Evankelis-luterilaiseen kirkkoon kuulumattomat? Ykskään tuntemani ortodoksi ei juhli joulua 24.12.KyberAntti kirjoitti:Miks varten? Kyllä kaikki mun tuntemat kirkkoon kuulumattomat ainakn juhlii joulua. Paljosta ainakin jäät paitsiAmazing Slug kirjoitti:Minä en tuohon teidän Jeesus-kulttiin kuulu, joten en juhli joulua. Mutta muu suku kuuluu, joten sain lahjoja. En tosin figuja, lähinnä rahaa, karkkia ja vodkaa..
joulu on taas...figuja lahjaksi?
wanhan liiton örkki pomo
-
Zacharias Athedus
Sain Leman Russ Demolisherin (PUM!), Basiliskin (BAM!), 3 Heavy weapons teamia (VLAM! POKS! POFF!) ja sitte comissar Yarricin. lisäks muuta kamaa mutta ne ei liittyny figuihin. Tai oikeastaan raha tulee liittymään figuihin joten mainitten senkin. Jee!
Ei iso mies pärjää ilman sotaleikkejä.
Kaveri myy helffejä: http://forums.sotavasara.net/viewtopic.php?t=35351
Kaveri myy helffejä: http://forums.sotavasara.net/viewtopic.php?t=35351
- Amazing Slug
Eipä tuo nyt kauhialta menetykseltä tunnu... onhan se jo muutaman kerran koettu. Mutta elämää kannattaa yksinkertaistaa; yksinkertaistakaa siis.KyberAntti kirjoitti:Miks varten? Kyllä kaikki mun tuntemat kirkkoon kuulumattomat ainakn juhlii joulua. Paljosta ainakin jäät paitsiAmazing Slug kirjoitti:Minä en tuohon teidän Jeesus-kulttiin kuulu, joten en juhli joulua. Mutta muu suku kuuluu, joten sain lahjoja. En tosin figuja, lähinnä rahaa, karkkia ja vodkaa..
Lupaan liittyä takaisin kirkkoon heti kun jokin enkeleistä hyökkää Tokioon tai kirkon lähettämä vampyyri ampuu prostituoidun viereltäni
-
Stenvall
- Warcrafter
-
Ar-Senator
Noh, figuja ei tullut mutta sain lampun joka valaisisi maalaamisiltojani. Kun on tuo taipumus maalata pimeällä huonossa valossa. Siinä sitten asentelin niitä lamppuja kiinni siihen jalkaan, mutta se ei meinannut mennä kohdalleen. Sitten kun kokeilin, että toimiiko se nyt ollenkaan, niin se ilmeisen epäkuntoinen paska päätti räjähtää. Kaksi sirpaletta naamaan, n. puoli senttiä silmästä. Loput olivat levinneet ympäri lattiaa, ja kaivettuani lasinpalan naamastani satuin astumaan yhden päälle. Tänä aamuna sitten lähdin vihaisena kuljettamaan lamppua Carlssoniin, mutta empä muistanut ettei se jouluna satu olemaan auki. Sainpahan tämän tännekin vuodatettua, vaikka ei asiaan mitenkään liitykään. Mutta laitetaan Carlsson boikottiin, kun pilasivat jouluni (Ainakin siihen asti, kun saan tästä jonkun sortin korvauksen). Pahaa joulua itse kullekin.
...Mutta, eikö kellään ole parempaa tekemistä joulupäivänä kuin heilua netissä? En kyllä kysy tätä itseltäni, itkuhan siitä tulisi.
...Mutta, eikö kellään ole parempaa tekemistä joulupäivänä kuin heilua netissä? En kyllä kysy tätä itseltäni, itkuhan siitä tulisi.
Me ei olla kotipoikia
Kysykää vaikka meidän äideiltä
Kysykää vaikka meidän äideiltä
- Warcrafter
Ow !! Talk a bout a bad Cristmas.... Tässähän tuli ihan kade niille jotka sai ihan sikana figuja.. mutta nyt kun laitoit viestisi ei ole läheskään niin kade olo.... pahoitteluni
"Cast off your fear!...Look forward!...Go forward!"
"If you retreat you will age..If you hesitate you will die"
"Shout it! My name is..."
"If you retreat you will age..If you hesitate you will die"
"Shout it! My name is..."
-
Goblin fan
Sain 5 Termarin boksin , uuden mara kodeksin , biken ja 4 blisteriä. Tosin Blisterit tuli ostettua ihan itse. Ja sain myös 30€ lahjakortin Raahen figu liikkeeseen.
On ne aika epeleitä ne naiset. Mutta onneksi niillä on aina hyvät tissit ja perse. Naamalla ja älykkyydellä nyt ei ole niin väliä. Turhaa hifistelyä.
- Ilkeapikkuperkele
15xbestigor,Beastlord,beast Chariot,Bray Shaman.3Minoa great weapon, 3 Chaos Trollia... Kai nämä voi luetella joululahjoiksi kun pakettiin pistin itelle yms yms.
WD300sen sain yllätyksenä...
Sit n.300e mistä osan voisi sijoittaa figuihinkin jopa.
WD300sen sain yllätyksenä...
Sit n.300e mistä osan voisi sijoittaa figuihinkin jopa.
The Captain kirjoitti: Vittuilun määrä maailmassa on muuttumaton vakio.
Kauheita summia kylmää käteistä nykynuoret saa lahjaksi... Ja sitten päälle useammalla kympillä itte valittuja figuja ynnämuuta sälää. Siinon joulun henki tiessään... Kyllä mun parhaat lahjat on aina ollu yllätyksiä. Toisaalta figulla on vanhempien vaikea (iloisesti) yllättää...
EDIT: @Janne Forssell: Olet aivan oikeassa, ja minä väärässä. Siihenhän se joulun henki kiteytyy täydellisesti. Hyvää joulua!
EDIT: @Janne Forssell: Olet aivan oikeassa, ja minä väärässä. Siihenhän se joulun henki kiteytyy täydellisesti. Hyvää joulua!
Viimeksi muokannut greewer, Su 26.12.2004 11:46. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
En ikinä saa figuja lahjaksi, ja se on ihan hyvä asia. Huomattavasti enemmän mieleeni ovat lahjat, jotka ovat paljon henkilökohtaisempia, ja joita ei ole kauhean helppoa saada, tai joita ei koskaan tulisi muuten ostettua.
Haltiajalkaväen wannabe Jeanne d'Arc on jälleen täällä...
Pelätkää, se saattaa purra... tai itkeä...
Pelätkää, se saattaa purra... tai itkeä...
2x tactical squad,2x devastator squad,assault squad,libarian,chaplain,boxed dredi (jep,se muovinen),sm codex,nimetön määrä maaleja(n. 15kpl) ja 5 pensseliä,kummeli dvd ja jonkin verran käteistä.
Ukot on kasassa,pitäisi enään päätää lähteäkkö perus smurffi-linjalle vai yrittää keksiä jotain omaa.Mahdollisia ehdotuksia otetaan vastaan
.
Ukot on kasassa,pitäisi enään päätää lähteäkkö perus smurffi-linjalle vai yrittää keksiä jotain omaa.Mahdollisia ehdotuksia otetaan vastaan
-
Balrogofmoria
-100€ fantsun lahjakortti (ei mene figuihin luultavasti, vaan noppiin)
-70€ (donitseihin)
-5 Dol amrothin ritarin, 2 Imralihin (ratsain ja jalan), 24 Minas tirithin sotilaan, pieni tirith ballistan,6 samoojan, 1 Dunadanin, 2 Aragornin (jalan ja ratsain) ja 5 Minas Tirithin ratsumiestä sisältävä paketti joka oli hankittu halvalla espanjasta
-5 Saurus cold one ratsastajaa.
On hyvä kun on 2 isoveljeä, 4 tätiä ja liikaa sukulaisia.
-70€ (donitseihin)
-5 Dol amrothin ritarin, 2 Imralihin (ratsain ja jalan), 24 Minas tirithin sotilaan, pieni tirith ballistan,6 samoojan, 1 Dunadanin, 2 Aragornin (jalan ja ratsain) ja 5 Minas Tirithin ratsumiestä sisältävä paketti joka oli hankittu halvalla espanjasta
-5 Saurus cold one ratsastajaa.
On hyvä kun on 2 isoveljeä, 4 tätiä ja liikaa sukulaisia.