joulu on taas...figuja lahjaksi?
-
Janne Forsell
- Viesti:
-
Goblinisti
- Viesti:
Itse sain kääpiöiden armybookin, jonka pohjalta alan suunnitella kääiöiden erittäin fluffillista maihinnousua kohti Grimgor Ironhidea (en ymmärrä, mikä minullakin on heppua vastaan, kun kaikkki armeijani ovat hänen perässään), sekä kaksi laatikkoa Night goblineita.(Noiden jälkeen minulla on 80 Night gobboa odottamassa maalausta. Masentavaa.)
-
Biibob HElf
-
Sauron The Great
No niin, minä sain: *Rumpujen pärinää* Mahud chieftainin, Hasharinin ja Bretonnian Trebuchetin
.
Siinähän sitä olisikin. En saanut tänä jouluna figuja kovin paljoa sillä en niitä toivonut. Sitten odotetaan synttäreitä...
Niin ja sainhan minä yoki kaikkea muuta enemmän ja vähemmän figuihin liittyvää sälää esim: Tietokone tuoli, jolla minä juuri nyt istun ja joka on hyvin mukava, Carcassonne lauta-peli (on muuten uskomattoman hauska uskokaa pois
) vaatteita ja Lotr EE boxin Minas Tirith ja se musiikki lisä levy. EE:tä itse en saanut, sillä se on ollut jo aiemminkin onnellisesti omistuksessa.
Sitten vielä isä pappani kustantaa minulle Minas Morgulin pienois mallin. Siinä oli nyt suurin osa. Säästän teidät kaikelta siltä muulta mitä sain
.
Siinähän sitä olisikin. En saanut tänä jouluna figuja kovin paljoa sillä en niitä toivonut. Sitten odotetaan synttäreitä...
Niin ja sainhan minä yoki kaikkea muuta enemmän ja vähemmän figuihin liittyvää sälää esim: Tietokone tuoli, jolla minä juuri nyt istun ja joka on hyvin mukava, Carcassonne lauta-peli (on muuten uskomattoman hauska uskokaa pois
Sitten vielä isä pappani kustantaa minulle Minas Morgulin pienois mallin. Siinä oli nyt suurin osa. Säästän teidät kaikelta siltä muulta mitä sain
Et juhli joulua, mutta keräät kyllä mukisematta joululahjat. Varsinainen periaatepäätös.Amazing Slug kirjoitti: Eipä tuo nyt kauhialta menetykseltä tunnu... onhan se jo muutaman kerran koettu. Mutta elämää kannattaa yksinkertaistaa; yksinkertaistakaa siis.
Ei mun mielestä joulu mikään uskonnollinen juhla edes enää väkisin ole. Periaattees jessen synttärit, mut käytännössä mulla ainakin ne on vähän muut asiat mitkä tekee sen joulutunnelman.
And they wonder how he dealt with stress so well..
- Amazing Slug
Tiedätkö, on hieman epäkohteliasta antaa lahjoja takaisin. Ennen vanhaan sellaisesta saattoi menettää henkensä.VJ kirjoitti: Et juhli joulua, mutta keräät kyllä mukisematta joululahjat. Varsinainen periaatepäätös.
Tuo on taas sitä ainaista Jeesus-kultin propagandaa. Ilmoitan ylläpidolle, jos tämä vielä jatkuu.VJ kirjoitti: Ei mun mielestä joulu mikään uskonnollinen juhla edes enää väkisin ole.
En tiä propagandasta, mutta itse en ainakaan kuulu mihinkään uskontokuntaan tai lahkoon ja kyllä sitä vaan silti pystyy joulua viettämään.
Pisti vaan silmään toi nuoren miehen angsti. Jos joulua haluaa boikotoida ymmärrän sen kyllä täysin. Mieluummin kyllä boikotoisin sitä kaupallista paskaa ja mässäilyä, lahjoja ja laardia, kuin sitä aitoa joulua.
Ihan miten vaan.
Pisti vaan silmään toi nuoren miehen angsti. Jos joulua haluaa boikotoida ymmärrän sen kyllä täysin. Mieluummin kyllä boikotoisin sitä kaupallista paskaa ja mässäilyä, lahjoja ja laardia, kuin sitä aitoa joulua.
Ihan miten vaan.
And they wonder how he dealt with stress so well..
-
Tohtori-SyFilis
- Viesti:
Figuja tuli tasan 0 kipaletta. Eipä haittaa sillä on tarpeeksi maalattavaa nytkin.
Mutta muuta figuiluun liittyvää sälää tuli ihan mukavasti.
Battle Hive kantolaukku. Vihdoinkin pääsen siis eroon siitä mediaseksikkäästä työkalupakista.
3x spellbookkia Confrontaatioon.
Ja sitten erittäin hyvän suurennuslasin sisältävän pöytälampun, joka tuo uusia ulottuvuuksia maalaamiseen.
Mutta muuta figuiluun liittyvää sälää tuli ihan mukavasti.
Battle Hive kantolaukku. Vihdoinkin pääsen siis eroon siitä mediaseksikkäästä työkalupakista.
3x spellbookkia Confrontaatioon.
Ja sitten erittäin hyvän suurennuslasin sisältävän pöytälampun, joka tuo uusia ulottuvuuksia maalaamiseen.
The small boys have come to see me hang
Itse eikä pari muutakaan lähipiiriin kuuluvaa vietä "kristillistä" juhlaa valtaväestön tarkoittamassa ilmapiirissä, vaan pakanana voin olla hyvillä mielin ja antaa ja vastaanottaa lahjoja joulun perimmäissä yltäkylläysyyden hengessä.Amazing Slug kirjoitti:Eipä tuo nyt kauhialta menetykseltä tunnu... onhan se jo muutaman kerran koettu. Mutta elämää kannattaa yksinkertaistaa; yksinkertaistakaa siis.KyberAntti kirjoitti:Miks varten? Kyllä kaikki mun tuntemat kirkkoon kuulumattomat ainakn juhlii joulua. Paljosta ainakin jäät paitsiAmazing Slug kirjoitti:Minä en tuohon teidän Jeesus-kulttiin kuulu, joten en juhli joulua. Mutta muu suku kuuluu, joten sain lahjoja. En tosin figuja, lähinnä rahaa, karkkia ja vodkaa..
Lupaan liittyä takaisin kirkkoon heti kun jokin enkeleistä hyökkää Tokioon tai kirkon lähettämä vampyyri ampuu prostituoidun viereltäni.
Sain siis alun alun Slaanesh armeijalleni, onneksi vaimoni älysi vasta vasta jälkikäteen että se vaatii vielä muutaman lisäblisterin täydentyäkseen. Vielä siis 7 blisteriä hankittavana...
Galleriaan pääsee tästä.