"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Night Goblineita

Isot pojat esittelevät pieniä miehiään.
Kharon
Viesti:

Night Goblineita

Viesti Kirjoittaja Kharon »

Tässä olisi jonkun verran meikän Gobboja&Kumppaneita. Suurin osa noista figuista on kyllä ollut täällä ennenkin mutta kun tuommoinen digikamera tuli tänään ostettua niin.... (elikkäs tuon kuvaamisenkin suhteen saa antaa vinkkiä):

http://www.pbase.com/kharon/night_goblins
s2pid
Peliporukkavalvoja
Viesti:

Viesti Kirjoittaja s2pid »

en tiiä oliko toi yks fanaticci sun oma könssäys vai ei, mut se oli upee :lol:
En oo tollast ainakaa ennen nähny. Maalaukset on ihan jees. Ei samaa tasoa, kuin tankeissa (no eipä ne yleensä olekkaan :D ), mutta sehän kertoo silti sitä, että noikin on todella hienoja. Baset paikoitellen vähän kuivia, mutta kukapa minä olen sanomaan, kun en ite yleensä laita muuta kun kerroksen nurtsia, joten.. :roll:
"meillä ei ole mitään niin suurta sosiaalista ongelmaa, ettei sitä ratkaistaisi parilla tuhannella sotilaalla"
Kharon
Viesti:

s2pid kirjoitti:en tiiä oliko toi yks fanaticci sun oma könssäys vai ei, mut se oli upee :lol:
Nuo on muistaakseni konvertoimattomia fanaatikkoja, mitä nyt joitakin ketjuja olen saattanut väännellä.

Joo, mitä noihin baseihin tulee niin onhan ne aika simppeleitä... ei niitä FB armeijassa jaksa hirveän monimutkaisiksi säätää, etenkään Night Goblins armeijassa jossa figuureja on keskimääräistä enemmän ;) Ja ihan pelifigujahan nuo on ja sottaisuus näköjään oikein korostui nuissa kuvissa. Tosin ei ne kyllä luonnossakaan hirveän siistejä ole.
s2pid
Peliporukkavalvoja
Viesti:

Viesti Kirjoittaja s2pid »

joo, pelifiguiks ihan upeita.. itelläni parhaimmatkin pelifigut (siis perusfigut ja ei_ne_pääpomot), näyttävät melko karuilta. Sitä fanaticcia, jolla on se kuula maassa ja se ite lentää jonnekki ihan mestoille.. sitä tarkotin. En ainakaa sellasta ole nähny ennen ja hieno on :D
Ja kyllä figut yleensä IRL on kauniimpia.
"meillä ei ole mitään niin suurta sosiaalista ongelmaa, ettei sitä ratkaistaisi parilla tuhannella sotilaalla"
The Rain

Viesti Kirjoittaja The Rain »

Ei oikein mun mielestä oikein ole ihan siistei (sori jos sanon näin) mutta esim. niitten fanaticcien huppu on punanen josta mä en oikein tykänny mutta ne trollit on upeita karvaset suomut hyvin toteutettu ja maalaus on myös plussaa kyllä se gianttikin on hyvä.
Kharon
Viesti:

s2pid kirjoitti:Sitä fanaticcia, jolla on se kuula maassa ja se ite lentää jonnekki ihan mestoille.. sitä tarkotin. En ainakaa sellasta ole nähny ennen ja hieno on :D
Jep. Ihan alkuperänen se on. Kyllä Night Goblineilla on pelin tyylikkäimmät ja hienoimmat figut siitä ei pääse yli eikä ympäri :wink:
Kharon
Viesti:

Grottos kirjoitti:Ei oikein mun mielestä oikein ole ihan siistei (sori jos sanon näin)
Juu, sano pois vaan, sitä varten nää kuvat on täällä ;)

Mitä niihin punasiin huppuihin tulee niin eihän ne oikein normaaliin Night Goblin lookkiin välttämättä kuulu. Mutta kun meikän armeija on Red Moon Night Goblins -heimo niin täytyi sitä punaista johonkin laittaa :wink:
Machiavelli
Peliporukkavalvoja

Viesti Kirjoittaja Machiavelli »

Toi hirmunen standardi tollasella pikkusella ja heikolla goblinilla on just paras :P . Hieman epäselviä kuvia joten oli aika vaikee saada selvää joistan figusta...
Sincerely yours, Machiavelli.

Warning: the above note may contain sarcasm, please read with care.
Kharon
Viesti:

OneTrueDrunk kirjoitti:Toi hirmunen standardi tollasella pikkusella ja heikolla goblinilla on just paras :P
Siis kyllähän sen battle standardin täytyy erottua joukosta ;) Se on muuten Forest Goblin se standard bearer ... on vaan saanut vähän liikaa iskua päähän ja luulee nyt olevansa Night Goblin. :roll:
Tsarizard

Viesti Kirjoittaja Tsarizard »

Mää en rupee valehtelee ja sanoo et nuo figut on rumia kun ne ovat ihan hienoja. :wink: Gobbot on muutenkin niin kivoja pikku piruja
Zerath

Viesti Kirjoittaja Zerath »

Rölli on uber
All those who believe in telekinesis, raise my hand.
Nauku
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Nauku »

kiilto hiukan pistää silmään (johtuuko kamerasta?) muutenhan nuo on pelifiguiksi ihan ok.
The same line three times. The same line three times. The same line three times.
Kharon
Viesti:

Naukunaama kirjoitti:kiilto hiukan pistää silmään (johtuuko kamerasta?) muutenhan nuo on pelifiguiksi ihan ok.
Salamasta ja siitä että niissä on puolikiiltävä lakka (miniature paintsin mattalakan nimellä se kulkee).

Kuvat on vähän kehnoja, päivitän sinne uusia kuvia kunhan kerkeen ottamaan niitä.
Razze

Viesti Kirjoittaja Razze »

rölli on kyllä tyylikäs...noi karvat on huippuja...vähän kiilto tosiaan pisti silmään ja sottaisuus...SORMENJALKIÄ?
Kharon
Viesti:

RasmusK kirjoitti:rölli on kyllä tyylikäs...noi karvat on huippuja...vähän kiilto tosiaan pisti silmään ja sottaisuus...SORMENJALKIÄ?
8O Ei kai nyt sentään sormenjälkiä? Missä?... Mutta joo, ne on hieman sottaisia, totta. Se nyt vain jotenkin tulee tuossa maalaustyylini kylkiäisenä... olen nyt alkanut käyttää blackliningia joissakin figuissani ja se selventää hieman noita rajoja ja tekee niistä siistimmän oloisia. Mutta gobbot nyt saavatkin vähän sottaisia olla :roll:
jullevi
Valvoja

Viesti Kirjoittaja jullevi »

Peikot ja giantti ovat noista suosikkejani, mutta missäs on kaikki miljoona tavallista night gobboa ?
"It's a great excuse to start collecting ANOTHER army. One can never have enough armies and starting a new one is always exciting."
Kharon
Viesti:

jullevi kirjoitti:Peikot ja giantti ovat noista suosikkejani, mutta missäs on kaikki miljoona tavallista night gobboa ?
Uh... juuh. Täällähän ne. Kunhan toimeennun ottamaan vähän parempia kuvia niin ehkä nekin pääsevät mukaan. Tosin niitä on kyllä vielä aika paljon maalaamatta. Ja noista figuista senverran että olen tuota armeijaa kerännyt ja sutinut siitä lähtien kun FBtä aloitin eli noin vuosi ennenkuin uusi FB ilmestyi.
Lord Azog

Viesti Kirjoittaja Lord Azog »

Kharon kirjoitti: Mutta kun meikän armeija on Red Moon Night Goblins -heimo niin täytyi sitä punaista johonkin laittaa :wink:
No esko soikoon pitää vaihtaa NG:iten nimeä, minunkin (suunniteltut)NG:t on Red Mooneja...
Olen kantanut miekkaa ja keihästä, kunnes kumpikin verestä kiilti. Olen uljaana katsonut syrjästä, haukat hävityksen yllä kun liiti.
The Rain

Viesti Kirjoittaja The Rain »

kun vilkasin uudestaan noita modeleita niin ihan hyvinhän ne on maalattu kai mä en pidä night goboista vaikka itse niitä käytänkin kai olen itse niitä paljon maalaillut että oli ottanut päähän noi gobot.

No voisit korjailla noita gobboja siten että highlightaat noi mustat kaavut uudelleen koska toi on aika kirkkaasti maalattua valkoista mustan päälle mutta olet onnistunut tehdä tolle giantille hyvän highlightin. eniten pidän noista gobbojen ihon väristä olet sä sekoittanut vihreetä+keltaista.
Kalakukko
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Kalakukko »

Ihan hyviä, ehkä vähän värejä voisi rajata. Mutta juuri tuommoinen sen standardin lipun pitää olla että sen myös huomaa!
::Ei ole hyviä ihmisiä, on vain pahoja ihmisiä, joila on kaksi vastakkaista puolta::
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Galleria”