[Battletech] Classic BattleTech-pelaajia?
Jep, kuinkas muuten. Noh ainakaan vika ei selvästi ole dedicated koodissa. Liekkö jotain vikaa linux jaavan ja megamekin välillä. Pitäisi kai kehittäjiä muistaa kyselyllä jos jaksaisi.Peace kirjoitti:Ilmeisesti servu kaatui taas viime hetkellä? No - eipä väliä. Heitelkäähän ne äänet Aacheronille sitten privana tällä kertaa.
Ihan ok peli taasen, tosin IS tarvitsisi kyllä pientä taktiikka palaveria jossain vaiheessa, aika kiitettävän huonoa tiimityötä meillä oli :)
Pelitulos:
Aacheron, "Pyotr", Clan Star Adder, Charybdis (custom), 100 tonnia, BV 3258
- 'Mech ehjä, selvisi
Peace, "Rihkard Pryde", Clan Jade Falcon, Dire Wolf A, 100 tonnia, BV 3276
- 'Mech ehjä, selvisi
Teräratas, "Janne McDeath", merc: Lyran Alliance, WHM-9J Warhammer (custom, oletan?), 70 tonnia, BV jotain... [TeräratasEdit: 1763 c3 verkossa]
- ejected, selvisi
Traloch, "Jeremiah Bourne", Word of Blake, HEL-C Helios, 60 tonnia, BV 1719
- ejected, selvisi
Rinaros, "Sho Fukamachi", Draconis Combine, AS7-CM Atlas, 100 tonnia, BV 2006
- CT tuhottu, kuoli
Wompo, "Martin Lilius", ComStar, DAI-02 Daikyu, 70 tonnia, BV 1900
- ejected, selvisi
EDIT: C3-BVt laskettu muille; oheessa puolien BVt:
Klaanit: 6534
Sisämaailmat: 7388
Kill-list:
Horned Shadow
ON2-M Orion (Wompo)
Killed-list:
Teräratas
WHM-9J Warhammer (ejected)
Traloch
HEL-C Helios (ejected)
Rinaros
AS7-CM Atlas (fell)
Wompo
ON2-M Orion (Horned Shadow)
DAI-02 Daikyu (ejected)
Grand total: (Aacheron -1 Gunnery, Peace -1 Piloting, Teräratas -1 Gunnery; asteriskit merkitsevät pelattuja otteluja)
Klaanit:
*** Aacheron, "Pyotr", Clan Star Adder, 2/4 - 8 XP
*** Peace, "Rikhard Pryde", Clan Jade Falcon, 3/3 (Trademark: Bloodname) - 11 XP
Grond, "Mike (Dillon)", Clan Ghost Bear, 3/4 - 0 XP
* Horned Shadow, "Motoko", Clan Ghost Bear, 2/4 - 5 XP
Sisämaailmat:
* Fa Shih, [ ], Capellan Confederation, 4/5 - [ ] XP
*** Teräratas, "Janne McDeath", merc: Lyran Alliance, 3/5 - 7 XP
* Traloch, "Jeremiah Bourne", Word of Blake, 4/5 - 1 XP
** Rinaros, [ ], Draconis Combine, 4/5 - [ ] XP
** Wompo, "Martin Lilius", ComStar, 4/5 - 4 XP
* BrightWizard, "Michael", Wolf-in-Exile, 3/3 - 5 XP
Aacheron, "Pyotr", Clan Star Adder, Charybdis (custom), 100 tonnia, BV 3258
- 'Mech ehjä, selvisi
Peace, "Rihkard Pryde", Clan Jade Falcon, Dire Wolf A, 100 tonnia, BV 3276
- 'Mech ehjä, selvisi
Teräratas, "Janne McDeath", merc: Lyran Alliance, WHM-9J Warhammer (custom, oletan?), 70 tonnia, BV jotain... [TeräratasEdit: 1763 c3 verkossa]
- ejected, selvisi
Traloch, "Jeremiah Bourne", Word of Blake, HEL-C Helios, 60 tonnia, BV 1719
- ejected, selvisi
Rinaros, "Sho Fukamachi", Draconis Combine, AS7-CM Atlas, 100 tonnia, BV 2006
- CT tuhottu, kuoli
Wompo, "Martin Lilius", ComStar, DAI-02 Daikyu, 70 tonnia, BV 1900
- ejected, selvisi
EDIT: C3-BVt laskettu muille; oheessa puolien BVt:
Klaanit: 6534
Sisämaailmat: 7388
Kill-list:
Horned Shadow
ON2-M Orion (Wompo)
Killed-list:
Teräratas
Traloch
HEL-C Helios (ejected)
Rinaros
AS7-CM Atlas (fell)
Wompo
ON2-M Orion (Horned Shadow)
DAI-02 Daikyu (ejected)
Grand total: (Aacheron -1 Gunnery, Peace -1 Piloting, Teräratas -1 Gunnery; asteriskit merkitsevät pelattuja otteluja)
Klaanit:
*** Aacheron, "Pyotr", Clan Star Adder, 2/4 - 8 XP
*** Peace, "Rikhard Pryde", Clan Jade Falcon, 3/3 (Trademark: Bloodname) - 11 XP
Grond, "Mike (Dillon)", Clan Ghost Bear, 3/4 - 0 XP
* Horned Shadow, "Motoko", Clan Ghost Bear, 2/4 - 5 XP
Sisämaailmat:
* Fa Shih, [ ], Capellan Confederation, 4/5 - [ ] XP
*** Teräratas, "Janne McDeath", merc: Lyran Alliance, 3/5 - 7 XP
* Traloch, "Jeremiah Bourne", Word of Blake, 4/5 - 1 XP
** Rinaros, [ ], Draconis Combine, 4/5 - [ ] XP
** Wompo, "Martin Lilius", ComStar, 4/5 - 4 XP
* BrightWizard, "Michael", Wolf-in-Exile, 3/3 - 5 XP
and her hallway
moves
like the ocean
moves
moves
like the ocean
moves
-
BrightWizard
Tuon viimeviikonloppuna hesan fantsussa pelatun CBT pelin jälkeen innostuin kunnolla ja nyt suunnittelenkin figujen tilausta joko Ral Partha Europesta tai fantsun kautta. Syynä tähän oli yhden pelaajan figusalkku, jossa oli jos jonkinlaista mechiä, hävittäjää, tankkia ja jalkasolttua.
irc:ssä minut tunnetaan nikillä Mechafan
Vain yksi asia voittaa hammerin peluun ja se on animen katselu.
Vain yksi asia voittaa hammerin peluun ja se on animen katselu.
Taitaa nykyään olla ironwindillä paremmat valikoimat kuin parthalla. Itsekin ollen tilailemassa jotain joskus. Jos vaikka pari tähteä täyteen heti kun saan molempiin ne viidennet mechit keksittyä.
Taitaa mennä vielä hetki tuohon ihmeeseen.
Milloinkas muuten pelaillaan taas? Ennen aattoa vielä? Itselleni ainakin sopii lähes kjellon ympäri...
Milloinkas muuten pelaillaan taas? Ennen aattoa vielä? Itselleni ainakin sopii lähes kjellon ympäri...
Eternity's a scary thought.
I mean - where it's going to end?
I mean - where it's going to end?
-
BrightWizard
Mulle sopii kans lähes koska vaan, kunhan netti ei taas sekoa.Peace kirjoitti:Milloinkas muuten pelaillaan taas? Ennen aattoa vielä? Itselleni ainakin sopii lähes kjellon ympäri...
But with glory comes responsibility;
Without pure soul we cannot give sight
To their blind lives, but will only blind ourselves.
-Remembrance
Without pure soul we cannot give sight
To their blind lives, but will only blind ourselves.
-Remembrance
Jospa kerrankin antaisimme Grondille tilaisuuden säätää aikansa sopivaksi, eli sanotaan seuraavaksi ajankohdaksi hieman kauemmas ajassa. Kuten olen maininnut, 27.12. - 7.1. en luultavasti pelaa yhtikäs mitään (jos te muut pelaatte, Teräratas tai Peace PJaa, esim.), muttaah...
Eli, sovitkaa te, muutoin nimitän näin esoteerisesti 9.1. pelipäiväksi, ellei muuta? Aloitus joskus 13:00 - 15:00 riippuen Terärattaan (ja muidenkin) kiireistä et al.
Mutta kuten sanoin, jos joku haluaa pientä kärhämää (yrittäkää saada absoluuttisen minimissään neljä pelaajaa, muuten olen vähän tiukoilla eXPan hyväksymiseksi - tämä estää turhaa 1v1 "kaverin kaa expailua"), sovitkaa ihmeessä. Ennen aattoa minä en ehdi, koska on jo 22.12., ja huomenna olen tekemässä viimeisiä hätäisiä jouluostoksia, ja sitten onkin jo aatto...
Ellei muuta, niin hyvää joulua BT-jengille (ja muillekin Sotulaisille)!
P.S. Minuun saa yhteyttä e-mailitse, ja tokkopa otan täydellisen abstinenssin Sotusta...
Eli, sovitkaa te, muutoin nimitän näin esoteerisesti 9.1. pelipäiväksi, ellei muuta? Aloitus joskus 13:00 - 15:00 riippuen Terärattaan (ja muidenkin) kiireistä et al.
Mutta kuten sanoin, jos joku haluaa pientä kärhämää (yrittäkää saada absoluuttisen minimissään neljä pelaajaa, muuten olen vähän tiukoilla eXPan hyväksymiseksi - tämä estää turhaa 1v1 "kaverin kaa expailua"), sovitkaa ihmeessä. Ennen aattoa minä en ehdi, koska on jo 22.12., ja huomenna olen tekemässä viimeisiä hätäisiä jouluostoksia, ja sitten onkin jo aatto...
Ellei muuta, niin hyvää joulua BT-jengille (ja muillekin Sotulaisille)!
P.S. Minuun saa yhteyttä e-mailitse, ja tokkopa otan täydellisen abstinenssin Sotusta...
and her hallway
moves
like the ocean
moves
moves
like the ocean
moves
- Finklestein
Minulla ei taida ainakaan valtavasti ylimääräistä aikaa olla, kun ei hirveästi lomapäiviä ole. Eli veikkaan että ehdin järkevästi pelailemaan tuolla tammikuun alkupuolella ehkä, jos sittenkään. Näillä näkymin tosin isyyslomaa lienee ohjelmassa sitten tuossa tammikuun loppupuolella, en tosin vielä tiedä kuinka työn täyteistä sekin tulee olemaan... :) Mutta sohaiskaa vaikka YV:llä, jos olette peliä järjestämässä, katsoo sitten miten mukaan ehtii.
Herätetään tämäkin arkkiperkele ketjuksi täältä sivun puoliltaväliltä; luvattu ottelu 9.1. (eli teknisesti huomenna, käytännössä ylihuomenna jos laskee nukuttuja öitä) tulee näillä näkymin pelattavan kuten oli sovittu; mukaan saa änkeä ja jokainen peli on seuraavan system check, eli jos MegaMek ei toimi, otetaan yhteyttä esim. Terärattaaseen tai minuun (mieluiten instant-nopeudella, eli IM/YV/puh./mikälie), ja sorvataan pelirassi pelikuntoon. Uusia pilotteja tarvitaan aina haastamaan nämä kaarnaiset veteraanit tappeloon... Älkää peljätkö - yksi ainoa sarrrja voi tappaa kenet tahansa, eli jopa kaarnakuori kaatuu keltanokan tuleen jos säkä/taito käy vierailulla...
Jospa Grond änkeäisi Aavekarhunsa mukaan piirileikkiin? Ihan tyylipuhdas huomio muuten, tietääkseni Dillon ei ole Verinimi (ainakaan ei Ghost Bear-sellainen), eli jos haluat olla ihan fluff-tosikko, voisit kait antaa pilottisi olla pelkällä etunimellä varustettu ennen kuin saat sen Verinimesi (jolloinka saat valita teoriassa minkä Klaanin nimen tahansa; matrilineaarinen oikeudenperiminen ei rajaa liikaa...).
Ai niin, fluff-kysymyksiä saa esittää minulle (tai muille, tietenkin - ainakin Joppu tietänee enemmän kuin minä mitä tulee fluffiin).
Viimekertainen C3-kahakka oli kiva, muuten - jospa Sisämaailmat löisivät kirkkaat päänsä yhteen, ja ratkaisisivat taktiikan tai pari (esim. "Ole sinä flänkkäri, ja sinä ankkuri, niin me muut kaksi olemme rynkyttäjiä" tai "Ota sinä Catapult, niin minä otan Wolverinen, sillävälin kun nuo ottavat noita ja noita", jne.). Sovussa, tietenkin...
Jospa Grond änkeäisi Aavekarhunsa mukaan piirileikkiin? Ihan tyylipuhdas huomio muuten, tietääkseni Dillon ei ole Verinimi (ainakaan ei Ghost Bear-sellainen), eli jos haluat olla ihan fluff-tosikko, voisit kait antaa pilottisi olla pelkällä etunimellä varustettu ennen kuin saat sen Verinimesi (jolloinka saat valita teoriassa minkä Klaanin nimen tahansa; matrilineaarinen oikeudenperiminen ei rajaa liikaa...).
Ai niin, fluff-kysymyksiä saa esittää minulle (tai muille, tietenkin - ainakin Joppu tietänee enemmän kuin minä mitä tulee fluffiin).
Viimekertainen C3-kahakka oli kiva, muuten - jospa Sisämaailmat löisivät kirkkaat päänsä yhteen, ja ratkaisisivat taktiikan tai pari (esim. "Ole sinä flänkkäri, ja sinä ankkuri, niin me muut kaksi olemme rynkyttäjiä" tai "Ota sinä Catapult, niin minä otan Wolverinen, sillävälin kun nuo ottavat noita ja noita", jne.). Sovussa, tietenkin...
and her hallway
moves
like the ocean
moves
moves
like the ocean
moves
Voisihan sitä yrittää ehtiä osallistumaan, eli kolmeltako aloittelemme? Oli muistaakseni viimeksi porukalla ongelmia aikaisempaan lähtöön, ja nythän ne sunnuntain scifitkin heivattiin typerästi keskelle päivää... Noh, Neon Gennesis Evangelion sentään tulee television katsomis aikaan. (Ja tätähän kannattanee muidenkin mechafanien seurata, jos ei vielä ole tutustuttu.)Aacheron kirjoitti:Herätetään tämäkin arkkiperkele ketjuksi täältä sivun puoliltaväliltä; luvattu ottelu 9.1.
...
Nuo IS taktiikat ovat aika hajallaan, kun ei ole kunnon kommunikaatiota mukana. Klaanilla ei pulmaa samanlaisena ole, kun hajanaisessa kahinassa on klaanimechillä helpompi mellastaa. Eli niin pitkään kun IS:n taktiikat ovat mitä ovat, joku kolminkertainen ylivoima ei arvattavasti riitä ;)
Kolmelta (15:00) oli taas ideana aloittaa; mikähän olikaan se IP-osoite tällä kertaa?
Kaikki mukaan vain!
Pyydän anteeksi osittain myöhäistä tiedoitusta, mutta olin koko eilisen päivän rooli- ja figupelikarkeloissa. Pelasimme sekalaisia nörtteilyjä klo. 15:00 - ~02:15, hehe...
Kaikki mukaan vain!
Pyydän anteeksi osittain myöhäistä tiedoitusta, mutta olin koko eilisen päivän rooli- ja figupelikarkeloissa. Pelasimme sekalaisia nörtteilyjä klo. 15:00 - ~02:15, hehe...
and her hallway
moves
like the ocean
moves
moves
like the ocean
moves
Tämänpäiväistä peliä ei pelattukaan, koska paikalla olevien pelaajien määrä oli ruhtinaalliset kolme (3). Neljä kun on tämä esoteerinen minimi, ja sekin on jo hiukan venyttelyä...
Seuraavaan peliin järjestetään ruhtinaallisesti aikaa tulla tietoiseksi itse pelistä (pitäen samalla ketjun ylhäällä jotta kukaan ei ohita sitä...), joten miten olisi joskus kuukauden päästä tai jotain? Haluaisin kuulla jotain sanaa Grondilta jahka hän pääsee tänne täppäilemään viestiä, että milloinka sopisi hänelle. Muutkin joilla on tiukka aikataulu tai jotain, ilmoittakaa!
IDEA: 20 sivun ketju pelottelee uusia tulokkaita poijjes, ihan elementääriä psykologiaa soveltaen. Tehdäänkö uusi ja pyydetään administratus poistamaan tämä? HUOM: pelkkä idea vielä!
Seuraavaan peliin järjestetään ruhtinaallisesti aikaa tulla tietoiseksi itse pelistä (pitäen samalla ketjun ylhäällä jotta kukaan ei ohita sitä...), joten miten olisi joskus kuukauden päästä tai jotain? Haluaisin kuulla jotain sanaa Grondilta jahka hän pääsee tänne täppäilemään viestiä, että milloinka sopisi hänelle. Muutkin joilla on tiukka aikataulu tai jotain, ilmoittakaa!
IDEA: 20 sivun ketju pelottelee uusia tulokkaita poijjes, ihan elementääriä psykologiaa soveltaen. Tehdäänkö uusi ja pyydetään administratus poistamaan tämä? HUOM: pelkkä idea vielä!
and her hallway
moves
like the ocean
moves
moves
like the ocean
moves
Tämä päivä oli kyllä kaikien aikojen huippu epäonnen suhteen. Perhe oli poissa, ja olin valmistumassa näyttämään kaikille - ja Soneran päästä katkeaa yhteys tuossa puoli kahden aikaan. Lähtevä data näytti toimivan, tulevaa dataa ei lainkaan. Pari tuntia siinä sitten odottelin kun kone etsiskeli verkko-osoitetta lähetellen paketteja jonnekin tyhjyyteen saamatta vastauksia.Aacheron kirjoitti:Haluaisin kuulla jotain sanaa Grondilta jahka hän pääsee tänne täppäilemään viestiä, että milloinka sopisi hänelle.
Korkeammat voimat ovat oletettavasti päättäneet että minä en pääse koskaan mukaan ;o).