyvästit lentävälle noblelle..
vai?
- I.C. Wiener
- Viesti:
Ongelma on siinä kun pegasuksen selässä on Morathin jalat kiinni.Runefang kirjoitti:Osta Morathi ja laita pegasuksen selkään vaikka Cold one Knight champion tai Malus Darkblade, niin siinä on sinulle lentävä Noble. Itse morathin voi sitten koettaa väännellä käveleväksi tai Dark Steedillä ratsastavaksi sorsaksi.
http://store.us.games-workshop.com/stor ... &Img=14342
Voihan sitä taiteilla niin että Noble käyttää Morathin korkokenkiä :)
- TietoPredator
Brettipegasukset eivät valitettavasti sovi dark elffien tyyliin, ei sitten mitenkään.Jos kirjoitti:Kannattaisi varmaan ostaa boxi pegasus knighteja ja ottaa siitä yksi pegasus ja myydä kaksi muuta jollekin bretti pelaajalle. Tuo olisi varmaan kivuttomin tapa tehdä noble pegasoksella.
Näyttäisi siltä, että nuo bootsit olisi kyllä suht helposti poistettavissa morathin pegasuksesta, kellään kokemusta ?
"It's a great excuse to start collecting ANOTHER army. One can never have enough armies and starting a new one is always exciting."
- puolisukeltaja
Itse aloitin viilaamalla poistamaan, mutta sitten päätin vaihtaa armeijaa ja se jäi siihen. Eli loppuun saakka en saanut viilailtua. Suht työlästähän se oli, mutta ei niitä mitenkään muutenkaansiitä kai pois saa.jullevi kirjoitti:Näyttäisi siltä, että nuo bootsit olisi kyllä suht helposti poistettavissa morathin pegasuksesta, kellään kokemusta ?
No saattahan Brettien lentoheppa olla hiukan massivinen ja omaa bardingin, mutta uskoisin, että siitä saisi ihan hienon jos sitä vähän parantelisi muutamalla piikillä ja ehkä vaihtaisi siivet jne.jullevi kirjoitti:Brettipegasukset eivät valitettavasti sovi dark elffien tyyliin, ei sitten mitenkään.Jos kirjoitti:Kannattaisi varmaan ostaa boxi pegasus knighteja ja ottaa siitä yksi pegasus ja myydä kaksi muuta jollekin bretti pelaajalle. Tuo olisi varmaan kivuttomin tapa tehdä noble pegasoksella.
Näyttäisi siltä, että nuo bootsit olisi kyllä suht helposti poistettavissa morathin pegasuksesta, kellään kokemusta ?
-
Arathon