"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Genestealer-Kultit ja Great Devouer

Jos et tiedä, mitä C'tanit ovat tai kuka on Cypher ja ketkä olivat Primarkit, tieto löytyy tältä palstalta.
JEA

Genestealer-Kultit ja Great Devouer

Viesti Kirjoittaja JEA »

Olen aika uusi Tyranidien kerääjä, ja haluaisin tietää pari asiaa:

1.Mikä on Genestealer-kultti? Olen nähnyt niistä pari kuvaa, ja ajattelin, että joku voisi kertoa niistä.

2.Mikä on "The Great Devouer"? Onko se jokin Tyranidien "Jumala", vai Hivemindeista koostuva "Joku"?

Okei, pitäkää noobina, mutta minulla ei ole vielä Codex:Tyranidia. ;)
pokka

Viesti Kirjoittaja pokka »

Juttua genestealereistä:
http://www.das-astronomican.de/astronom ... lation.htm

The great devourer taitaa olla tyranidit itsessään. Juttu, joka syö kaiken elävän. Täysin mutu-tietoa.
Grotsky

Viesti Kirjoittaja Grotsky »

The Great Devourer on nimi, jolla Tyranideja (lajia/elämänmuotoa/tjms.) kutsutaan yleisesti Imperiumissa.
Tosin jos kirja ei avaudu, kannattaa ensin kokeilla ottaa suojamuovi pois.
- The Captain
JEA

Viesti Kirjoittaja JEA »

Kiitos tiedosta. Mutta mikä on Genestealer Cult?
-------------------------------------------------------------------------------------
Ai, sori. En huomannu tuota linkkii. Kiitos siitäkin! :)
JEA

Viesti Kirjoittaja JEA »

Kuulkaas, olisiko mahdollista tehdä Genestealer Cult-armeija?
Mysterous

Viesti Kirjoittaja Mysterous »

Joskus muinoinhan se oli olemassa, mutta tuolta viimeinen IG Doctriini lista ainakin jos ei muuta.
Grotsky

Viesti Kirjoittaja Grotsky »

Tuollahan semmoinen on tehtykin: http://us.games-workshop.com/games/40k/ ... efault.htm

Mutta siihen ei saa purestraineja... :(
Tosin jos kirja ei avaudu, kannattaa ensin kokeilla ottaa suojamuovi pois.
- The Captain
Deetwo

Viesti Kirjoittaja Deetwo »

JEA kirjoitti:1.Mikä on Genestealer-kultti? Olen nähnyt niistä pari kuvaa, ja ajattelin, että joku voisi kertoa niistä.
Genestealer cult on ryhmä joka syntyy ihmisplaneetalle kun sinne lähetetään genestealereita valmistelemaan tyranid-invaasiota...

Genestealerit valtaavat ihmiskehoja, joiden avulla luovat hybridejä valtavat. Vähentävät tällä tavoin vastustusta, sekä toimivat psyykkisena majakkana lähestyville hive-aluksille.

Pelillisesti GC on taas vanhentuneet säännöt omaava vaihtoehto-armeija, joka omisti PALJON massaa IG tyyliin, sekä päteviä tankkeja + hybridejä ja purestrain genestealereita... Ja sun muuta hauskaa, genestealer maageja ja sensellaista :)

Viimeksi tainnut olla kunnon säännöt kakkosedikassa, eikä sen jälkeen ole figujakaan nähty.
Kaikessa legendaarisuudessaan pakko kuitenkin mainita että HQlle sai transportiksi ihka aidon limusiinin! :)
"Minun hautaani vartioi tuulenhenkäys kevyt
minun hautaani vartioi pisara aamukastetta.
Minun hautaani vartioi satatuhatta tappajasatelliittia,
minun hautaani vartioi teratonni antimateriaa"
Uzi-99
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Uzi-99 »

'Stealer-kultit ovat saaneet armeijalistan kolmosedikkaankin, mutta se julkaistiin vain ja ainoastaan jossain Citadel Journalissa... En muista numeroa.

Jos kultit kiinnostavat, niin GWn foorumeilla moderaattori Hivemind-Tim (Tim Huckelberry) tietää asiasta enemmän... Ehkäpä siksi että mies kirjoitti tuon edellämainitun CJ-listan! ;)

Varsinaista Chapter Approved-listaa ei kylläkään ole, ja käsittääkseni CJ-listat eivät ole virallisia, eli tarvitset vastustajan suostumuksen, turnaustilanteissa joudut sopimaan edeltäkäsin järjestäjien kanssa.

Vaihtoehtoisesti sovellat jotain olemassaolevaa kodeksia (Tyranids, IG, Lost&Damned,yms) säännöiksi, ja kultteja figuiksi.
Heikkoliha yrittää tuhota, metsästää itseä kuin itse niitä, mutta ne heikkoja. Itse taistelee viimeiseen, kaikki täytyy ahmia.
Snowtrooper

Viesti Kirjoittaja Snowtrooper »

Huckelberyn lista oli CJ:n numeroissa 40 ja 41, päivitetty versio löytyy (GW:n luvalla, vieläpä) jälleen kerran eräästä Yahoo!n ryhmästä, osoitteesta http://games.groups.yahoo.com/group/Gen ... ist_Unite/. Tim itsekin ottaa aktiivisesti osaa ryhmän keskusteluihin.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “40k: Historia”