Dark elf lord tai noble
Dark elf lord tai noble
Siis että mistä tekisin dark elf noblen tai lordin,ku valmiina niit ei myydä...eikä jaksais alkaa greenstuffin kaa leikkii...ideoita pyydän. Aattelin vähä aikaa tehä corsair champista (en muista tarkkaa nimee),ku siitä sen on 'eavy metalliki konversoinu, mut haluaisin muitaki ideoita...jos ne ois vaikka parempii... 
Se riippuu ihan tavaroista joita olet ajatellut antaa characterillesi. Itse olen päättänyt pitää johtajaani Cold One Knightien regimentissä tähän mennessä aina, joten olen käyttänyt Dread Knigthin figua johtajanani.
Toisaalta olen kyllä ruvennut suunnittelemaan sellaista johtajaa jolla olisi Crimson Death, Sea Dragon cloakki, heavy armour ja alla Cold One. Eli olen ajattelut ostaa executionerin, cold one kinghtin ja green stuffia. Ja niistä sitten väsätä figun.
Toisaalta olen kyllä ruvennut suunnittelemaan sellaista johtajaa jolla olisi Crimson Death, Sea Dragon cloakki, heavy armour ja alla Cold One. Eli olen ajattelut ostaa executionerin, cold one kinghtin ja green stuffia. Ja niistä sitten väsätä figun.
-
Lord E