Instant kill?
Instant kill?
Missä vaiheessa määritellään, että onko osuma instant killaava? Kun to wound-heitot on heitetty vaiko vasta kun armour savet on heitetty? Jos jälkimmäinen on oikein, eikö tällöin yhdellä multi wound modellille ole mahdollista pistää useampia instant killaavia woundeja?
Esim. Crisis suit ryhmään tulee kaksi krak missile woundia, yhdelle suitille laitetaan molemmat läpitullet woundit ja se instant killaantuu kahdesti.
Voiko käydä näin? Sääntökirja lainassa, joten jos joku voisi antaa quottia asiaankuuluvasta kohdasta, se selvittäisi asiaa suuresti.
Esim. Crisis suit ryhmään tulee kaksi krak missile woundia, yhdelle suitille laitetaan molemmat läpitullet woundit ja se instant killaantuu kahdesti.
Voiko käydä näin? Sääntökirja lainassa, joten jos joku voisi antaa quottia asiaankuuluvasta kohdasta, se selvittäisi asiaa suuresti.
USA upotti Estonian, aiheutti Kekkosen kaljun, järjesti jäävuoren Titanicin eteen, tappoi dinosaurukset ja aiheutti myös alkuräjähdyksen.
Re: Instant kill?
Ota huomioon että ryhmän jokaiselle modelille pitää ensin määrittää yksi hitti ennen kuin ne voivat ottaa toista osumaa.Pieni Pimeä Mies kirjoitti:Esim. Crisis suit ryhmään tulee kaksi krak missile woundia, yhdelle suitille laitetaan molemmat läpitullet woundit ja se instant killaantuu kahdesti.
Eli yhdelle kriisille ei saa ottaa kahta instakillwoundia jos niitä on enemmän ryhmässä.
EDIT: Ohops
Viimeksi muokannut Deetwo, To 23.12.2004 10:12. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
"Minun hautaani vartioi tuulenhenkäys kevyt
minun hautaani vartioi pisara aamukastetta.
Minun hautaani vartioi satatuhatta tappajasatelliittia,
minun hautaani vartioi teratonni antimateriaa"
Mutta tavoitteenahan on tappaa yksi kokonainen modelli, mikäli tämä on mahdollista. Esim. kahta lasgun woundia ei saa jakaa kahdelle suitille, vaan niillä pitää tappaa yksi suitti.
USA upotti Estonian, aiheutti Kekkosen kaljun, järjesti jäävuoren Titanicin eteen, tappoi dinosaurukset ja aiheutti myös alkuräjähdyksen.
Mutta missilehän tappaa kerrasta yhden kokonaisen modelin, eli on kuin modelia ammuttaisiin aseella joka tekee suoraan sen kaksi woundia... Ei pitäisi olla mitään ihmeellistä siinä.Pieni Pimeä Mies kirjoitti:Mutta tavoitteenahan on tappaa yksi kokonainen modelli, mikäli tämä on mahdollista. Esim. kahta lasgun woundia ei saa jakaa kahdelle suitille, vaan niillä pitää tappaa yksi suitti.
Lasgun ei ole tässä tilanteessa kovin verrannollinen launcheriin.
Kyllä minunkin mielestäni tämä on aika selvä tapaus. Woundeja kun aletaan latomaan niin tavoitehan on aina tappaa ensin yksi mies kokonaan ja jakaa loput woundit sitten edelleen.
Launcerilla aloitetaan yhdellä woundilla, joka annetaan jollekin suitille. Suitti kuolee. Sitten on vielä toinen woundi, joka annetaan jollekin toiselle suitille, joka kuolee myös.
Eli samaan tapaan kuin et voi jakaa kolmea woundia hahmolle jolla on niitä vain kaksi, et tässäkään tapauksessa voi yrittää "overkillata" suittiasi antamalla sille enempää woundeja kuin mikä riittää sen tappamiseen.
Launcerilla aloitetaan yhdellä woundilla, joka annetaan jollekin suitille. Suitti kuolee. Sitten on vielä toinen woundi, joka annetaan jollekin toiselle suitille, joka kuolee myös.
Eli samaan tapaan kuin et voi jakaa kolmea woundia hahmolle jolla on niitä vain kaksi, et tässäkään tapauksessa voi yrittää "overkillata" suittiasi antamalla sille enempää woundeja kuin mikä riittää sen tappamiseen.
This world is not so vast that it could conceal the bones of my enemies. Instead I will pile them so high even their gods weep at the sight.
- Lord Assassin Morghoul
- Lord Assassin Morghoul
Tämä oli kyllä täysin puutaheinää. Hommahan toimii täsmälleen päinvastoin. Ks. viestini yllä.Deetwo kirjoitti: Ota huomioon että ryhmän jokaiselle modelille pitää ensin määrittää yksi woundi ennen kuin ne voivat ottaa toista woundia.
This world is not so vast that it could conceal the bones of my enemies. Instead I will pile them so high even their gods weep at the sight.
- Lord Assassin Morghoul
- Lord Assassin Morghoul
Hmmh, ajatukseni ollut sekaisin... Tarkoitukseni oli tietysti sanoa osumaa eikä woundiaTom_Gore kirjoitti:Tämä oli kyllä täysin puutaheinää. Hommahan toimii täsmälleen päinvastoin. Ks. viestini yllä.Deetwo kirjoitti: Ota huomioon että ryhmän jokaiselle modelille pitää ensin määrittää yksi woundi ennen kuin ne voivat ottaa toista woundia.
juu ja älkää ajatelko että ne woundit tulee täsmälleen samalla sekuntilla.. yhden roundin aikana kaikki asiat ei tapahdu samaan aikaan eikä esim joku 4 missilen havocci ryhmä ammu aseitaan välttämättä samalla sekunnilla vaan odottavat että heillä on paras mahdollienn line of sight jne.. eli kyllä siitä 2 crisisiä kuolee.
Noh ehkä loogisesti ajatellen ei, mutta sääntöteknisesti osumat tapahtuvat tasan yhtäaikaa.Qazza kirjoitti:juu ja älkää ajatelko että ne woundit tulee täsmälleen samalla sekuntilla.. yhden roundin aikana kaikki asiat ei tapahdu samaan aikaan eikä esim joku 4 missilen havocci ryhmä ammu aseitaan välttämättä samalla sekunnilla vaan odottavat että heillä on paras mahdollienn line of sight jne.. eli kyllä siitä 2 crisisiä kuolee.
Fluffisyillä tai mustatuntuu-logiikalla ei paljon sääntöjä perustella.
Lopputulos on kuitenkin sentään oikein