Commorragh ( Oli: comograph? )
Commorragh ( Oli: comograph? )
haluaisin kysyä mikä tämä kyseinen paikka on.. (tiedän että se on dark eldareiden hommeli..)ja miten sinne pääsee?
Jahas..
Comorragh
Dark Eldareilla on suuri kaupunki jossain Webwayn uumenissa. Vain he itse tietävät tien sinne ja sinne viedyt orjat, joista osa on tullut takaisin. Hulluina ja runnelluina pääasiassa.
Dark Eldarit ovat armottomia isäntiä orjilleen, joiden kuolleisuus on suurta. Heidän tapansa ja kulttuurinsa on vielä oudompi ihmisille ymmärtää kuin Craftworldeissa asuvien Eldareiden tavat. Ilmeisesti heidän julmuutensa on pakoa joltain vielä suuremmalta kauhulta. Mikä tämä kauhu on, ei ole selvää, mutta sen epäillään olevan kaaosjumala Slaanesh, minkä uhriksi joutumista Dark Eldarir välttelevät verenvuodatuksella.
Dark Eldarit ovat armottomia isäntiä orjilleen, joiden kuolleisuus on suurta. Heidän tapansa ja kulttuurinsa on vielä oudompi ihmisille ymmärtää kuin Craftworldeissa asuvien Eldareiden tavat. Ilmeisesti heidän julmuutensa on pakoa joltain vielä suuremmalta kauhulta. Mikä tämä kauhu on, ei ole selvää, mutta sen epäillään olevan kaaosjumala Slaanesh, minkä uhriksi joutumista Dark Eldarir välttelevät verenvuodatuksella.
Lintu, karhu, jänis ja kala.
Anna kestävä lemmenvala.
Anna kestävä lemmenvala.
Re: Comorragh
Commorraghin muoto on tuntematon, eli onko se vain Webayssä oleva lättänä kaupunki vai jotain kuun kokoista ja muotoista? Commorragh on kokonaan kaupunkia, jossa piikikkäät kerrostalot kurottavat ylöspäin. Eri Cabalit hallitsevan kaupunginosia, ja kahakoivat keskenään vallasta ja orjista kun eivät ole kurittamassa muita.
Itse pelin kannalta taistelukenttänä Commorragh on aika huono, sillä vaikka Cityfight-säännöt voisivat toimia, kukaan ei kai ole tähän mennessä pystynyt löytämään Commorraghia, saatikka sitten hyökkäämään itse kaupunkiin.
Codex: Dark Eldarsista löytyy jokunen kiva kuvaus, mutta faktaa saakin sitten seuloa sieltä sun täältä.
Itse pelin kannalta taistelukenttänä Commorragh on aika huono, sillä vaikka Cityfight-säännöt voisivat toimia, kukaan ei kai ole tähän mennessä pystynyt löytämään Commorraghia, saatikka sitten hyökkäämään itse kaupunkiin.
Codex: Dark Eldarsista löytyy jokunen kiva kuvaus, mutta faktaa saakin sitten seuloa sieltä sun täältä.
That is not dead which can eternal lie.
And with strange aeons even death may die.
And with strange aeons even death may die.
Re: Comorragh
Ehkä voisi simuloida kahden Cabalin tai Cultin (Wychet, Reaver bikerit, Hellionit, ym.) välistä kinailua? Hah, ihan kuin samassa maailmanosassa olisi kaksi tai enemmän Dark Eldar-pelaajaa... Mutta niin, kyberpunkahtava kuva mutta enemmillä piikeillä taitaa olla Commorraghin (huomatkaa tupla-m ja tupla-r) ulkonäkö näin suurimmaksi osaksi. Vertikaali suuntima taitaa olla suuressa roolissa taisteluissa, ja kaikenkarvaisten kulkusiltojen, ramppien ja tasanteiden käyttö on kaiken alfa ja omega.Tybraal kirjoitti:Itse pelin kannalta taistelukenttänä Commorragh on aika huono, sillä vaikka Cityfight-säännöt voisivat toimia, kukaan ei kai ole tähän mennessä pystynyt löytämään Commorraghia, saatikka sitten hyökkäämään itse kaupunkiin.
and her hallway
moves
like the ocean
moves
moves
like the ocean
moves