"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Last alliance kirjaa

Varo, ettei Sauron saa vallattua Keski-maata! Vai onko se kenties juuri se, minkä haluat tapahtuvan?
Tiwele

Last alliance kirjaa

Viesti Kirjoittaja Tiwele »

Tossa jossain topikissa satuin huomaamaan jonkun maininneen jostain Elnaithista,TLA-kirjasta ja helf commandista onko tälläisiä tulossa jossain tulevaisuudessa? olisi kiva tietää sillä olen helf army fani :D
Spinal

Viesti Kirjoittaja Spinal »

Elnaithille on jo julkaistu säännöt White Dwarfissa, mutta siellä julkaistut säännöt eivät ole virallisia. Voi niitä silti käyttää ;).
Shall I burn you?
Zarec

Viesti Kirjoittaja Zarec »

ja kyllä kirjasta on jotain kuultu siis alession suusta lähinnä esimerkkinä mitä ne voisivat laajentaa..... eli mitään varmaan tietoa ei ole eikä edes tietoa millon sitä voisi odottaa.... mutta odotellaan nyt konnun puhdistusta josko sen jälkeen saisi jotain tietoa jo seuraavasta kirjasta
Garoth
Valvoja

Viesti Kirjoittaja Garoth »

Jeps, Scouring of the Shire -kirjan jälkeen ei ole mitään varmaa tiedossa. Itse epäilisin Mirkwood/Dol Guldur -aiheista kirjaa, koska Mirkwood Elffien sääntöjen koeversiot on jo olemassa ja lista on melko laaja. Eli sitä saisi vähimmällä työllä valmiin kirjan.
Phil Kelly says "No!"
Linendail
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Linendail »

Hyvässä lykyssä he tekevät siitä jonkun haltiat-laajennuksen, jossa saamma sekä elnaithit, että myös joitakin muita helf käyttöön kelpaavia uusia sotureita mirkwood welfien lisäksi.
Men cenuva fánë cirya
métima hrestallo círa,
i fairi nécë
ringa súmaryassë
ve maiwi yaimië?
Averren

Viesti Kirjoittaja Averren »

Ja toivon mukaan uusia sankareita (kröh.. Círdan anyone?).
I never met another man I'd rather be. And even if that's a delusion, it's a lucky one.

Ostetaan Bolt Action Jenkkien menopelejä ja kaikkea Saksaa. Tarjotkaa YV:llä
Tiwele

Viesti Kirjoittaja Tiwele »

Mitenkäs? oon vähä silleen pihalla kukas tämä Elnaith olikaan :roll:
Garoth
Valvoja

Viesti Kirjoittaja Garoth »

Elnaith= High Elf Cavalry. Ei siis yksi tyyppi, vaan yksikkötyyppi...
Phil Kelly says "No!"
Hencca

Viesti Kirjoittaja Hencca »

Mä oon uus täälä LOTRin puolella ja omistan ROTK-kirjan ja pari Helffiä
joten älkää ihmetelkö jos kyselen tyhmiä aina välillä :D

No sitten asiaan... Onko Elnaith siis tulossa myyntiin vai onko se vaan sellainen itse konvattu joukko (taisin nähdä kuvia jossain), ja missä WDssä ne säännöt on?
Zarec

Viesti Kirjoittaja Zarec »

WD tietoja löytyy tosta ylhäällä olevasta topicista ja se on siis itse konfattua ratsuväkeä eli ei ole vielä figuja myynnissä.... ja ei voi varmasti sanoa että millon on tulossa .... kuten tuossa jo jotkuu arvaili niin ehkäpä sitten the last aliance kirjan julkaisun aikoihin (jos sellasta edes tulee)
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “LOTR: Yleinen keskustelu”