Paljonko JUURI SINULLA on uponnut rahaa WH:hon?
Paljonko JUURI SINULLA on uponnut rahaa WH:hon?
Itse olen juuri aloittanut,en tosin kerää figuja ekaa kertaa sillä olen vääntänyt heroquestia,ja vähän WH:maisempaa warzonea. Itse olen ostanut joskus kauan sitten 5. laitoksen beastmaneja,8 kappaletta boxissa,yhden maalasin,sitten olen antanut kavereitteni maalata niitä,kun ei viitti muuta antaa maalattavaks,tais maksaa 40mk...tai jotain,nyyt pari viikkoa sitten ostin boxin darkelf warrioreja(spearmaneja teen),20e ja DE armybookin,20e, maaleihin on uponnut parisataa,ei ihan kerralla kyllä,eivätkä onneksi kaikki citadelin :lol: .Laskin että yhteensä noin 500mk kaikkineen...paljonko euroissa onkaan...niin kertokaa itse paljonko olette lahjoittaneet GW riistofirmalle :evil: ? Älkää antako "Emmä tiiä" "En muista" vastuksia,vaan laskekaa ja kertokaa!
Taitaa tulla suuria summia... :twisted: :lol: !!!
Taitaa tulla suuria summia... :twisted: :lol: !!!
-
Puolijohdediodi
-
Lord E
Täh!!! noin paljon...miten muka!!! GW on riistofirma!!! Ja se näköjään vielä aivopesee kaikki uskoon ettei oo :twisted: ,makin oon jo haksahtanu ostaan wh:ita...mutta en kumminkaan tajua et ei kannata :lol:VonCarstein kirjoitti:Mahdoton laskea, kun on senverran pitkään tullut pelattua, mutta haarukka on varmasti yli 10.000mk mutta ehkä jonkinverran alle 15.000mk. Siihen väliin varmasti osuu.
vaik sanoinki noin,niin että yli 10000!!! :oRasmusK kirjoitti:Taitaa tulla suuria summia... :twisted: :lol: !!!
Hmmm...haluttaa ostaa lisää figuja ku just maalasin...onkohan niissä maaleissa jotain myrkkyjä? :lol:
-
Zarathustrian
- Peliporukkavalvoja
No kaikki on menny mitä on tullut..RasmusK kirjoitti: Täh!!! noin paljon...miten muka!!!
Töissä käymällä ja makaroonia syömällä
Mutta joo. Täytyy suhteuttaa asia siihe, että olen tosiaan pelannut 10+ vuotta, joten se tekee noin 1000mk per vuosi. Ei tuo nyt oikeasti kovin kallis harrastus ole, kun vertaat esim. jääkiekkoon.
-
Kapteeni K.
Jaa-a. Lasketaanpa.
Aloitetaanpa historian hämärästä:
kirjat ja krääsä: ~ 250 e
Man o´War: ~100 e
Necromunda: ~75 e
40K eldarit: ~150e
40K mariinit: ~200e
40K örkit: ~200e
40k kaaos ~100e
FB empire ~200e
FB muu krääsä ~100e
Epic 40k: squat ~ 150e
Epic 40K: örkit ~ 150 e
Epic 40K: IG ~100e
mitäs tuosta tulee? Noin 1775 e. Aika halvalla olen päässyt kun pelasin (silloin kun vielä vaelsin pimeydessä) n. kymmenen vuotta. Ja edellämainituista ei tietenkään ole enää _mitään_ jäljellä. Nyt tosin kaapit ovat täynnä Oikeamielisiä ja Hyviä historiallisia figuja eri aikakausilta. Niihin ei onneksi ole mennytkään rahaa kuin noin 800e. Se on halpaa se.
Von Carsteinin arvio 15000 markasta tuntuu ihan oikean suuntaiselta. Sitä luokkaa se kulunut rahamäärä monilla pitkään orjuutetuilla, eli ns. "harrastaneilla", varmasti on.
Aloitetaanpa historian hämärästä:
kirjat ja krääsä: ~ 250 e
Man o´War: ~100 e
Necromunda: ~75 e
40K eldarit: ~150e
40K mariinit: ~200e
40K örkit: ~200e
40k kaaos ~100e
FB empire ~200e
FB muu krääsä ~100e
Epic 40k: squat ~ 150e
Epic 40K: örkit ~ 150 e
Epic 40K: IG ~100e
mitäs tuosta tulee? Noin 1775 e. Aika halvalla olen päässyt kun pelasin (silloin kun vielä vaelsin pimeydessä) n. kymmenen vuotta. Ja edellämainituista ei tietenkään ole enää _mitään_ jäljellä. Nyt tosin kaapit ovat täynnä Oikeamielisiä ja Hyviä historiallisia figuja eri aikakausilta. Niihin ei onneksi ole mennytkään rahaa kuin noin 800e. Se on halpaa se.
Von Carsteinin arvio 15000 markasta tuntuu ihan oikean suuntaiselta. Sitä luokkaa se kulunut rahamäärä monilla pitkään orjuutetuilla, eli ns. "harrastaneilla", varmasti on.
Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point. - Blaise Pascal, Pensées, 277