"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Mis on tuo Lore??

Warhammer FB -pelin säännöt ovat yleensä hieman tulkinnanvaraiset. Tällä palstalla keskustellaan eri sääntöjen toteutuksesta, tulkinnoista sekä mahdollisista ongelmatilanteista.
Vieras

Mis on tuo Lore??

Viesti Kirjoittaja Vieras »

Joo että tarvitsisin tietoja mistä löytyisi nuo taiat ja niiden tiedot näihin Lore of Death ja Shadow. etsin GW:n sivuilta mutten löytänyt....apua pliis :(
anemi

Viesti Kirjoittaja anemi »

Ei kai niitä muualta löydy, kuin sääntökirjasta, kun niitä ei ole edes muutettu mitenkään...
Haltiajalkaväen wannabe Jeanne d'Arc on jälleen täällä...
Pelätkää, se saattaa purra... tai itkeä...
Vieras

anemi kirjoitti:Ei kai niitä muualta löydy, kuin sääntökirjasta, kun niitä ei ole edes muutettu mitenkään...
Ja hitto. tuo kun minulta puuttuu (sovittiin kamuni kanssa että hän hankkii sen). mutta kun hän löysi Lore of Firen netistä ja tulosti sen (paperi on minulla), niin aattelin...................
Deetwo

Viesti Kirjoittaja Deetwo »

Loret saa myös netistä PDF-kortteina.
(ja päivitetyt heaven, life ja beast muistaakseni kanssa tavallisena pdf tiedostona)

uk GWn sivuilla warhammer chronicles osastosta löytyy.
Viimeksi muokannut Deetwo, La 25.12.2004 13:50. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
"Minun hautaani vartioi tuulenhenkäys kevyt
minun hautaani vartioi pisara aamukastetta.
Minun hautaani vartioi satatuhatta tappajasatelliittia,
minun hautaani vartioi teratonni antimateriaa"
jullevi
Valvoja

Viesti Kirjoittaja jullevi »

GW:n sivuilta löytyy kyllä Magic Cardsit kaikille sääntökirjan loitsulistoille, mutta niissä taikojen kuvaukset eivät ole täydellisiä. Mutta kyllä niillä alkuun pääsee, jos muuten tiedät miten taikominen toimii. Jossain vaiheessa sitten tarkistat kaverisi sääntökirjasta tarkat kuvaukset.

Kortit löytyvät täältä:

http://uk.games-workshop.com/warhammerw ... efault.htm

Muistutan vielä, että nuo eivät ole sääntöjä, vaan pikemminkin muistilappuja. Säännöt löytyvät sääntökirjasta.
"It's a great excuse to start collecting ANOTHER army. One can never have enough armies and starting a new one is always exciting."
Amazing Slug

Viesti Kirjoittaja Amazing Slug »

Kyllä ne loret löytyvät GW:n sivuiltakin. Tosin päivitettyjä heavens-, life- ja beasts loreja ei löydy, löytyy vain ne vanhat & huonot. Lisäksi joidenkin taikojen kuvauksia ei löydy kokonaan. Ainakin shadows - ja death lorejen viimeiset taiat taisivat olla vajaita.

Katso kohdasta warhammer -> chronicles -> magic cards.

Jos et noilla eväillä löydä, tapan sinut. Eli olisi parasta löytää.
Vieras

Kiitän ja Kumarran.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “FB: Säännöt”