FB turnaukset
FB turnaukset
Mistä saisi hyvin tietoon tulevat FB turnaukset?
Mä en tehny mitään, mut toi löi takasi!
Turnaukset ja pelikaverit-osiolta ?
"It's a great excuse to start collecting ANOTHER army. One can never have enough armies and starting a new one is always exciting."
Re: FB turnaukset
Turnaukset ja pelikaverit
EDIT: Olit nopeampi.
ModEDIT: http://forums.sotavasara.net/viewtopic.php?t=33609 /j
EDIT: Olit nopeampi.
ModEDIT: http://forums.sotavasara.net/viewtopic.php?t=33609 /j
Kannattaisikohan mun mennä johonkin turnaukseen jossain vaiheessa, kunhan opiskelen kunnolla säännöt. ja pelailen pari harjoituspeliä.
Onko turnauksissa ikärajoja?(tyhmä kysymys)
Itse kun olen vasta 8:lla luokalla.....
Mutta kiinnostusta olisi, ja haluaisin päästä pelaamaan
Onko turnauksissa ikärajoja?(tyhmä kysymys)
Itse kun olen vasta 8:lla luokalla.....
Mutta kiinnostusta olisi, ja haluaisin päästä pelaamaan
Mä en tehny mitään, mut toi löi takasi!
Itseasiassa jäi turnauksemme jumbosijalle, mikä ei varmaankaan paljoa harmittanut, kun sai lohdutuspalkinnoksi GW:n lahjoittaman lotr-aloitusboksin (Huom. kaikkialla lohdutuspalkinnot eivät ole yhtä tasokkaita
). Ei ollut montaa peliä pelannut ennen turnausta, mutta nyt hän on mukana peliporukkamme talviliigassa ja aloitti komeasti massacre-voitolla itseään 5 vuotta vanhemmasta pelaajasta...
Jos ei ole varma, voihan aina kysyä, että sopiiko turnaus aloittelijoille. Kunhan opettelee säännöt kunnolla, ei pitäisi olla minkäänlaisia ongelmia.
[ot] Tuo yhdeksänvuotias pelaa vieläpä helffeille, ottakaa hänestä mallia [ot]
[ot] Tuo yhdeksänvuotias pelaa vieläpä helffeille, ottakaa hänestä mallia [ot]
"Se joka sanoi että rahalla ei saa onnea, ei osaa ostaa oikeasta paikasta"
-
Vieras
Ensimmäinen turnaukseni oli suden border patrol, voitin ekan pelin massacrella =) [Hävisin kolme seuraavaa massacrella mutta se on sivuseikka]Pakana kirjoitti:Rastila on aina espoolaiselle vaikea löytää(Tokavika metropysäkki ennen Vuosaarta). Sitten jos sinulla on pelikaveri/eita niin helpottaa huomattavasti. En menisi turnaukseen ilman kokemusta (=voittoa). Yksi kaveri kuitenkin meni (kaiken lisäksi Grand Tournamenttiin!) ja voitti ensimmäisen pelin.
Eye is green.
- Blackguard
Okke. Korjaillaas asiaa. Hän oli 11 ja voitti nyt 3 vuotta itseään vanhemman.. Itse olen käynyt turneissa since 13v eikä niissä minua ole mitenkään sorsittu/huijattu jne. Eli sinne vaan Tekemällä oppii. Ja tuo Thelacanin tarjous vaikutti erittäin lupaavalta, jos toinen kerta lupaa neuvoa yms..Megilain kirjoitti:Itseasiassa jäi turnauksemme jumbosijalle, mikä ei varmaankaan paljoa harmittanut, kun sai lohdutuspalkinnoksi GW:n lahjoittaman lotr-aloitusboksin (Huom. kaikkialla lohdutuspalkinnot eivät ole yhtä tasokkaita). Ei ollut montaa peliä pelannut ennen turnausta, mutta nyt hän on mukana peliporukkamme talviliigassa ja aloitti komeasti massacre-voitolla itseään 5 vuotta vanhemmasta pelaajasta...
"Jazz on imperialistien ideologinen ase vallankumouksellisten kansojen degeneroimiseksi." - Kim Il Sung
Kyllä ainakin niissä turnauksissa joissa minä olen käynyt on oikein mukava ja leppoisa tunnelma ollut. En ole koskaan nähnyt kenenkään syrjivän tai moittivan nuorta pelaajaa, joka ei osaa sääntöjä täydellisesti. Faktahan on, että parhaiten säännöt oppii pelaamalla.
Ensimmäisessä turnauksessani pelasin kaverini kanssa törkeästi laittomalla kääpiö armeijalla. Riideltiin koko ajan, että mitä tehdään seuraavaksi ja miten heitetään noppaa. Ei silloinkaan kukaan kovin pahasti sanonut.
Ensimmäisessä turnauksessani pelasin kaverini kanssa törkeästi laittomalla kääpiö armeijalla. Riideltiin koko ajan, että mitä tehdään seuraavaksi ja miten heitetään noppaa. Ei silloinkaan kukaan kovin pahasti sanonut.
Kuninkaalla on keppihevonen.