Uusi rotu?
joku taisi tuolla kertoa että niille deathwatcheille on säännötkin.. Mistäs säännöt saa ostettua/imutettua netistä?Chosen kirjoitti:Niin, paitsi enemmän noista kahdesta poikkeava. Chamber militiana tällä kertaa deathwatch-mariineja. Mahdollisesti jopa alienien käyttöä armeijassa. Ilmeisesti kaikista fanaattisimpia joukkoja kolmesta pääinkvisiitiosta.Murmelimies kirjoitti:Joku daemon- ja witch hunters tyylinen?Chosen kirjoitti: Jos puhutaan armeijoista, niin alien hunters on tulossa.
Internal affairs inquiry? A court of impeachment? no! this is an inquisition.
Luulen että squatit poistuivat myös sen takia että ne eivät enää vaan sopineet konseptiin, heillähän oli edistyksellisempää tekniikkaa kuin imperiumilla. Hitauden takia (juuh silloin oli erilaisia move arvoja yksiköillä) viljelivät raskaita aseita ryhmiin oikein isän kädestä mikä ei enää sopisi nykyisiin peleihin (miltä näyttäisi squadi jossa on jokaisella ukolla heavybolter) Olisikohan syynä se että he olivat liian lähellä IG:tä mutta paremmin varusteltu ja aseistettu ja siksi se olisi ollut kilpaileva osa joka tiputtaa IG:n myyntiä. (esim massa on IG tyylisiä flak solttuja ja command squadilla olisi exoarmour = terminator armor)
Mielestäni squatit kuuluisivat peliin sillä heistä on niin paljon figuja tehty ja viittauksia monissa tarinoissa jos edes vähän menee ja lukee enemmän tarinaa kuin löytyy peruskirjoista.
Onhan dark eldaritkin aina olleet, eivät omana rotuna vaan lähinnä kulkeneet nimellä piraatit tai palkkasoturit. Oisivat dark eldareiden lisäämisen sijaan pitäneet squatit niin luulisin että tulot olisi paremmat.
Mielestäni squatit kuuluisivat peliin sillä heistä on niin paljon figuja tehty ja viittauksia monissa tarinoissa jos edes vähän menee ja lukee enemmän tarinaa kuin löytyy peruskirjoista.
Onhan dark eldaritkin aina olleet, eivät omana rotuna vaan lähinnä kulkeneet nimellä piraatit tai palkkasoturit. Oisivat dark eldareiden lisäämisen sijaan pitäneet squatit niin luulisin että tulot olisi paremmat.
Eldarit olivat alkujaan (Rogue Trader) piraatteja koko rotu, josta myöhemmin (toinen edikka?) tuli tämä nykyinen Tekomaailmoilla vaeltava kuilun partaalla oleva rotu. Näistä tehtiin vieläkin synkempiä kolmannessa edikassa (elleivät sitten saaneet Tekomaailma-fluffinsa jne. vasta kolmannessa; muistini ei post festum ole parhaimmillaan...).
Dark Eldar-rotu on niin täynnä potentiaalia; Commorragh tuo mieleeni painajaismaisen cyberpunk-kaupungin, ja rotu sinänsä on hyvin kiintoisa. Mutta fluffi on ryssitty (huomaa "russofobian" jäänteet minussa) todella pahasta; rotu on kaikissa tarinoissa yhtä yksiulotteinen kuin matemaattinen viiva...
Dark Eldar-rotu on niin täynnä potentiaalia; Commorragh tuo mieleeni painajaismaisen cyberpunk-kaupungin, ja rotu sinänsä on hyvin kiintoisa. Mutta fluffi on ryssitty (huomaa "russofobian" jäänteet minussa) todella pahasta; rotu on kaikissa tarinoissa yhtä yksiulotteinen kuin matemaattinen viiva...
and her hallway
moves
like the ocean
moves
moves
like the ocean
moves
- dead flesh penalty
Eikös ollut tuossa joku sata vuotta sitten ilmestyneessä space crusaders lautapelissä( by GW) sellaisia 'android' nimisiä mörköjä, jotka muistutti aika paljon nykyisiä necroneita?
aseetkin on aika samanlaisia.
Voisiko näitä pitää ensimmäisenä necroneitten
inkarnaationa? Stoori takana tais olla jotain semmosta perinteistä: space hulkin sisältä löytyy vihollisia, jotka pitää ampua.
inkarnaationa? Stoori takana tais olla jotain semmosta perinteistä: space hulkin sisältä löytyy vihollisia, jotka pitää ampua.
- dead flesh penalty
Reborn kirjoitti:Olivat liittolaisia. "Virallisen" fluffin mukaan ei squatteja taida enää olla, ne kun jäivät tyranid-fleettien alle (excuses, excuses...)GreyHunter kirjoitti: Squatit olivat/ovat Imperiumin liittolaisia, joten kyllä ne varmaan aseita sai Imperiumilta.
Kyllä WD:ssä oli stoori jossa puhuttiin demiurgeista.
Ja valhallalaiset ne oli...
Että eiköhän ne jossain vielä ole...
- Agamemnon2
Jeps, jeps. Ja tulihan pelin mukana myös kaikkien aikojen pienin Dreadnoughti. Sääli että omani söi roskis ajat sitten, nykyään koko peli on ebayssa suht tyyris.dead flesh penalty kirjoitti:Eikös ollut tuossa joku sata vuotta sitten ilmestyneessä space crusaders lautapelissä( by GW) sellaisia 'android' nimisiä mörköjä, jotka muistutti aika paljon nykyisiä necroneita?
Joka on sikäli mukavaa jos niitä sattuu omistamaan peräti kaksi laatikollistaMemnon kirjoitti:Jeps, jeps. Ja tulihan pelin mukana myös kaikkien aikojen pienin Dreadnoughti. Sääli että omani söi roskis ajat sitten, nykyään koko peli on ebayssa suht tyyris.
Myöskin kannattaa verrata space crusaden genestealereita nykyisiin, samoin chaos backpackeja.. Hätkähdyttävä yhdennäköisyys
SCstä ja Heroquestista huomaa selvästi missä on monen nykyotuksen historia
On muuten pirun hieno tuo dreadi mikä siinä on.
"Minun hautaani vartioi tuulenhenkäys kevyt
minun hautaani vartioi pisara aamukastetta.
Minun hautaani vartioi satatuhatta tappajasatelliittia,
minun hautaani vartioi teratonni antimateriaa"
- Cannonball
Täh! OStin pari vuotta sitten mokoman vajaalla vitosella kirppikseltä! Kaikki osatkin tallella. (uskoisin) Paljonkos sen hinta siellä E-bayssä olikaan...
Väitä vastaan, olen mestari.
"Routiolainen Kirjailijanalku joka pitää Pahis-sitruunoista."
I'm just a soul whos intentions are good, oh Lord, don't let me be misunderstood.
"Routiolainen Kirjailijanalku joka pitää Pahis-sitruunoista."
I'm just a soul whos intentions are good, oh Lord, don't let me be misunderstood.
-
Murmelimies
Tuossa taannoinhan oli jotain huhua liikkeellä, jotta 40k:hon saattaisi tulla joku uusi alien rotu tau tyyliin (joka olisi kivaa), tässä juorussa sculptaajille olisi annettu mahdollisuus tehdä jotain möttiäisiä, ja niistä joku mahtaisi päästä mahdollisesti joskus tuotantoon.
Luultavaahan on, että 40k:hon uusi(a) rotuja vielä tulee, mutta milloin kys. asia taphtuu on eri juttu.
Luultavaahan on, että 40k:hon uusi(a) rotuja vielä tulee, mutta milloin kys. asia taphtuu on eri juttu.
- Agamemnon2
Esimerkiksi nimi "Hrud" on mainittu useampaan otteeseen tuoreessa fluffissa, ja olipa rodun edustajasta kuva 3e sääntökirjassa: huppupäinen lurkki jolla on rotanhäntä. En tiedä sitten onko kyseessä pelkästään GWn poikien tahallaan kiusailu vai ei. Samassa kuvassa kuitenkin oli myös ensimmäinen Krootin kuvatus (joka ei kyllä hirveästi nykyisiä muistuta).
Tähän tyyliin: http://forums.sotavasara.net/viewtopic.php?t=23843Memnon kirjoitti:Esimerkiksi nimi "Hrud" on mainittu useampaan otteeseen tuoreessa fluffissa, ja olipa rodun edustajasta kuva 3e sääntökirjassa: huppupäinen lurkki jolla on rotanhäntä.
Voisi olla kyllä mielenkiintoista jos Hrudeista saisi ihan oikeasti armeijan...
Kyllä kaikkein mieluiten ottaisin sen Codex Marsin
"Minun hautaani vartioi tuulenhenkäys kevyt
-
Murmelimies
-
The Unforgiven