haltia suvut
-
little lizard.
haltia suvut
elikkä olen kuullut nyt huhuja näistä että jotkin HE special charattereista olisivat sukua toisilleen ja jotkut jopa olisivat sukua joillekin dark elffeille joten miten nämä suvut nyt menevät jos joku viisaampi voisi auttaa
skinkit ovat avain voittoon
Tyrion ja Teclis ovat myös sukua Malekithille. Tyrion&Teclis ovat saman suvun huomattavasti tuoreempia jäseniä. En muista koskaan lukeneeni onko Malekith kundien isosetä/eno. Malekithin veljestä tai siskosta ei ole ollut mainintaa tai Malekithin lapsista. Malekithin isän mahdolliset sisarukset voivat toki myös olla Tyrionin&Tecliksen sukuhaaran takana.
"I reject your reality and substitute my own!"
Adam Savage
Adam Savage
-
Sword of teclis
-
Biibob HElf
- puolisukeltaja
Tyrion ja Teclis eivät ole Malen veljeksiä, vaan jotain muuta sukua sille. Malella oli kyllä sisaruksia, mutta heidät lähetettiin jonnekkin kauas pois, tiedä sitten miksi. Näin muistan lukeneeni jostain topicista jossa käsiteltiin jotenkin tätä samaa asiaa.Zerath kirjoitti:meni uusiin naimisiin morathin kanssa jonka kanssa tuli malekith ja tyrion ja teclis on ensimmäisen avioliiton lapsien jälkeläisiä, kait
Everqueen kyllä on kuollut monta kertaa. Tällä hetkellä on Alarielle Everqueenin paikalla. Se on enemmänkin Ulthuanin hengellinen hallitsija kun taas Phoenix King on muuten vaan kunkkuCutter kirjoitti:Tuotaa... Everqueen ei ole kuollut... ellen sitten käsittänyt juttuasi väärin. Mutta se ei silti ole kuollut.Zerath kirjoitti:Aenarionilla oli poika ja tyttölapsi everqueenin kanssa, lapset hukkui ja vaimo kuoli
Olinko tarpeeksi sekava?
No juu. Mutta Tyrion ja Teclis ovat kaksosia, heidän isänsä on Arathion. Malekith on sukua Tyrionille ja Teclikselle, on juurikin niiden eno/setä tai sinnepäin. Morathi on Malekithin äiti ja Aenarionin leski.
Siinä sitä sukututkimusta. Joku saa korjata jos tuli virheitä.
Viimeksi muokannut Moukku, La 05.02.2005 19:12. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Siis käytä KUUKELIA äläkä kysele tyhmiä kysymyksiä.
Voe hyvä tavaton.. vähän yli viikon oon jäähyllä ja fluffiosasto menee jo päin honkia..
Kuten Zerath-orjani tossa minun tekstiäni tänne lähetti:
Aenarionilla oli everqueenin kanssa kaksi lasta, toinen naispuolinen, toinen miespuolinen. Everqueen kuoli ja Aenarion hukkasi lapset, heidän uskottiin kuolleen mutta Oakheart oli pelastanut heidät ja piilotti nämä. Aenarion sitten ankarien taisteluiden jälkeen pelasti Morathin Slaanesh warbandin käsistä ja sai tämän kanssa Malekithin. Aenarionin tyttärestä tuli seuraava Everqueen ja Tyrion ja Teclis lienevät hänen tai hänen veljensä (ei malekithin) jälkeläisiä. Tämä on kiistämätöntä faktaa, turha yrittää arvailla omiaan.
Edit: korjattu muistihärö
Kuten Zerath-orjani tossa minun tekstiäni tänne lähetti:
Aenarionilla oli everqueenin kanssa kaksi lasta, toinen naispuolinen, toinen miespuolinen. Everqueen kuoli ja Aenarion hukkasi lapset, heidän uskottiin kuolleen mutta Oakheart oli pelastanut heidät ja piilotti nämä. Aenarion sitten ankarien taisteluiden jälkeen pelasti Morathin Slaanesh warbandin käsistä ja sai tämän kanssa Malekithin. Aenarionin tyttärestä tuli seuraava Everqueen ja Tyrion ja Teclis lienevät hänen tai hänen veljensä (ei malekithin) jälkeläisiä. Tämä on kiistämätöntä faktaa, turha yrittää arvailla omiaan.
Edit: korjattu muistihärö
Viimeksi muokannut Eraphion, Pe 24.12.2004 12:11. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Eye is green.
-
Sir Finlander
*naureskelee* en usko että tuossa olisit väärässä, Delffit on muutenkin hieman kieroa porukkaaAVVV kirjoitti:Niin? Druchiilla ei ole myöskään mitään pientä iltapäivänekrofiliaa vastaan. Kai siinä aamupäivällä ehtii vähän rutsaamaankin.E-J kirjoitti:Toivon totisesti että olet väärässä! Morathihan on Malekithin äiti!
-
Balrogofmoria
- Druzhina Captain
- Valvoja
Olisi hyvä, jos selittäisit mitä tarkoitit sanalla "pervo"? Eri ihmisillä saattaa olla eri käsitys asiasta: mielestäni esim. hockey grass on "pervo". Millä tavalla mielestäsi delffit ovat pervoja? Vähän laajempaa selitystä kaivattaisiin. Jos taas et osaa selittää laajemmin, silloin olisi parempi jättää sellaiset joutilaat lausauhdukset lausumatta.Balrogofmoria kirjoitti:Pervoja nuo delffit.
Minä olen saanut sen käsityksen et Malekith olis Tyrionin ja Teclisin velipuoli, mutta saatan hyvinkin väärässä.
EDIT:Joo tarkistin kirjasta ja väärässähän minä olin.
EDIT:Joo tarkistin kirjasta ja väärässähän minä olin.
Viimeksi muokannut Lanttu, Pe 04.02.2005 08:34. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
"One by one the Daemons fell and the Elf Lord stood tall."