Hyvää joulua Sotavasara.net!
Hyvää joulua Sotavasara.net!
Vaikka on ollut alamäkia (ja niitä ylämäkiäkin...) niin Sotu on toiminut melko moitteettomasti figuharrastuksen keskustelun kehtona täällä pohjoisessa Suomenmaassa! Eli HYVÄÄ JOULUA koko sakki!
niih.
Hyvää kulutusjuhlaa vaan kaikille, jos joku todella siitä nauttii..
Väitteesi on hyvä...mutta olet väärässä.
http://jarecsblog.blogspot.com Melko aktiivista seurantaa askarteluistani.
http://jarecsblog.blogspot.com Melko aktiivista seurantaa askarteluistani.
- Blackguard
Pitänee minunkin tähän yhtyä... Siis hyvää Joulua!
Nyt mennään Runen ja Einin ohi Sotulaisille annetuissa joululahjoissa (toivottavasti). Nimittäin lupaan, että en lähetä yhtä ainoaa turhaa viestiä ensi vuoden aikana!
Yhtykäämme kaikki tähän, että modejen homma helpottuisi!
Sprayn ja Pikaliimankatkuista Joulua Kaikille!
Nyt mennään Runen ja Einin ohi Sotulaisille annetuissa joululahjoissa (toivottavasti). Nimittäin lupaan, että en lähetä yhtä ainoaa turhaa viestiä ensi vuoden aikana!
Yhtykäämme kaikki tähän, että modejen homma helpottuisi!
Sprayn ja Pikaliimankatkuista Joulua Kaikille!
"Jazz on imperialistien ideologinen ase vallankumouksellisten kansojen degeneroimiseksi." - Kim Il Sung
My ass, if I may.Blackguard kirjoitti:Nyt mennään Runen ja Einin ohi Sotulaisille annetuissa joululahjoissa (toivottavasti). Nimittäin lupaan, että en lähetä yhtä ainoaa turhaa viestiä ensi vuoden aikana!
Viimein, se kauan odotettu spammiketju, johon voi purkaa paineita taas vuoden ajalta.
Siitä lomastahan minä pääasiassa. On joulu kiva asia.Rutabaga kirjoitti:Hyvää kulutusjuhlaa vaan kaikille, jos joku todella siitä nauttii..
Tällä kertaa en lupaa lukea niitä kaikkia rästiin jääneitä tarinoita täällä ja muualla, sillä en minä sitä kuitenkaan (valitettavasti) tekisi. Tahtoisin, kyllä, mutta ei minulla riitä sitä jaksamista. Olen työni täällä tehnyt.
Sanon vain, että hyvää kulutusjuhlaa. Kyllä minä ainakin siitä nautin, vaikken kamalasti sen eteen kuluttaisikaan.
edit\\
Luojan kiitos.Nostradamus kirjoitti:>>Jälleen turhaa "postcountin buustaamista"![]()
Viimeksi muokannut Rune, To 23.12.2004 19:59. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
-
hyytelöperuna
- puolisukeltaja
-
Thunderheart
-
KyberAntti
- Viesti:
-
killergrunt
-
The Scientist