"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Dark elf lord tai noble

Miniatyyrien maalaukseen, konvertoimiseen sekä maastontekoon liittyvät kinkkiset kysymykset ja ongelmat.
Razze

Dark elf lord tai noble

Viesti Kirjoittaja Razze »

Siis että mistä tekisin dark elf noblen tai lordin,ku valmiina niit ei myydä...eikä jaksais alkaa greenstuffin kaa leikkii...ideoita pyydän. Aattelin vähä aikaa tehä corsair champista (en muista tarkkaa nimee),ku siitä sen on 'eavy metalliki konversoinu, mut haluaisin muitaki ideoita...jos ne ois vaikka parempii... :wink:
Razze

Viesti Kirjoittaja Razze »

hei antakaa ideoitaa!!! antakaa mitä vaa...toivottavasti tiedätte dark elffeist jotai...
Pikku

Viesti Kirjoittaja Pikku »

no Malus DarkBlade on aika hyvä... tai sitten ihan Cold One Knightien Championi... vaihtoehtoja on... ihan Corsair Champpikin käy siihen
Joensuun Pöytäpeliyhdistys
Ishmael
Valvoja

Viesti Kirjoittaja Ishmael »

Tyylikkäimmän jalan kulkevan sankarin taitaa saada hyvin pienellä konffaustyöllä Black Guard Masterista.
Oberon kirjoitti:On ne RF-tiimin pojat kovia kyllä
Pikku

Viesti Kirjoittaja Pikku »

Ishmael kirjoitti:Tyylikkäimmän jalan kulkevan sankarin taitaa saada hyvin pienellä konffaustyöllä Black Guard Masterista.
executioner champistakin vois saada...
Joensuun Pöytäpeliyhdistys
UNKNOWN

Viesti Kirjoittaja UNKNOWN »

Se riippuu ihan tavaroista joita olet ajatellut antaa characterillesi. Itse olen päättänyt pitää johtajaani Cold One Knightien regimentissä tähän mennessä aina, joten olen käyttänyt Dread Knigthin figua johtajanani.
Toisaalta olen kyllä ruvennut suunnittelemaan sellaista johtajaa jolla olisi Crimson Death, Sea Dragon cloakki, heavy armour ja alla Cold One. Eli olen ajattelut ostaa executionerin, cold one kinghtin ja green stuffia. Ja niistä sitten väsätä figun.
Ithirion

Viesti Kirjoittaja Ithirion »

Minä rupesin tekemään lordia tavallisesta cold one knightistä, cold onelle tuli kypärä green stuffista ja knightille vasta miekkakäsi valmistumassa.. se knighti on metallia jotenka sitähän sitten konverttailemaan.. :|
Lord E

Viesti Kirjoittaja Lord E »

Mitä te oikein selitätte? Olen nähnyt Dark Elf highborn -blistereitä Puolenkuun peleissä.
Ithirion

Lord E kirjoitti:Mitä te oikein selitätte? Olen nähnyt Dark Elf highborn -blistereitä Puolenkuun peleissä.
Niin mutta niitä ei silti saa kaupoista, ainakaan Fantasiapeleistä tai Games-workshopista.
Inze

-

Viesti Kirjoittaja Inze »

5 ed black guard niin hyvä tulee
Ithirion

Oikeestaan vaan hankit sekalaista muoviosaa ja sitten niistä väsäät jotain hianoa DE:n näköstä. :D
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Maalaus, konverttaus ja maiseman teko”