"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

space marine skaters

Miten eri armeijat poikkeavat toisistaan tyyliltään ja pelitavoiltaan. Keskustelua eri yksiköiden käytöstä tilanteiden mukaan.
asdasdadasa

space marine skaters

Viesti Kirjoittaja asdasdadasa »

olen tekemässä tämmöistä skeittaavaa space marinea....elikkäs kyseessä on ligth vecicle ja on siis vasta suunnitteilla mutta figu on jo kohta valmis joten ehdotuksia!lauta on siis lentävä ja siinä on aseena autocannon siis tällä hetkellä:)....tarjin vähän siis apua ja pistän heti kuvaa ko saan kameran siis takas(tiistaina)
Deetwo

Viesti Kirjoittaja Deetwo »

Mikähän ihme tekee marinesta laudan kanssa light vehiclen?

Vrt. land speeder jolla on panssarit niin pienet kuin vehiclessä voi olla..
"Minun hautaani vartioi tuulenhenkäys kevyt
minun hautaani vartioi pisara aamukastetta.
Minun hautaani vartioi satatuhatta tappajasatelliittia,
minun hautaani vartioi teratonni antimateriaa"
Kurimus

Viesti Kirjoittaja Kurimus »

Tarvitset siis apua mihin? Siihen minkälaiset säännöt sille väsätä, vai? Sen verran kommentoisin että en kyllä laittaisi autocannonia sille aseeksi kun marinet ei sitä pahemmin käytä. Assault cannon (ellet sitten tarkoittanutkin sitä) kävisi paljon paremmin, se kun nykyään on yksi pelin monikäyttöisimmistä aseista. Jos VDR säännöillä sitä teet niin kannattaa yrittää pitää mahdollisimman halpana yhden tempun ihmeenä, niin jopa suhteellinen kustannustehokkuus on mahdollista. Itse tein niillä joskus taulle jetbiken ion cannonilla, marineita vastaan käytettäväksi, ja ei siitä tullut kuin starcannon vyperin hintainen.
Deetwo kirjoitti:Mikähän ihme tekee marinesta laudan kanssa light vehiclen?

Vrt. land speeder jolla on panssarit niin pienet kuin vehiclessä voi olla...
Ei ole paljon mahdollisuuksia tehdä itse tuollaisia erikois äijiä, ajoneuvoja sentään voi sääntöjen puitteissa tehdä VDR:llä. Muistankohan nyt väärin mutta muistelisin että VDR:llä tehdyssä ajoneuvossa voisi olla armor value 9?
"Silmitön väkivalta on vilpittömin ja läheisin ihmiskontaktin muoto."
-Sörkan Sika-Harri-
Da Purpla

Viesti Kirjoittaja Da Purpla »

voishan tehä semmosen lautailijan ja pistää sille bikerin säännöt.. mutta aseita pitäis vähän muuttaa.. :)
Jahas..
asdasdadasa

niin...ehkä voisi käyttää biken sääntojä HIUKAN muunneltuna...tai sitten ei:)nyt on linkkikin toivottavasti toimii eli tässä http://img.photobucket.com/albums/v311/ ... 64a214.bmp

ja muuten ihan hyvä idea vaihtaa sitä asetta:) tuli ajateltua että miten joku lentäjä skeittilauta semmosta jaksaa kantaa mutta pikkuasiat voi unohtaa:):) lauta on tehty pahvista,ja marine on siis ihan normaali(chapterini ukot on vaal.pun.:):)) ja koitan jostain noita aseita nyhvätä kun tässä on vähän jääny taka-alalle nää 40k eli aseita ei ole paljoa mitä nyt se autocannon joka on assaultcannon...
asdasdadasa

olis myös vähän spessu sääntöjä:
ollie
ollie makes a s1 damage and causes panic. and a unit with a skateboard can jump over obstacles
nitro-boost
nitro boost doubles units movement, but you must roll dice
1,2,3=motor xplode with s5(skateboard is not immobilised!)
4,5,6=motor is ok

if the skateboard is stopped and shoots it will move 1`backwards
if its moving,movement will not be disturbed

marine can punch enemy if skateboard moves 1` from the enemy with s3 a1

marine can also jump out from the skateboard,but he will lose the board.the skateboard keeps moving and hits anything on its way with s2 and the board stop in any obstacle

if the marine dies the board will go on

enempää en jaksa kirjottaa ja tossa on paljon virheitä varmaan,mutta enpä ole mikään maisteri enkus, mutta toivottavasti kässäätte ja laskin sillä jutul et assault cannonin kans maksaa 115 pts
Balrog

Viesti Kirjoittaja Balrog »

ei hel....
mistä näitä ideoita tulee :S
päivä kerrallaan...

Viesti Kirjoittaja Deetwo »

keneral russel kirjoitti:ollie makes a s1 damage and causes panic
S1? :D
Ei taida vahingoittaa oikeen mitään pelissä..

40k ei tunne käsitettä 'panic'
"Minun hautaani vartioi tuulenhenkäys kevyt
minun hautaani vartioi pisara aamukastetta.
Minun hautaani vartioi satatuhatta tappajasatelliittia,
minun hautaani vartioi teratonni antimateriaa"
Aacheron
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Aacheron »

Stormlord kirjoitti:Sen verran kommentoisin että en kyllä laittaisi autocannonia sille aseeksi kun marinet ei sitä pahemmin käytä.
*yskäisy* Predator Destructorin turret-ase, kenties? Vai onko tämäkin assault cannon uudessa edikassa? Heh... Mutta minusta niille ei kuulu mikään raskasase ollenkaan.

Muuten neuvoisin ihan vain harrastamaan sitä linjaa, että skeittareitasi pelittäisit ihan vain tavallisina bikereina - pelitasapaino kunnossa, ja voit käyttää näppäriä konversioitasi jopa turneeissa...

Jos haluat erottaa niiden säännöt bikereistä, ole antamatta T-bonusta mutta anna kyky käyttää molempia lähitaisteluaseita - käytä assault marines-sääntöjä (kyky "olliettaa" esteiden yli on mukana).

Jos pelaatte kaveriporukassa joitan skirmishahtavaa huumoripeliä, voisivat nuo skedesääntösi soveltua jotenkin paremmin - aika nippelöintiä ja pelitasapainotonta soosia näyttävät olevan nykyisessä tilassaan, ei millään pahalla mutta. Esim. miksi ihmeessä skeittilaudallinen Marine kantaisi raskasasetta?? Muutenkin noita erikoissääntöjä on kertakaikkian liikaa...
and her hallway
moves
like the ocean
moves
asdasdadasa

päätin tos illoalla poistaa heviveponi koska ei oikee toiminu siinä...
mutta ehkä voisin käyttää turnauksissa sitä biken säännöil ja hupipeleis noil ehkä:)
asdasdadasa

ja sitten vielä:se voi kantaa yhteensä kaksi heppua,jos toinen kuolee niin se toinen voi heittää sen vihollisten päälle s5 :)...
Teräratas
Valvoja

Viesti Kirjoittaja Teräratas »

keneral russel kirjoitti:ja sitten vielä:se voi kantaa yhteensä kaksi heppua,jos toinen kuolee niin se toinen voi heittää sen vihollisten päälle s5 :)...
Miksi et vain tyytyisi lentäviin skeittilautoihin, mopon säännöillä?

Harva varmaan jaksaa jotain itse keksittyjä sääntöjä kuitenkaan hyväksyä. Tuolla menetelmällä kun pelit äkkiä muuttuvat siihen hiekkalaattikkoleikin suuntaan, tyyliin:
"Ai joo, sit tää viskaa tuolla kaverin raadolla noita ukkoja, ja ne kaikki kuolee!!!"
"Ei muuten varmana kuole!"
"Kuoleepas!!!"
... (ymmärtänet pointin)

Eli vaikka 40k:n säännöt eivät mitkään parhaat olekaan, ne ovat kuitenkin samat molemmille. Jos toinen alkaa keksiä itselleen uusia "sääntöjä", niin loputkin hommasta räjähtää helposti käsiin.

Jos tykkää vähän vapaamuotoisemmasta pelaamisesta, niin suosittelen vaikkapa Inquisitoriin tutustumista, ja sitä kautta edelleen roolipelaamiseen. Sitten pääsee toteuttamaan mielipuolisia visioitaan toinen toistaan kummallisemmista virityksistä. (Hymiö, ettei näytä liian tylyltä... :)
Viimeksi muokannut Teräratas, Ma 27.12.2004 12:37. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Kurimus

Viesti Kirjoittaja Kurimus »

Aacheron kirjoitti:
Stormlord kirjoitti:Sen verran kommentoisin että en kyllä laittaisi autocannonia sille aseeksi kun marinet ei sitä pahemmin käytä.
*yskäisy* Predator Destructorin turret-ase, kenties? Vai onko tämäkin assault cannon uudessa edikassa? Heh...
Kenties, kenties... :) (Ei sitä nyt aina voi kaikkea muistaa ;) ) Mutta se onkin ainut vehje mihin sen saa, ei sitä siis paljon käytetä. Ja kyllä minä ainakin mieluummin ottaisin Baalin kuin Destructorin. Vaikka autocannon onkin ulkonäöllisesti ehkä 40K:n tyylikkäin tankissa oleva ase.
"Silmitön väkivalta on vilpittömin ja läheisin ihmiskontaktin muoto."
-Sörkan Sika-Harri-
Aacheron
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Aacheron »

Kuten ohimennen taisin mainita, assault marines-säännöt sopinevat hyvin skedepojille. Ajattele skeittaavat marinet kahdet ketjumiekat käsissä, ilkeät virneet naamalla... Hii-opp ja 12":n kickflip stalefish pusikon yli... Hehe.

Mutta idea on vielä sama: tee ihmeessä vinkeitä konversioita, mutta käytä valmiita sääntöjä.
and her hallway
moves
like the ocean
moves
asdasdadasa

hyvä idea mutta ei siitä hiekkalaatikko hommaa kyl tuu sikshänne säännöt o:)
Bumba

Viesti Kirjoittaja Bumba »

ajattele jos Smurffi A tulee kurkkaamaan 'mitäs täällä duunataan?' ja Smurffit B ja C vetää joillain miniskeiteillä ja sanoo et 'täl on S1 ollie ja tää ottaa tän kyytii ja tää kuolee ni tää heittää täl ruumiilla tota päähän *PUF!* se veti S5 ja se kuoli ja sit tää vetää turbobuustin ja hyppää laudan päältä pois ja se lauta osuu suhun S2...' Smurffi A yrittää pidätellä naurun pyrähdyksiään ja mietiskelee: 'joo-o tuo on sitä aikuisten ihmisten figuilua...'

Tämä turhan viestin sanoma on se että mielikuvitusta saa käyttää mutta miljoona miniskeitillä tehtävää special rulea ei vain yksinkertaisesti sovi figuiluun...

ja että joku luulee jäykkikseksi niin tässä teille: ;) :) :P
eli tämä oli ihan auttava viesti vain...
Internal affairs inquiry? A court of impeachment? no! this is an inquisition.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “40k: Armeijat ja yksiköt”