"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Luurangot tullee...

Isot pojat esittelevät pieniä miehiään.
Malifous

Viesti Kirjoittaja Malifous »

hömmm... sitä valkoisem olisi voinut korvata tummemmalla värillä.

8.654645
Taas vaihteeksi jotain : S.
figunarkki

Viesti Kirjoittaja figunarkki »

Averren kirjoitti:Jonkinlainen masokisti saa olla kun blendaa joka rivimiehen armeijaansa!
Heh heh... mä blendaan ja pistän NMMät joka rivimieheen mun armeijassa :D tosin mun blendit ei oo noin hienoja.

Mutta asiaan suosittelen lämpimästi NMM:iä. Sillä kaikki vihaavat kiiltoa (tai ainakin minä vihaan... ja minä olen kaikki... JA KAIKKI OLEN MINÄ! weeheheee olen allah)
Late M

Viesti Kirjoittaja Late M »

Noihin kyllä sopii metallit joten en lähtisi sitä muuttamaan. Varsinkin noin tummaksi maalatut. Luurankoja epäloogisuudestaan huolimatta maalaisin hieman vaaleammaksi (tosin ei huippukohtia, ellei kamera niitä vääristä aivan liian vaaleiksi). Mielestäni näyttää paremmalta vaikkeikaan niin aidolta. Standard bearer on kiva figu (alun perin armoured skeleton, eikö?) (edit: niinhän sanoit jo, en huomannut). Tykkään tyylistäsi maalata noita kuolleita, ne eivät kuitenkaan ole liian likaisia. Harkitsisin kunnon konverttausta (sulta luultavasti onnistuu) ja tekisin luurankoja nousemaan haudasta eturiviin tai jotain enemmän omaperäistä. Niitä kuitenkin armeijaan tulee niin paljon että konverttaus piristää kummasti (vaikka tuo maalaus on jo ihan tarpeeksi loksauttamaan leuan...)!
templar

Viesti Kirjoittaja templar »

No juu, ihan härski porukka kieltämättä, mutta silti tuo ylistys on mielestäni vähän yliampuvaa. Minusta luun väri on aivan liian kylläinen tai tumma, jompaa kumpaa pitäisi vähentää, että näyttäisi hyvältä. Myös kontrastia saisi sinänsä vähentää aika rutkasti, mutta kuitenkin kokonaisuudesta pelastaa paljon se, että blendit ovat TODELLA hienoja. Ei paha, ei paha.
All that is gold does not glitter,
Not all those who wander are lost.
Kaleth

Viesti Kirjoittaja Kaleth »

Hyvin maalattu , mutta punasen sävyiset skeletonit eivät iske mutta tämähän on täysin makuasia! :)
Mika

Viesti Kirjoittaja Mika »

Maalasin ennen tähän bestial brown- Bleached Bone väritykseen päätymistä muutaman figun ihan kokeilun vuoksi eri värivaihtoehdoilla, mm. harmaan sävyillä ja erittäin vaalean Bleached bone - Skull white yhdistelmän minimaalisella kontrastilla. Tulipa kokeiltua keltasävyäkin Bubonic Brownilla. Kaikki edellämainitut vaan näytti omasta mielestäni rumilta, tämä käyttämäni väriyhdistelmä on mielestäni tarpeeksi "röyhkeä" ja harvoin nähty. Syvät varjot luovat mukavasti dramaattisuutta, ja totta tosiaan; harvoin sieltä haudasta täysin putipuhdasta luurankoa esille pukkaa.. Tarkoituksena on käyttää myös suht´reilusti valkoista armeijan väriskaalassa, joten erittäin vaalea luu ei mielestäni erottuisi tarpeeksi. Makuasioitahan nämä ovat, totta tosiaan. :)
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Galleria”