Empire Vastaan Delffit Pikkupelissä...
Empire Vastaan Delffit Pikkupelissä...
Otsikko kertoo osan asiasta, mutta ei kokonaan. Elikkäs mitäs kannattaisi ottaa 600 pts peliin ottaa? Johtajaksi tulee Warrior Priesti hevosella, bardingilla, great wepalla ja ärsyttävällä hyökkäystyylillä (114 pts), ja Inner Circlattu 5 Ritarin yksikkö (138 pts), mutta muut ovat vielä hakusessa. Halpa ykköslevun velho jolla ei mitään tavaraa loitsimaan, ja tuomaan yhden lisä- dispel dicen? Peruskuraa? Kanuuna? Huntsmen vai Archers?
Niin ja Delffeillä ei tule olemaan paljon muuta kuin kaksi warru-yksikköä, toinen repeatereilla, ja sorsa ja noble.
Niin ja Delffeillä ei tule olemaan paljon muuta kuin kaksi warru-yksikköä, toinen repeatereilla, ja sorsa ja noble.
blaa blaa aargh
Kannattaa ottaa kanuuna ja mörssäri (sillä ammut heikkoa jalkaväkeä) ja perus jalkaväkeä detachmentien kanssa, hylkäisin tuon maagin ei kyllä saa taikoja läpi ja sinulla on jo 3 dispelliä ja delffeillä on huono magia.
"See, this is problem with terrorist, they never care about other peoples schedule."
-Arnold
-Arnold
- puolisukeltaja
Saa mutta taiat pyörivät eri sarjassa kuin vaikka helffeillä.puolisukeltaja kirjoitti: mutta kyllä delffeistä saa varsin pätevän hevimagialistan aikaiseksikin.
Eli kannattaa luovuttaa heti alkuun.
"See, this is problem with terrorist, they never care about other peoples schedule."
-Arnold
-Arnold
Mikäs vika niissä Delf taioissa on?
Sikäli kun minä olen onnistunut delf magialla kadottamaan Helffien seer councilin yhdessä vuorossa.
että sillei, olen myös murtanut chaoksen dark magicilla. Puhumattakaan muista... Se on itseasiassa helketin hyvä lore. (mutta mitäpä suotta kertomaan muille.)
Sikäli kun black horror on aika murskaava... oikeassa kohteessa.
Semmoinen kun osuu vihun N gobbo blockkiin niin fanat sekoittaa örkki pakkaa kunnolla. (noh, onko siinä vielä jotain mitä voi sekoittaa?)
Noh itse asiaan niin kannatan huntsmeneja, raskasta ratsuväkeä, (Reaper bolt throwerit ovat ikäviä eli ota ne hengiltä nopeasti.)
Tykki voisi myös toimia boltterin metsästyksessä. Hand Gunnereita ehdottomasti. Sanoisin että pelin parhaimpia ampujia hintalaatusuhteelta.
Sikäli kun minä olen onnistunut delf magialla kadottamaan Helffien seer councilin yhdessä vuorossa.
että sillei, olen myös murtanut chaoksen dark magicilla. Puhumattakaan muista... Se on itseasiassa helketin hyvä lore. (mutta mitäpä suotta kertomaan muille.)
Sikäli kun black horror on aika murskaava... oikeassa kohteessa.
Semmoinen kun osuu vihun N gobbo blockkiin niin fanat sekoittaa örkki pakkaa kunnolla. (noh, onko siinä vielä jotain mitä voi sekoittaa?)
Noh itse asiaan niin kannatan huntsmeneja, raskasta ratsuväkeä, (Reaper bolt throwerit ovat ikäviä eli ota ne hengiltä nopeasti.)
Tykki voisi myös toimia boltterin metsästyksessä. Hand Gunnereita ehdottomasti. Sanoisin että pelin parhaimpia ampujia hintalaatusuhteelta.
- puolisukeltaja
Pöh, tottakai delffeillä on huonommat taiat kuin helffeillä, mutta helffeilläpä ei olekaan +1 to cast.Avarielle kirjoitti:Saa mutta taiat pyörivät eri sarjassa kuin vaikka helffeillä.Range 12-18 tuumaa ja ainiin yhdesä jopa 24! JIIHAA!
Olisin voinut laittaa siihen vaikka esim.empire mutta ensiksi tuli mieleen helffit siitä ei minua voi syyttää...puolisukeltaja kirjoitti:Ja tuo alkaa pikkuhiljaa ärsyttämään että delffejä verrataan aina helffeihin.
Pelasitko aloittelijaa, hirveä vai marsua vastaan? Heh vitsi vitsijoku kehuskelija kirjoitti:Sikäli kun minä olen onnistunut delf magialla kadottamaan Helffien seer councilin yhdessä vuorossa.
-Arnold
-Arnold
Hmm... kaipasin vastausta siihen, mikä taktiikka, ja mitä joukkoja matsiin... en riitelyä siitä onko Delffi- vai Helffi-magia parempaa! Mutta takaisin asiaan, tässä alustava lista, olisiko hyvä?
Heroes
Warrior Priest Johann Karlsberg 117 pts
-Great Weapon
-Heavy Armour & Barbed Warhorse
-General
Kenraali joka tuo dispeliä
Core
5 Huntsman 50 pts
Nuolia...
5 Knights Of Sigmars Hammers 138 pts
-Inner Circle
-Musicant
Armeijan Nyrkki. Toivoo ettei kuole Repeater Crosareiden nuoliin (Kahestakymmenestä Crosarista pari pääsee läpi aina). Ja Warrior Priest tänne
10 Handgunners 80 pts
Tulta!
10 Swordsmen 70 pts
Deta 1: 5 Militia Men 25 pts
Deta 2:5 Archers 40 pts
Screeniä, ja pieni yksikkökoko, koska muuten en saa mortaria. Ja kaikki tietävät miten paljon Delffit pitävät mortareista?
Special
Mortar 75 pts
Wii, bombs away!
Total: 595 Points
Pärjääkö alkaväki-Delffejä vastaan? Kuten sanoi aiemmin, vastustajan armeija koostuu pää-asiassa Warruista Crosareilla tai Keihäillä, plus se yksi sorsa, melkovarma Noble pisteiden täytteeksi.
Heroes
Warrior Priest Johann Karlsberg 117 pts
-Great Weapon
-Heavy Armour & Barbed Warhorse
-General
Kenraali joka tuo dispeliä
Core
5 Huntsman 50 pts
Nuolia...
5 Knights Of Sigmars Hammers 138 pts
-Inner Circle
-Musicant
Armeijan Nyrkki. Toivoo ettei kuole Repeater Crosareiden nuoliin (Kahestakymmenestä Crosarista pari pääsee läpi aina). Ja Warrior Priest tänne
10 Handgunners 80 pts
Tulta!
10 Swordsmen 70 pts
Deta 1: 5 Militia Men 25 pts
Deta 2:5 Archers 40 pts
Screeniä, ja pieni yksikkökoko, koska muuten en saa mortaria. Ja kaikki tietävät miten paljon Delffit pitävät mortareista?
Special
Mortar 75 pts
Wii, bombs away!
Total: 595 Points
Pärjääkö alkaväki-Delffejä vastaan? Kuten sanoi aiemmin, vastustajan armeija koostuu pää-asiassa Warruista Crosareilla tai Keihäillä, plus se yksi sorsa, melkovarma Noble pisteiden täytteeksi.
blaa blaa aargh
En itseasiassa... ne vain sattuivat olemaan sopivissa paikoissa muutaman taktisen manööverin jälkeen.Pelasitko aloittelijaa, hirveä vai marsua vastaan? Heh vitsi vitsijoku kehuskelija kirjoitti:Sikäli kun minä olen onnistunut delf magialla kadottamaan Helffien seer councilin yhdessä vuorossa.
Kentällä ei tosin ollut sopivaa metsää jossa piilotella deployment alueella, sinnehän seer council olisi pitänyt tunkea.
-
Purple-Elf
Delffit ovat erittäin heikkoja, joten käytä sitä hyväksi. Repeater crossbowt ampuvat paljon nuolia, mutta nekään eivät ole kovin tehokkaita. Dark magic on erittäin hyvä jos sitä osaa hyödyntää, esim. Chillwind ei aiheuta paljon vahinkoa, mutta jos tulee yksikin woundi, niin se yksikkö ei ammu seuraavalla kierroksella. (erittäin taktinen veto, jos se tulee esim. handgunyksikköön)