Skaven ~1000p.
Skaven ~1000p.
Mitä ukkoi tohon pistemäärääm kannattais ottaa?
varustukset jne?
Mutta kuitenkin pääkysymys on:
Millainen tyyli? Miten hyökätä? Miten itse pelaat niillä?
Vastauksia kiitos!
varustukset jne?
Mutta kuitenkin pääkysymys on:
Millainen tyyli? Miten hyökätä? Miten itse pelaat niillä?
Vastauksia kiitos!
Mä en tehny mitään, mut toi löi takasi!
-
Vieras
Re: Skaven ~1000p.
Minkäslaisia joukkoja löytyy. Musta ehottomasti paras taku 1000p pelis on ottaa 3 rotta ogree munnä vihollisen knightei tai jotain raskaita tyyppei vastaan ja sit hyökätä night runnereilla sivusta vihollisel ei oo paljon toivoo. Ota pomoks mikä se nyt olikaa joku plangue tyyppi. Yks warp lighting cannon se tappaa mukavasti warrioreita. Mut koko skaven armyn perusta kantsii olla jettzailit ne on ihan sairaan hyviä 36 range s6 w1 a2 vie vaan 20p.
Noh, Rat ogret eivät ole hintansa väärti. Juoksevat helposti karkuun ja s5 vain naurattaa heavy cavalrya.
Suosittelen kentälle 2 warlock engineeriä, kenties kolmea. Mutta chieftainkin toimii hienosti.
Warppitykkiä en ottaisi noin pieneen peliin, (noh en ota edes 2000pts)
2 blokkia clan ratteja, ratling gun molemmille seuraksi. Jezzaileja, tunneling team, ehkäpä rat swarm/2, ja night runnerit toimivat.
Sitten vain ammutaan niin paljon kuin sielu sietää, tapetaan vihun sotakoneet ja maagit skirmishaajilla sekä tunneling teamilla. Sitten taiotaan salamalla persuksiin niin vihua alkaa kuumottaa. Lopuksi käydään katsomassa jäikö mitään syötävää kentälle ja herkutellaan koko armeijan voimin.
Suosittelen kentälle 2 warlock engineeriä, kenties kolmea. Mutta chieftainkin toimii hienosti.
Warppitykkiä en ottaisi noin pieneen peliin, (noh en ota edes 2000pts)
2 blokkia clan ratteja, ratling gun molemmille seuraksi. Jezzaileja, tunneling team, ehkäpä rat swarm/2, ja night runnerit toimivat.
Sitten vain ammutaan niin paljon kuin sielu sietää, tapetaan vihun sotakoneet ja maagit skirmishaajilla sekä tunneling teamilla. Sitten taiotaan salamalla persuksiin niin vihua alkaa kuumottaa. Lopuksi käydään katsomassa jäikö mitään syötävää kentälle ja herkutellaan koko armeijan voimin.
-
PhoenixKing
Re: Skaven ~1000p.
En haluaisi nipottaa, mutta tuollaista juttua on rasittava lukea, Dwarf rulez.
Asiaan. Olen ehdottomastai jezzailien kannalla. Se sankari muuten on plague priest (eikös ollutkin) ja tällä taisi olla aika kova toughness (5?). Ja sille sai sen ,olisiko ollut, plague cencerin. Yksi tällainen kentälle.
Ja plague censer bearereitä!
Asiaan. Olen ehdottomastai jezzailien kannalla. Se sankari muuten on plague priest (eikös ollutkin) ja tällä taisi olla aika kova toughness (5?). Ja sille sai sen ,olisiko ollut, plague cencerin. Yksi tällainen kentälle.
Ja plague censer bearereitä!
Myyn 40k SM tactical squadin ja eldar craftworld kirja.Täällä.
-
-Lappimies-
Itse pidän sellasesta 2 blokkia clan ratteja joissa ratling gunit. Niillä saa kylvettyä tuhoa jopa kaaosritareihin, ja voit olla varma että vihollisen characterit saavat päänsärkyä näistä.
Niin kuin nazreg jo totesikin niin 2 warlock engineeriä kannattaa ottaa joista toiselle "storm daemon" ja toiselle dispel scroll.
Warp-lightning cannon... Kyllähän tällä tuhoa saa, mutta ei ehkä kannata ottaa 1000pisteen peliin. Ota sillä 100pisteellä vaikka yksi clan rat ryhmä lisää (tai vaikka 2 ryhmää slaveja
).
Plague sencereita ei muistaakseni saa ilman plague munkkeja? ja niitä en ainakaan minä 1000pisteen peliin ottais (siis munkkeja
).
Edit: Ainiin ja varusteista sen verran, että clan rateille ihan normal hand weapon, light armor ja shield. Sitten musiikkimiehet kaikille, mutta ei missään nimessä lippuja!, koska kun 100 ja yksi ryhmää rottia tiputtelee niitä lippuja ja ahneet viholliset niitä sitten keräilee ja saa ?100VP/lippu?
Niin kuin nazreg jo totesikin niin 2 warlock engineeriä kannattaa ottaa joista toiselle "storm daemon" ja toiselle dispel scroll.
Warp-lightning cannon... Kyllähän tällä tuhoa saa, mutta ei ehkä kannata ottaa 1000pisteen peliin. Ota sillä 100pisteellä vaikka yksi clan rat ryhmä lisää (tai vaikka 2 ryhmää slaveja
Plague sencereita ei muistaakseni saa ilman plague munkkeja? ja niitä en ainakaan minä 1000pisteen peliin ottais (siis munkkeja
Edit: Ainiin ja varusteista sen verran, että clan rateille ihan normal hand weapon, light armor ja shield. Sitten musiikkimiehet kaikille, mutta ei missään nimessä lippuja!, koska kun 100 ja yksi ryhmää rottia tiputtelee niitä lippuja ja ahneet viholliset niitä sitten keräilee ja saa ?100VP/lippu?
Viimeksi muokannut -Lappimies-, Ma 20.12.2004 22:39. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Joo, jezzailit kotiin ja slavet mukaan. Isot yksiköt ja tarpeeksi taikomista, ammutaan kahdella ratlingunilla ja tärkein: suojataan ne hyvin!. 3 Isoa yksikköä+ kaksi night runner ryhmää kiertämään. Kaksi engineeriä ja priesti (tiputa priesti jos menee liian kalliiksi). Globadiereja vaikka pari hoitamaan ritareita pelistä. Gutter runnerit hoitamaan sotakoneet pois ja mahdollisesti tunneling team jos haluat päästä niistä eroon (ne eksyvät). Skavenneista saa niin tappolistan että kannattaa panoistaa hauskuuteenkuin!
Joo multahan löytyy:
20clanrats(miekoilla, banner, musiikki ukko)
1ratswarm
1engineer
1assassin
3globadiers
12plague monkkia
Mietin et engineerille (amulet mistä 4+ ward save, dispell scroll,warp-blades,upgraded warp-energy condenser)
en ota storm daemonia koska en koskaan käytä sitä.
Jos ei ole storm daemonia, mutta noi mitkä engineerillä on eiks viel voi tehäkki taikaa 3 nopalla?
Ostan vielä engineerin ja ratling-gunin tai 2. Night- ja gutterrunnereita. Plague priestin olisin ostanut ensimmäiseksi herokseni, mutta en ole nähnyt sitä kaupassa, joten pitää koittaa kaivella sellanen jostain.
Clan rottia tarvitsen ja slaveja, myös jotain muuta kivaa pitäisi hankkia.
Cannon ei ole tarpeeksi luotettava(minun tuurilla se se ampuu omaa unittia tai räjähtää ekalla vuorolla).
Onko muuta mitä kannattaisi ostaa?
Tyyli on sellanen että, taiotaan kunnolla ja joukoilla sitten rynnitään ja kierrellään jos löytyisi hyvä flankki.
20clanrats(miekoilla, banner, musiikki ukko)
1ratswarm
1engineer
1assassin
3globadiers
12plague monkkia
Mietin et engineerille (amulet mistä 4+ ward save, dispell scroll,warp-blades,upgraded warp-energy condenser)
en ota storm daemonia koska en koskaan käytä sitä.
Jos ei ole storm daemonia, mutta noi mitkä engineerillä on eiks viel voi tehäkki taikaa 3 nopalla?
Ostan vielä engineerin ja ratling-gunin tai 2. Night- ja gutterrunnereita. Plague priestin olisin ostanut ensimmäiseksi herokseni, mutta en ole nähnyt sitä kaupassa, joten pitää koittaa kaivella sellanen jostain.
Clan rottia tarvitsen ja slaveja, myös jotain muuta kivaa pitäisi hankkia.
Cannon ei ole tarpeeksi luotettava(minun tuurilla se se ampuu omaa unittia tai räjähtää ekalla vuorolla).
Onko muuta mitä kannattaisi ostaa?
Tyyli on sellanen että, taiotaan kunnolla ja joukoilla sitten rynnitään ja kierrellään jos löytyisi hyvä flankki.
Viimeksi muokannut -frenzy-, Ma 20.12.2004 22:48. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Hero tason velhoille on turha ottaa ward savea. Otat kaksi insinööriä, toiselle storm daemon ja toiselle se joku warp scroll (ei warpstormia). Assasinille vielä bands of powerit niin on tarpeeksi magiaa, että jotain menee varmasti läpi ja assasin saa tapettua jotain bands of powerien avulla.
Alea iacta est.
-
-Lappimies-
Itse en ole warp scrolleista pitäny, mutta todellakin storm daemon on erittäin hyvä kun pystyt castaamaan 3 warp-lightningia/vuoro (jos 2 engineeriä ja toisella storm daemon).
Rat Swarm on loistava yksikkö pitämään ainakin yhden vihollisen unitin paikoillaan, kunnes tulee charge flankkiin jne...
Kyllähän tolla assassinillakin jotain tekee esim. metsästää VC:n ethreal unitteja guttereiden kanssa (monta iskua ja erikoissääntö takaa sen että ne myös tekee vahinkoa).
Ei magic itemeitä assassinille 1000pisteen peliin, mutta sitten jos saa Grey Seerin ja skitterleapin niin ei muuta kun warpstone heittotähdet käteen ja skitterillä metsästämään yksinäisiä maageja
Rat Swarm on loistava yksikkö pitämään ainakin yhden vihollisen unitin paikoillaan, kunnes tulee charge flankkiin jne...
Kyllähän tolla assassinillakin jotain tekee esim. metsästää VC:n ethreal unitteja guttereiden kanssa (monta iskua ja erikoissääntö takaa sen että ne myös tekee vahinkoa).
Ei magic itemeitä assassinille 1000pisteen peliin, mutta sitten jos saa Grey Seerin ja skitterleapin niin ei muuta kun warpstone heittotähdet käteen ja skitterillä metsästämään yksinäisiä maageja
Siitä en olisi niin varma että engineer voisi taikoa ilman daemonia ja daemonin kanssa saman vuoron aikana, siis eli tekisi taian kaksi kertaa yhden vuoron aikana. Vai?-Lappimies- kirjoitti:Itse en ole warp scrolleista pitäny, mutta todellakin storm daemon on erittäin hyvä kun pystyt castaamaan 3 warp-lightningia/vuoro (jos 2 engineeriä ja toisella storm daemon).
Mikä se erikois sääntö mahtaa olla? Että ne voi lyödä sitä etherealia?-Lappimies- kirjoitti:Kyllähän tolla assassinillakin jotain tekee esim. metsästää VC:n ethreal unitteja guttereiden kanssa (monta iskua ja erikoissääntö takaa sen että ne myös tekee vahinkoa).
Skaven armybookista voimme lukea että sillä on maagiset hyökkäykset jolloin se osuu etherealeihin.
Siis, maagi voi taikoa oman taikansa ihan normaalisti. Ja ennen tai jälkeen omaa taikaa vapauttaa storm daemonin mahdin, storm daemon on powerlevel 4 jonka castaamiseen ei tarvitse noppia erikseen. Power level vaikuttaa aionoastaan dispel tilanteessa. vastustajan pitää heittää 4 tai enemmän dispellatakseen tuo.
Maagi ei varsinaisesti taio storm daemonin kanssa. Sääntökirja olisi kenties hyödyllinen?
Siis, maagi voi taikoa oman taikansa ihan normaalisti. Ja ennen tai jälkeen omaa taikaa vapauttaa storm daemonin mahdin, storm daemon on powerlevel 4 jonka castaamiseen ei tarvitse noppia erikseen. Power level vaikuttaa aionoastaan dispel tilanteessa. vastustajan pitää heittää 4 tai enemmän dispellatakseen tuo.
Maagi ei varsinaisesti taio storm daemonin kanssa. Sääntökirja olisi kenties hyödyllinen?
Kyllähän mulla toi skavenien ohjekirja on, mutta olen ymmärtänyt storm daemonin taiaksi, jolloin voi käyttää storm daemonia tai koittaa taikoa vahvempaa versiota taiasta, eli vain toista vuoron aikana.
Tiedän tuon ethereal säännön, varmistin vain että oliko se varmasti se. Ja onhan nuita muitakin joukkoja jotka osaavat iskeä etherealiin skaveneilla.
Tiedän tuon ethereal säännön, varmistin vain että oliko se varmasti se. Ja onhan nuita muitakin joukkoja jotka osaavat iskeä etherealiin skaveneilla.
Mietin että hyvä lista voisi olla 750p. peliin(jollaisen pian aion pelata):
Heroes:
warplock engineer:warp-blades, u.w.c, dispell scroll,storm daemon, accumulaattori.
135p.
warplock engineer:warp-blades,u.w.c, accumulaattori.
85p.
Core:
20clanrats(banner,musician, ratlingun).
175p.
175p.
Special:
11 plague monks(secondary hand weapon).
80p.
3 gutter runners(tunneling team).
45p.
45p.
Total:748p.
ukkeleita:60
power dicejä 4
dispell dicejä 2
Toimiva lista?
Jos olisi 1000p. lista niin tonne vois ängetä
night runnereita
yhen tollasen clan rat unitin ratlingilla
ja jotain.
Heroes:
warplock engineer:warp-blades, u.w.c, dispell scroll,storm daemon, accumulaattori.
135p.
warplock engineer:warp-blades,u.w.c, accumulaattori.
85p.
Core:
175p.
175p.
Special:
11 plague monks(secondary hand weapon).
80p.
45p.
45p.
Total:748p.
ukkeleita:60
power dicejä 4
dispell dicejä 2
Toimiva lista?
Jos olisi 1000p. lista niin tonne vois ängetä
night runnereita
yhen tollasen clan rat unitin ratlingilla
ja jotain.
Viimeksi muokannut -frenzy-, Ti 21.12.2004 22:33. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
mistään ei ole mahdollista saada 30 pistettä Warppi-insinörttien accumulaattoreihin? Tällöin saisit vuorossa kaksi salamaa kolmella nopalla, sekä Demonin. Rottien lipuista voi varmaankin luopua ja tehdä vielä Runnereista yksi viiden ryhmä ja lisätä myrkky, niin pisteet menevät tasan. 1000 pisteessä ei luultavasti oel kohteita kahdelle tunnelointitiimille.
- Amazing Slug
Aargh... sinäkin. Mikä ihmisiä vaivaa? Lippu on hyvä ja paras, älä koskaan jätä sitä kotiin, älä ainakaan klaanirotilta. Klaanirotilla ei kuitenkaan koskaan tehdä mitään overrun uhrauksia, joissa menisi lippu, sillä ne ovat armeijan (heikko ja ujo) selkäranka, jonka on tarkoitus pysäyttää kaikki mikä pääsi magian ja ampumisen ja orjien läpi. Siihen tarvitaan lippua, joka on vieläpä puoli ilmainen.Runefang kirjoitti:Rottien lipuista voi varmaankin luopua
-
-Lappimies-
Vaikka tämä väittelyksi nyt meneekin niin ei kuitenkaan lippua. Jos säännöt nyt olen oikein ymmärtänyt, niin lippu tippuu (sopipas sanat yhteen O.o) kun yksikkö lähtee pakosalle (tätä taas tapahtuu usein rotilla
). Eli en näe syytä miksi pitäis ensin maksaa lipusta 10pistettä ja sen jälkeen vastustaja saa sen 100pistettä (oliko 100??).
Edit: Ei sillä resobonuksella tee mitään, koska saat jo pisteet outnuberista ja rankeista. Jos sitten käy niin että ne pakenee niin mitä sitten??
a) vihollinen saa 100pojoo (ilman lippua)
b) vihollinen saa 200pojoo (lipun kanssa)
Edit: Ei sillä resobonuksella tee mitään, koska saat jo pisteet outnuberista ja rankeista. Jos sitten käy niin että ne pakenee niin mitä sitten??
a) vihollinen saa 100pojoo (ilman lippua)
b) vihollinen saa 200pojoo (lipun kanssa)
Viimeksi muokannut -Lappimies-, Ti 21.12.2004 21:40. Yhteensä muokattu 1 kertaa.