Magic Resistance, Spearmen & Strength?
Magic Resistance, Spearmen & Strength?
Mites on ku bloodlettereillähän on Magic Restistance (1.) jos mulla olis viis niitä ni saanko mä viisi noppaa vai vaan yhden?
Jos tappaisin spearmen rykmentistä eturivin nii pystyykö sen eturivin takana olevat spearmenit silloin hyökkäämään takaisin?
Jos mä löisin 7 strenghtillä aijää jolla on armour save 5+ ni menettääkö se 3 Woundia vai yhden silloin?
Jos tappaisin spearmen rykmentistä eturivin nii pystyykö sen eturivin takana olevat spearmenit silloin hyökkäämään takaisin?
Jos mä löisin 7 strenghtillä aijää jolla on armour save 5+ ni menettääkö se 3 Woundia vai yhden silloin?
-
Oberon
- Amazing Slug
Re: Magic Resistance, Spearmen & Strength?
Yhden.shagrath kirjoitti:Mites on ku bloodlettereillähän on Magic Restistance (1.) jos mulla olis viis niitä ni saanko mä viisi noppaa vai vaan yhden?
Pystyy, paitsi jos spearmanit rynnäköivät sillä vuorolla.shagrath kirjoitti: Jos tappaisin spearmen rykmentistä eturivin nii pystyykö sen eturivin takana olevat spearmenit silloin hyökkäämään takaisin?
Haavoja menettää aina pelkästään yhden, ellei aseen erikoissäännöissä toisin mainita.shagrath kirjoitti: Jos mä löisin 7 strenghtillä aijää jolla on armour save 5+ ni menettääkö se 3 Woundia vai yhden silloin?
-
Viljanderi
Mitteeh? Vaikka ne kuolleet poistetaankin takaa, ei eturivillä ole silti asiaa lyömään, jos vihulainen tappaa eturivin verran gubbeja.Håkan kirjoitti: Modelit poistetaan takaa joten etumainen ja toinen rankki saa iskeä (jos on vähintään kolme rankkia )
"Always play on one and don't fake the funk." -Bootsy
- Half-breed
-
hyytelöperuna
Viljanderi kirjoitti:Mitteeh? Vaikka ne kuolleet poistetaankin takaa, ei eturivillä ole silti asiaa lyömään, jos vihulainen tappaa eturivin verran gubbeja.Håkan kirjoitti: Modelit poistetaan takaa joten etumainen ja toinen rankki saa iskeä (jos on vähintään kolme rankkia )
Hupsankeikkaa... no, aina oppii jotain uutta
Hm, tuohon haluaisin suoraan vaikka lainauksen tai sivunumeron sääntökirjasta. Kaatuneiden poistaminen takarankistä kuvailtiin niin, että kun etummaiset hahmot ovat kuolleet siirtyvät muut hahmot etiäpäin eivätkä saa lyödä. Miten tämä rajoitus ei sitten koske toisen rankin hahmoja vaikka ovathan nekin "liikkuneet"?Amazing Slug kirjoitti:Pystyy, paitsi jos spearmanit rynnäköivät sillä vuorolla.shagrath kirjoitti: Jos tappaisin spearmen rykmentistä eturivin nii pystyykö sen eturivin takana olevat spearmenit silloin hyökkäämään takaisin?
(Tietty jos moinen on korjattu joissain Annualissa tai vastaavassa niin unohtakaa.)
Edit: Joo joo, väärässä olin
Viimeksi muokannut Thelacan, Ti 21.12.2004 12:21. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
- Kynä-ääliö
Itseasiassa tuo eturänkkiin liikkuminenhan tapahtuu aikuisten oikeasti kai vasta kaiken mäiskimisen jälkeen, ei samantien.
Viimeksi muokannut Deetwo, Ti 21.12.2004 12:21. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
"Minun hautaani vartioi tuulenhenkäys kevyt
minun hautaani vartioi pisara aamukastetta.
Minun hautaani vartioi satatuhatta tappajasatelliittia,
minun hautaani vartioi teratonni antimateriaa"
minun hautaani vartioi pisara aamukastetta.
Minun hautaani vartioi satatuhatta tappajasatelliittia,
minun hautaani vartioi teratonni antimateriaa"
Et voi.hyytelöperuna kirjoitti:Kysyn tässä samalla pikakyssärin:
Jos vaikkapa vastustaja heittää meteoriitin, ja unitti bloodlettereitä on alueella, voinko käyttää näiden magic resistancea lisäämään yhden nopan dispeloidakseni taian seuraavilla vuoroilla jos tämä unitti on siis taian tehoetäisyydellä?
Q. Can units with "Magical Resistance" dice use these dice to
dispel chain spells (e.g. Gork's Warpath, Plague) when they are
not the first unit targeted? Does Magic Resistance count against
Comet of Cassandora and other spells that have a random range of
effect? Also, may units with "Magical Resistance" dice use these
dice to dispel "remains in play" spells in subsequent turns?
A. No to all of the above. Note that it is not enough for the
unit with Magic Resistance to be a potential target. The unit
has to be an actual target of the spell. Magic Resistance, like
dispel scrolls, comes into affect only at the point when the
magical energy is summoned (i.e. the spell is cast). Once the
effects of the spells become a reality,it's too late.
S. Warhammer Chronicles 2004 page 115 / Gav Thorpe -
Warhammer Design Team
"It's a great excuse to start collecting ANOTHER army. One can never have enough armies and starting a new one is always exciting."