Joulutervehdys (mini wraithlord)
Joulutervehdys (mini wraithlord)
^-^
Hyvää Joulua
Tuo on tänään kaverille tehty joulukortti, ja ajattelin sen myötä toivottaa hyvää joulua tännekin.
T: Eini
ModEdit: Korjasin linkin, johonkin väliin oli ilmestynyt ylimääräiset url-kirjaimet. /jullevi
Hyvää Joulua
Tuo on tänään kaverille tehty joulukortti, ja ajattelin sen myötä toivottaa hyvää joulua tännekin.
T: Eini
ModEdit: Korjasin linkin, johonkin väliin oli ilmestynyt ylimääräiset url-kirjaimet. /jullevi
State of harmony, the absence of hostility.
- puolisukeltaja
-
Wizard Lord
Wau!
Toihan on taas niitä sun über hienoja piirrustuksia
Söpö se on myös..
Ja hyviä Jouluja sinullekkin
Toihan on taas niitä sun über hienoja piirrustuksia
Söpö se on myös..
Ja hyviä Jouluja sinullekkin
Viimeksi muokannut east, Ke 29.12.2004 15:49. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
-
Purple-Elf
Hieno kyllä on. Varsinkin kun vielä pidän wraithlordeista joka suhteessa (kiva fluffi, siistin näkösiä ja vielä toimivat loistavasti pelissäkin? tai ainakin omakohtaisesti olen sitä mieltä) On sen saaja varmaan ilonen, ainakin itse uskon siihen vakaasti... tai oikeastaan olen aikalailla varma siitä... täysin varma!!!! 
No minä siirrynkin tästä maalaamaan yllätys yllätys wraithlordiani, tai oikeastaan kahta sellaista, mutta hyvää joulun jälkeistä aikaa vaan kaikille.
No minä siirrynkin tästä maalaamaan yllätys yllätys wraithlordiani, tai oikeastaan kahta sellaista, mutta hyvää joulun jälkeistä aikaa vaan kaikille.
To be Ulverized...