Huomasin tässä itse että iho näyttää todella epätasaiselta ja karhealta. Se johtuu täysin kuvankäsittelystä. Pyydän antakaa kommenttia kuin vieraalle sialle, kunhan vain perustelette! Kiitos.
The Lord of the Rings - Glorfindel
The Lord of the Rings - Glorfindel
Eli tässä joskus muinoin maalaamani Glorfindel. Maalit ovat paksuja, mutta lopputulokseen olen ihan tyytyväinen. Jos tuon nyt tekisi olisi lopputulos varmasti parempi. Kuvan laitoin juuri nyt siksi, koska oli pakko päästä leikkimään uudella kameralla!
Tässä linkki: http://www.thepalantir.org/phpBB2/album ... pic_id=957
Huomasin tässä itse että iho näyttää todella epätasaiselta ja karhealta. Se johtuu täysin kuvankäsittelystä. Pyydän antakaa kommenttia kuin vieraalle sialle, kunhan vain perustelette! Kiitos.
Lalalaa
Aivan. Kun klikkaa tota linkkiä, niin täytyy vielä uudemman kerran laittaa kursori tuonne osoiteriville ja painaa [enter]. Ihme homma, mutta näin sen kuvan saikin näkymään.
Figusta ainakin mulle tulee jotenkin sotkunen tunne. Hiukset ainakin näyttävät hieman kyseensalaisilta - sanoisin että enemmän purkkapallolta, kuin hiuksilta. Ne kaipaavan kovempaa korostusta. Hevosen harja ja häntä taas näyttävät paremmilta, mutta jotenkn rakeisilta. Mustan pohjamaalin päälle maalattu harmaa (?) ei oikein sovi, jotain nekin kaipaavat. Kasvot ja nyrkki/iho näyttävät hieman tasaisilta, eli nihinkin kaipaisi sekä korostusta valkosella että jonkinlaista darklinea. Maalit eivät ihan joka paikassa ole paikallaan, ja tällä tarkoitan rajaa noiden remmien ja valkosen välissä siinä ratsastajan takana, ja se taas ei ole kovinkaan hyvä juttu. Valkonen sinällään näytti myös jotenkin "ei-niin-kivalta", kenties paksuhkolta ja heikosti varjostetulta. Siihen voisi maalata esim. vaaleanharmaan (hieman ruskealla taitetun, Vallejon stonewall grey) washin ja sitten glazeta korostuksia ohuella valkosella. Kyllä figu silti pelikentällä menee, ja alusta näytti ihan kivalta.
Figusta ainakin mulle tulee jotenkin sotkunen tunne. Hiukset ainakin näyttävät hieman kyseensalaisilta - sanoisin että enemmän purkkapallolta, kuin hiuksilta. Ne kaipaavan kovempaa korostusta. Hevosen harja ja häntä taas näyttävät paremmilta, mutta jotenkn rakeisilta. Mustan pohjamaalin päälle maalattu harmaa (?) ei oikein sovi, jotain nekin kaipaavat. Kasvot ja nyrkki/iho näyttävät hieman tasaisilta, eli nihinkin kaipaisi sekä korostusta valkosella että jonkinlaista darklinea. Maalit eivät ihan joka paikassa ole paikallaan, ja tällä tarkoitan rajaa noiden remmien ja valkosen välissä siinä ratsastajan takana, ja se taas ei ole kovinkaan hyvä juttu. Valkonen sinällään näytti myös jotenkin "ei-niin-kivalta", kenties paksuhkolta ja heikosti varjostetulta. Siihen voisi maalata esim. vaaleanharmaan (hieman ruskealla taitetun, Vallejon stonewall grey) washin ja sitten glazeta korostuksia ohuella valkosella. Kyllä figu silti pelikentällä menee, ja alusta näytti ihan kivalta.
Viimeksi muokannut Nostra, Su 26.12.2004 11:24. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
hahaa! mutta mullapa se linkki toimii!
siis juu.. kuvasi ei ollut mikään aivan paras mahdollinen, tahtoisin sen tarkennettuna ja muut kuva kulmat olivat kivoja..
en oikein pitänyt figustasi, liian paksut maalit ja et ole taitanut tehdä noille metalleille mitään shadea?.. base on hyvin onnistunut, varsinkin ranta, figusi värit ovat ehkä hieman tylsät
sanon että kokonaisuudessaan pelifigu tasoa, ehkä hieman parempi
siis juu.. kuvasi ei ollut mikään aivan paras mahdollinen, tahtoisin sen tarkennettuna ja muut kuva kulmat olivat kivoja..
en oikein pitänyt figustasi, liian paksut maalit ja et ole taitanut tehdä noille metalleille mitään shadea?.. base on hyvin onnistunut, varsinkin ranta, figusi värit ovat ehkä hieman tylsät
sanon että kokonaisuudessaan pelifigu tasoa, ehkä hieman parempi
-
kääppämies
Itse asiassa niissä metalleissa on shadet ja highlitit. Joo eli tämä kuva ei ole mikään maailman paras enkä photoshoppia omista, mutta harjoitellaan! Juu eli valkoinen on aikasta tuota paksua, kun en sitä oikein osannut tehdä. Olisi pitänyt reilusti ohentaa jne. Itse kasvot on aika pitkälle korostettu, joten minusta tuntuu että se vain näyttää tasaiselta kuvissa. Jotenkin tuo figuuri myös kiiltää tuossa vaikkei se livenä kiillä. Uudempaa tuotantoanikin voisin esitellä jos siitäkin saisi kommenttia. Eli tässäpä tämä.
http://www.thepalantir.org/phpBB2/album ... pic_id=961
http://www.thepalantir.org/phpBB2/album ... pic_id=961
Lalalaa
-
kääppämies
Hymp itselläni se aukeaa, mutta kokeilepa kopioida se siihen osoite palkkiin, tai jos ei sittenkään toimi mene osoitteeseen http://www.thepalantir.org/ ja sieltä ylhäältä Gallery ja minun nimeni on siinä aika ylhäällä. Eli siis nickini Valtsu.
Lalalaa
- TietoPredator
Ne kenellä tuo kuva ei toimi on todennäköisesti käytössä kombo XP + IE ja siihen tuo "klikkaa osoiteriviä" vinkki ei ainakaan itselläni auttanut. Sen sijaan jos menee tuonne osoiteriville ja poistaa joko kaiken tekstin ennen "thepalantir":a tai edes sen "www."-osuuden alkaa pikseleitä mystisesti näkyä.
Tällaisissa tapauksissa joissa kuva näkyy joillakin, mutta ei kaikilla, on yleensä kyse selaimen asetuksista ja lähinnä siitä mitä osoitteita (jos ollenkaan) selain yrittää arvailla jos ekalla ei onnistu. Ongelmanselvitystä auttaa yleensä kivasti jos jaksaa mainita käyttöjärjestelmänsä ja selaimensa jos kuva näkyy/ei näy.
Tällaisissa tapauksissa joissa kuva näkyy joillakin, mutta ei kaikilla, on yleensä kyse selaimen asetuksista ja lähinnä siitä mitä osoitteita (jos ollenkaan) selain yrittää arvailla jos ekalla ei onnistu. Ongelmanselvitystä auttaa yleensä kivasti jos jaksaa mainita käyttöjärjestelmänsä ja selaimensa jos kuva näkyy/ei näy.
"Katsoimme, ettei Pori enää ole pelastettavissa, joten Exterminatus jäi ainoaksi vaihtoehdoksi." - Teräratas
Kyll' mulla toi kuva toimii ihan norm..
Tuo figu on minusta parempi, kuva on hieman epätarkka ja täytyy kysyä: oletko flassanny figusi(en ole varma onko tuo virallinen termi jonka kaikki ymmärtäisivät, mutta käytetään sitä kavereiden kanssa: eli siis suomeksi ottanut kaikki ei-kuuluvat kohoamat pois) liivien ala-reunassa, jousessa( jos ne ei ole valumia) ja oikean käden braserissa(käsi suoja) näyttäisi olevan jotakin ylimääräistä.. Iho on hieman punertavaa varjoissa, mutta muuten hieno figu
mikä figu tuo muuten on? LotR vai joku wood elfiltä näyttävä?
Tuo figu on minusta parempi, kuva on hieman epätarkka ja täytyy kysyä: oletko flassanny figusi(en ole varma onko tuo virallinen termi jonka kaikki ymmärtäisivät, mutta käytetään sitä kavereiden kanssa: eli siis suomeksi ottanut kaikki ei-kuuluvat kohoamat pois) liivien ala-reunassa, jousessa( jos ne ei ole valumia) ja oikean käden braserissa(käsi suoja) näyttäisi olevan jotakin ylimääräistä.. Iho on hieman punertavaa varjoissa, mutta muuten hieno figu
Lotr figu on ja tuo punainen johtuu siitä kun luin Salavan ohjeen ja kokeilin sitä. Minusta onnistui ihan mukavasti ja olen tyytyväinen kokonaisuuteen. Olen flashannut figun, mutta kun näin tarkemmin katson niin siinä käsisuojassa tosiaan on jotain ylimääräistä.Teemus kirjoitti:Kyll' mulla toi kuva toimii ihan norm..
Lalalaa
-
Kellokoneisto
Heh juu editoin sen vain tähän viestiin. Siellä on myös Glorfindel, galleriastani löydät sen.Kellokoneisto kirjoitti:Kuva on liian iso ja epäselvä... Eikä tuo edes ole Glorfindel
Mielellään katsoisin koko figua, mutta värisävyt näytti hienoilta...
Paha lähteä haukkumaankaan, kun ei oikein saa tuosta selvää...
Lalalaa
-
Kellokoneisto