CSM predatorin aseistus
-
Höpsönassukka
CSM predatorin aseistus
on tässä tullut mietittyä että kannattaako laittaa predatoriin sponsoneiksi hevi bolterit vai lascannonit? jos aikoo lascannoneilla ampua eka vuorolla se pitää laittaa esille ja vielä monesti ensimmäisenä (heavy supportit deployataan ensin) joten vastustaja voi reagoida siiheen ,mutta jos ottaa heavy bolterit voit pistää sen predatorin piiloon ja kun liikut pois saat ampua vielä ampua kaikilla aseilla. twin linked lasci kyllä hoitaa tankit yksinkin ja heavy bolterit tappaa massaa joten minä ainakin kallistun hevi pulttereiden puoleen. mitä te olette mieltä?
Persikka ei ole väri, se on hedelmä.
riippuu vastustajasta
jos vastassa on paljon jalkaväkeä/kevyitä ajoneuvoja (IG, orkit, eldar ), niin silloin autocannon turret/h.bolter sponsonit ovat parempia
jos taas vastassa on raskasta jalkaväkeä/raskaita ajoneuvoja (mariinit, Armored company ), lascannon turret/lascannon sponsonit on parempi vaihtoehto
jos vastassa on paljon jalkaväkeä/kevyitä ajoneuvoja (IG, orkit, eldar ), niin silloin autocannon turret/h.bolter sponsonit ovat parempia
jos taas vastassa on raskasta jalkaväkeä/raskaita ajoneuvoja (mariinit, Armored company ), lascannon turret/lascannon sponsonit on parempi vaihtoehto
"Koska tämä on Sotavasara - foorumi, jonka käyttäjillä on niin vähän toivoa saada naista, että pitää yrittää nussia pilkkua. -Da Capitan"
-
Höpsönassukka
Mariineitakin vastaan kyllä minä ajattelisin hevi pulttereita koska saa liikkua ja ampua. voi deployata tankin ihan rauhassa suojaan vaikka toinen saisikin aloittaa tankki on suojassa ampumiselta ja saa silti ampua hevi pultteritkin kun tulee suojasta ulos. Kyllä ne pultteritkin mariinia ihan kiitettävästi tappaa.
Persikka ei ole väri, se on hedelmä.
Ottaisin huomioon myös muun armeijan aseistuksen. Itselläni on parit lascannon ampujat sekä paro oblia lascannon optiolla predatorin ohella. Lisäksi löytyy milo tankhuntereita, joten en koe tarvetta laittaa enään lisä lascannoneita predaan, siispä käytän turret autocannon ja sponson heavy bolter versiota. Mikäli pudottaisin muusta armeijasta esim nuo troopeissa olevat lascannonit, niin voisin hyvin kuvitalla ottavani hyllystä turret lascannon/sponson lascannon predani.
"I reject your reality and substitute my own!"
Adam Savage
Adam Savage
- Half-breed
- Varjonkutoja
Re: CSM predatorin aseistus
Olen etsinyt tuota sääntöä lukeeko se suuressa ja mahtavassa (osittain bugisessa)rulebookissa vai onko se jossain chapter avardsissa (joku semmonerupu-ukko kirjoitti:mutta jos ottaa heavy bolterit voit pistää sen predatorin piiloon ja kun liikut pois saat ampua vielä ampua kaikilla aseilla.
Jos voisi saada sivunumeron tms. ettei rikota kunnioitettuja tekijänoikeuksia.
''Quar'valsharess del veldrinn lueth bwael''.
Re: CSM predatorin aseistus
Kyseessä on defensive weapons-sääntö..Shadow Weaver kirjoitti:Olen etsinyt tuota sääntöä lukeeko se suuressa ja mahtavassa (osittain bugisessa)rulebookissa vai onko se jossain chapter avardsissa (joku semmonerupu-ukko kirjoitti:mutta jos ottaa heavy bolterit voit pistää sen predatorin piiloon ja kun liikut pois saat ampua vielä ampua kaikilla aseilla.)...
Jos voisi saada sivunumeron tms. ettei rikota kunnioitettuja tekijänoikeuksia.
Löytyypi isosta neljännen edition mustasta kirjasta sivulta 63.
"Minun hautaani vartioi tuulenhenkäys kevyt
minun hautaani vartioi pisara aamukastetta.
Minun hautaani vartioi satatuhatta tappajasatelliittia,
minun hautaani vartioi teratonni antimateriaa"
minun hautaani vartioi pisara aamukastetta.
Minun hautaani vartioi satatuhatta tappajasatelliittia,
minun hautaani vartioi teratonni antimateriaa"