"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Kannattava ratkaisu?

Miten eri armeijat poikkeavat toisistaan tyyliltään ja pelitavoiltaan. Keskustelua eri yksiköiden käytöstä tilanteiden mukaan.
Voodoo Jannu

Kannattava ratkaisu?

Viesti Kirjoittaja Voodoo Jannu »

Joo, joo, tiedän. Tuolla on tuo Mitä mä ostaisin seuraavaks ilmotus.
Mutta...No. Asiaan.
Mulla on 88.5 euroa rahaa, ja haluaisin sillä hyvän alun armeijaani.
Siinä saisi olla muutama sotakone, mm.WarBike.
Sitte niit liekinheitin heppuja, onks ne hyviä?
Mutta tänne vaan ideoita, mitä mun kannattais ostaa.:):)
Uudet kotisivuni, käykää tsekkaamassa!
http://www.kevan.org/brain.cgi?PeRRkeLe!count
east

Viesti Kirjoittaja east »

Mikä armeija?
Onko codexi?
Teetkö suuren vai pienen armeijan?
jne.
Kerro vähän tarkemmin.

edit: Uskompa että kohta lukko heilahtaa
Frenzy
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Frenzy »

Ostahan ork battleforce. (Päättelin armeijan nimimerkistäsi ja mainitsemistasi warbikeista, battleforce on kuitenkin miltei poikkeuksetta mainio aloitus kaikilla armeijoilla.)

Se sisältää 16 tavallista boyzia, wartrukin, warbuggyn ja 5 moottoripyörää + muutaman maastonkappaleen. Oikein mukava ja dynaaminen aloituskokoonpano. Paketti maksaa 80 euroa.

Lopuilla rahoilla voit ostaa vaikka maaleja tai jonkinlaisen johtajan armeijaasi. Suosittelen kuitenkin säästämään hiukan ja ostamaan ork codexin eli armeijakirjasen. Sieltä selviää myös ovatko liekinheitinörkit hyviä. ;)
Coveria ei jätetä.

WAR HEAD
Lassek

Viesti Kirjoittaja Lassek »

Ork Codex - 15-18€ (tai jotain, en ihan muista)
WH40k Ork Boyz - 27,5 €
WHFB Ork Boyz - 27,5 €
Ork Warboss - 13€

== 83-86€

Näistä tulee ihan pelikelpoinen örkkiarmeija. Sotakoneita ei varsin ole, mutta ne eivät ole pakollisia alussa. Sen sijaan pakollisia ovat Warboss, ja iso lauma perusboyzeja. Örkkikirja on myös ehdottoman pakollinen.

Fantasy boyzit ovat mukana siksi, että 40k-paketista riittää aseet tuplamäärälle äijiä ja fb-boksissa on useampi jätkä, valtavasti kivaa lisäsälää (lippuja, rummut, julmia teräaseita) sekä boss, jota voi käyttää nobina.

Liekinheittimet ja muut erikoisaseet pystyy helposti vääntämään boyz-pakettien ylijäämäosista, sillä näitä ylijäämäosia on uskomattomat määrät. Ei tarvitse turhaan tuhlata rahoja valmiiksi muovailtuihin.

Warbiket maksavat kympin kappale, ja pelissä ne vaativat julmetusti taitoa, että niistä saisi hyödyn irti. Siksi en nyt laittanut niitä tuohon. Muita sotakoneita (eli warbuggyja ja wartrukkeja varmaan tarkoitit?) voipi lisäillä muutaman myöhemmin.

//edit: Ai niin, jos ei ole maaleja tai muita tarvikkeita, ne pitää hankkia myös. Ehdottomia ovat: tarkka pensseli ja terävä askarteluveitsi, sekä puolisen tusinaa purkkia maalia, yhteishintana suurin piirtein 20€. Taitavana puhemiehenä voi maksattaa vanhemmilta nämä lisäkustannukset.

//edit2: Luonnollisesti pääsääntökirja on hankittava (50€), jos ei ole ketään kaveria jolla se jo olisi...
Viimeksi muokannut Lassek, La 25.12.2004 20:21. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Aacheron
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Aacheron »

Oletan että armeijasi on Space Orks, näin käyttäjätunnuksestasi päätellen... Tässä olisi "the bare essentials" a'la minun mielipiteeni:

(ellet omista, Warhammer 40.000 4th edition sääntökirja - 50 €)
Codex: Space Orks - 15 €
2x 16 kpl. Ork Boyz - 2x 27,50 €
Ork Warboss - 13 €

= 83 € (+ mahd. sääntökirja, jolloin 133 €)

Hinnat Fantasiapelitin hinnastosta. Warbossin voi tietenkin väkertää itse ylijämäpaloista, mutta "itse" figu on hiukkasen suurempi kuin muut örkit. Useat käyttävät Warlord Ghazghkull Mag Uruk Thrakan figuuria Warbossina, mutta tämä maksaa 20 € eli menee budjettisi yli. Ghazghkull kantaa Mega Armouria, joka taitaa olla konkreettisin ero; normaali Warboss kelpaa hyvin.
and her hallway
moves
like the ocean
moves
Iceman
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Iceman »

Kun kerran itsekin myönnät nähneesi Tiedoitteen, niin miksi uida vastavirtaan pakolla? Jos on annettu yhteisiä pelisääntöjä, niin niiden tietoinen rikkominen ei ole suotavampaa kuin vahingossa rikkominen.

Mikäli löydät OMV-alueen kautta figuja, niin saat samalla rahalla enemmän kuin ostamalla suoraan kaupasta ja kundit antoikin lähtökohtaa ostoksille.
"I reject your reality and substitute my own!"
Adam Savage
Lukittu

Palaa sivulle “40k: Armeijat ja yksiköt”