Temple Guardit vai Stegadon + Saurus ryhmä?
Temple Guardit vai Stegadon + Saurus ryhmä?
Niin armeijani on saavuttanut 2000 pojon rajan ja ajattelin tehdä laajennuksia. Kaverin kanssa sovittiin tekevämme 2500 pojon armeijat joten kannattaako ottaa mieluummin Temple Guardit vi Stegadon ja Saurus ryhmä? (armeijani sisältää tällä hetkellä)
Slanni
2 Skinkkiä
1 Scar-Veteran
40 Saurusta (20 hand weaponeilla, 20 Speareilla)
24 Skinkkiä
4 Roskakoria
4 Terradonssia
Slanni
2 Skinkkiä
1 Scar-Veteran
40 Saurusta (20 hand weaponeilla, 20 Speareilla)
24 Skinkkiä
4 Roskakoria
4 Terradonssia
Temple guard ehdottomasti.
Stubborn yksikkö slannin ympärille ei ole koskaan pahasta
Ei-stubborn yksikkö siinä sitten saattaakin olla a) pahasta b) vaarallista c) karkuun juoksemassa huomattavasti helpommin
Pikkusammakko tuo ilmeisesti?
"2 skinkkiä"?
Pappejako meinaat?
Scouttaavat skinkkiryhmät eivät koskaan ole huono idea, niitäkin voi harkita
Tai jos niitä on, niin sitten lisää! 
Stubborn yksikkö slannin ympärille ei ole koskaan pahasta
Ei-stubborn yksikkö siinä sitten saattaakin olla a) pahasta b) vaarallista c) karkuun juoksemassa huomattavasti helpommin
Pikkusammakko tuo ilmeisesti?
"2 skinkkiä"?
Pappejako meinaat?
Scouttaavat skinkkiryhmät eivät koskaan ole huono idea, niitäkin voi harkita
Viimeksi muokannut Deetwo, To 23.12.2004 11:04. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
"Minun hautaani vartioi tuulenhenkäys kevyt
minun hautaani vartioi pisara aamukastetta.
Minun hautaani vartioi satatuhatta tappajasatelliittia,
minun hautaani vartioi teratonni antimateriaa"
Itse kannattaisin Stegadonia. Toisi mukavaa isku voimaa, ja samalla saisit lisää sauruksia (jotka eivät ikinä ole pahasta). Muutenkin hyvä "härö" jätkä, joka levittää terroria, olisi mukava lisä tuolla. Temple-guardit eivät nyt niin todella hyviä ole, että niitä ottaisin, joten: Saurukset + Stegadon
"Monet ihmiset tuhlaavat rahoja, joita eivät ole ansainneet, tavaroihin, joita eivät halua, tehdäkseen vaikutuksen ihmisiin joista eivät pidä."
-
kaaos-soturi
Tyypillisesti stegadon toimii lähinnä tykinruokana.. Tietysti JOS sillä joskus pääsee charge-etäisyydelle niin siinä kannattaa olla joku muukin mukana...kaaos-soturi kirjoitti:miten stegalla kannattaa pelata (minne sijoittaa pelikentälle ja kannaatta se pitää kulkemaan jonkun oman rykmentin läheisyydessä, ja tuleeko M6 kanssa vaikeuksia?)
Kerää kovasti huomiota pois muista yksiköistä, enpä tuolle oikeen muutakaan käyttöä keksi
Kröh, asenneukkoDeetwo kirjoitti:Kerää kovasti huomiota pois muista yksiköistä, enpä tuolle oikeen muutakaan käyttöä keksi
"Monet ihmiset tuhlaavat rahoja, joita eivät ole ansainneet, tavaroihin, joita eivät halua, tehdäkseen vaikutuksen ihmisiin joista eivät pidä."
Tyypillisesti vähänkään suurempaa kyllä kannattaa (lohikäärmeet, giantit, yms)... Mutta en väittäisi että stegadonissa on kovinkaan paljon hyviä ominaisuuksia kokonaisuutena. Sitä on turha verrata muihin large targetteihin.CrackHack kirjoitti:Kröh, asenneukkoDeetwo kirjoitti:Kerää kovasti huomiota pois muista yksiköistä, enpä tuolle oikeen muutakaan käyttöä keksi, ei kaikkea kannata ottaa pelkän tehokkuuden vuoksi. Ja tuolla periaattella kentälle ei uskalla ottaa mitään vähääkään suurempaa, sillä sehän ammutaan aina heti alas.
Asennetta siinä kyllä on, sitä en kiellä. Enkä ajattele pelkän tehokkuuden mukaan, vaan sen että mikä saattaisi aikuisten oikeasti olla järkevä valinta.
Ei kaikkea kannata tehdä myöskään sen perusteella että se on kivaa tai hienompaa kuin joku muu. Saahan sitä ottaa mitä tahansa armeijaansa, mutta ei ainainen häviäminenkään ole kivaa.
Siksi pelaajana ja listanrakentajana olisi kai tarkoitus kehittyä, jotta saadaan haastavampia pelejä aikaiseksi ja lisää taktista ulottuvuutta omaan peliin.
Tai no... jos VÄLTTÄMÄTTÄ haluaa pelata pelkkiä sunnuntairäpellyksiä niin aivan vapaasti
- Amazing Slug
Meinaatko tällä kahta stegadonia? Minusta se menee jo vähän liiallisuuksiin.Amazing Slug kirjoitti:...ja varsinkin twin-linkattuna.
Niin ja itse kyllä suosin T. Guardeja niiden stubbornin takia. Iskevät myös kiitettävän kovaa. Stegakin on hyvä, mutta sen LD ei ole mikään paras mahdollinen.
"Burn the witch... Purge the alien... Banish the daemon..."
-
Grand Admiral Prawn
Slug meinaa Second Signin heittämistä, 40k:ssa twinlinkkaaminen antaa re-rollia osumaheitot. Jopa Giant Bowlla on mahdollista osua johonkin kun saa heittää uusiksi.Juliwer kirjoitti:Meinaatko tällä kahta stegadonia? Minusta se menee jo vähän liiallisuuksiin.Amazing Slug kirjoitti:...ja varsinkin twin-linkattuna.
Hunnien jäljiltä ei ruoho kasvanut, mutta Vantaan kaupunki hävittää puutkin.
Oletan, että tarkoitat ampumisen osumista skinkkiin...Amazing Slug kirjoitti: 5+ ward...
Tuohon armeijaan suosittelisin ehkä ennemmin Stegaa ja sauruksia. 3 rykmenttiä sauruksia ja toiselle puolelle kroxyt ja toiselle stega on jo varsin tehokas rintamalinja, varsinkin, kun slannin saurusryhmälle laittaa tlazcotlin ajaa ne hyvin suojelusyksikön tehtävän halvemmalla, kuin temple guard. 3000 sitten kannattaa hankkia jo se guardi.
Asennettahan löytyy kummastakin vaihtoehdosta. Terroria aiheuttavia skinkkejä vai ryhmä itsepäisiä sauruksia, joiden mielestä slanni ei tiedä mikä on tämän omaksi parhaakseen...
- Amazing Slug
ITSEASIASSA... tarkoitin kyllä kahta stegadoniaGrand Admiral Thrawn kirjoitti: Slug meinaa Second Signin heittämistä, 40k:ssa twinlinkkaaminen antaa re-rollia osumaheitot. Jopa Giant Bowlla on mahdollista osua johonkin kun saa heittää uusiksi.
Tietenkin huumoriratkaisu on ottaa skink chief stegadon helmin kanssa stegadonia ohjaamaan ja jyristellä suoraan päin vastustajaa. ld7 stubborn stegadon pitää jonkin aikaa vastustajan skeletonit yms. kurissa samalla kun saurukset ja kroxigorit flankkaa minkä kerkeää.
Itse ajattelin ainakin tätä vielä joskus kokeilla.
Ja mitä olen taistelukentällä stegadonia nähnyt niin joka kerta se on loistanut, todennäköisesti tämä muuttuu heti, kun saan itse käsiini kyseisen elikon :)
Ja mitä olen taistelukentällä stegadonia nähnyt niin joka kerta se on loistanut, todennäköisesti tämä muuttuu heti, kun saan itse käsiini kyseisen elikon :)
Ota stegadon ja salamandereita. Stegadon on yleensä toiminut (kun se on ollut mua vastassa) ja muutenkin tuommoinen iso ötökkä aiheuttaa hauskuutta pelissä. Salamanderit taas on ihan tehokkaita ja niillä on kätevä vaikkapa pitää sivustaa. Tosiaankin 1 skinkkiryhmä scouteiksi niin on pieni mahdollisuus saadavastustajan tykit pois pelistä.
Eikös Stegadonin ld ole 5? Ja koska se on Stubborn niin se käyttää aina sitä vitosta?jamopower kirjoitti:Tietenkin huumoriratkaisu on ottaa skink chief stegadon helmin kanssa stegadonia ohjaamaan ja jyristellä suoraan päin vastustajaa. ld7 stubborn stegadon pitää jonkin aikaa vastustajan skeletonit yms. kurissa samalla kun saurukset ja kroxigorit flankkaa minkä kerkeää.
Ja mitä olen taistelukentällä stegadonia nähnyt niin joka kerta se on loistanut, todennäköisesti tämä muuttuu heti, kun saan itse käsiini kyseisen elikon
kyllä näin on, mutta stegadon voi päättää käyttääkö omaa huonontamatonta Ld:tä vai skink chieffin Ld:tä joka huonontuu normaalisti combat resosta.Itza-Kai kirjoitti:Eikös Stegadonin ld ole 5? Ja koska se on Stubborn niin se käyttää aina sitä vitosta?jamopower kirjoitti:Tietenkin huumoriratkaisu on ottaa skink chief stegadon helmin kanssa stegadonia ohjaamaan ja jyristellä suoraan päin vastustajaa. ld7 stubborn stegadon pitää jonkin aikaa vastustajan skeletonit yms. kurissa samalla kun saurukset ja kroxigorit flankkaa minkä kerkeää.
Ja mitä olen taistelukentällä stegadonia nähnyt niin joka kerta se on loistanut, todennäköisesti tämä muuttuu heti, kun saan itse käsiini kyseisen elikon
Frak!
-
Viljanderi
Välillä olen tämän huumoriveikon kentälle tuonut southlandsieni mukana. Usein olen vielä ottanut kaveriksi toisen stegan. Ei ehkä mikään mahdollisimman tehokas ratkaisu, mutta kyllä se vastustajan toinen flankki tulee kunnolla tuhotuksi kun kaksi stegaa ryntää päälle. Malttaa vaan olla ottamatta scouttaavia skinkkejä niin saadaan paljon deployment choiseja. Näin stegat saadaan todennäköisesti deployattua kun vastustajan armeija on jo kokonaan deployattu.jamopower kirjoitti:Tietenkin huumoriratkaisu on ottaa skink chief stegadon helmin kanssa stegadonia ohjaamaan ja jyristellä suoraan päin vastustajaa. ld7 stubborn stegadon pitää jonkin aikaa vastustajan skeletonit yms. kurissa samalla kun saurukset ja kroxigorit flankkaa minkä kerkeää.
"Always play on one and don't fake the funk." -Bootsy
Väärin, stegadonin kuvauksessa sanotaan tarkalleen ottaen näin: "Stegadons are huge, resolute creatures. Stegadons and their riders are stubborn"clutch kirjoitti:kyllä näin on, mutta stegadon voi päättää käyttääkö omaa huonontamatonta Ld:tä vai skink chieffin Ld:tä joka huonontuu normaalisti combat resosta.Itza-Kai kirjoitti:
Eikös Stegadonin ld ole 5? Ja koska se on Stubborn niin se käyttää aina sitä vitosta?
Joten stegadonkypärään pukeutunut skinkki chieffi stegadonin selässä tuottaa yhdesä ld7 stubborn otuksen.