"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Uusi rotu?

Warhammer 40.000 -pelin palsta, jossa on tarkoitus keskustella kaikista niistä aiheista, jotka eivät sovellu muihin otsikoihin. Kysymyksiinkin vastataan, mutta käytä kuitenkin ensin hakua.
Neukku
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Neukku »

mattu kirjoitti:
The Unforgiven kirjoitti:Ogre Kingdoms ------> Full Ogryn horde ^^
eikös imperialilla ole ogrynssejä?
Onhan niillä.
All Orks is equal, but some Orks are more equal dan others.

-Goff Warboss Bugrat Skumdreg
Stenvall

Viesti Kirjoittaja Stenvall »

mattu kirjoitti:no mikäs se semmoinen alien hunters on!?
Chosen kirjoitti:
Murmelimies kirjoitti:Joku daemon- ja witch hunters tyylinen?
Niin, paitsi enemmän noista kahdesta poikkeava. Chamber militiana tällä kertaa deathwatch-mariineja. Mahdollisesti jopa alienien käyttöä armeijassa. Ilmeisesti kaikista fanaattisimpia joukkoja kolmesta pääinkvisiitiosta.
Näin. Tulossa luultavasti 2006. Voidaan varmastikin liittää IG:hen ja mariineihin liittolaisina. Vastaavat, etteivät alienit pääsisi terrorisoimaan liiaksi. Uudessa sääntökirjassakin on mainintoja(säännöiltäänkin) näistä. Saattaa tietää ikäviä aikoja alieneilla pelaaville.
Deetwo

Viesti Kirjoittaja Deetwo »

Chosen kirjoitti:Uudessa sääntökirjassakin on mainintoja(säännöiltäänkin) näistä. Saattaa tietää ikäviä aikoja alieneilla pelaaville.
Vähän epäilen, xenoja kuitenkin on kaikki muut kuin ihmiset ja kaaos :D Tuskin ovat tekemässä armeijaa joka silpoisi tuosta vaan kaikki 'alien'-rodut (tyranid, ork, eldar, deldar, tau, kroot, necron), varsinkin kun ovat aika monilta osin varsin erillaisia toiminnaltaan.

Veikkaan että AH toiminta perustuu Preferred Enemy-säännölle, sekä bolter/heavy bolter erikoisammuksille.. Höystettynä joillain rotuspesifisillä erikoisitemeillä ja/tai psyykkivoimilla
"Minun hautaani vartioi tuulenhenkäys kevyt
minun hautaani vartioi pisara aamukastetta.
Minun hautaani vartioi satatuhatta tappajasatelliittia,
minun hautaani vartioi teratonni antimateriaa"
Stenvall

Viesti Kirjoittaja Stenvall »

Deetwo kirjoitti:
Chosen kirjoitti:Uudessa sääntökirjassakin on mainintoja(säännöiltäänkin) näistä. Saattaa tietää ikäviä aikoja alieneilla pelaaville.
Vähän epäilen, xenoja kuitenkin on kaikki muut kuin ihmiset ja kaaos :D Tuskin ovat tekemässä armeijaa joka silpoisi tuosta vaan kaikki 'alien'-rodut (tyranid, ork, eldar, deldar, tau, kroot, necron), varsinkin kun ovat aika monilta osin varsin erillaisia toiminnaltaan.

Veikkaan että AH toiminta perustuu Preferred Enemy-säännölle, sekä bolter/heavy bolter erikoisammuksille.. Höystettynä joillain rotuspesifisillä erikoisitemeillä ja/tai psyykkivoimilla
Niinpä, luultavasti AH tulee olemaan pikemminkin heikko armeija kuin vahva. GW:ltä voisi odottaa, että alienitkin saavat jotain etua, kuten demonit DH:ta vastaan. Mielenkiintoinen armeija on ainakin tulossa.
Deetwo

Viesti Kirjoittaja Deetwo »

Chosen kirjoitti:Niinpä, luultavasti AH tulee olemaan pikemminkin heikko armeija kuin vahva. GW:ltä voisi odottaa, että alienitkin saavat jotain etua, kuten demonit DH:ta vastaan. Mielenkiintoinen armeija on ainakin tulossa.
Saa nähdä.. Eipä nuo nykyiset hunterit järin erikoisia ole edes.
Muuten olisi ihan hyvä argumentti tuo, mutta sitten taas eihän psyykkerit saa mitään etua witchhuntereita vastaan ;)

Odotan itse ainakin mielenkiinnolla Radical Alienhuntereita, genestealer hybrids anyone? :D
"Minun hautaani vartioi tuulenhenkäys kevyt
minun hautaani vartioi pisara aamukastetta.
Minun hautaani vartioi satatuhatta tappajasatelliittia,
minun hautaani vartioi teratonni antimateriaa"
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “40k: Yleiset keskustelut”