"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Skirmish

Warhammer FB -pelin säännöt ovat yleensä hieman tulkinnanvaraiset. Tällä palstalla keskustellaan eri sääntöjen toteutuksesta, tulkinnoista sekä mahdollisista ongelmatilanteista.
DeSSuMan

Skirmish

Viesti Kirjoittaja DeSSuMan »

Onko kellää suomenkielisiä sääntöjä skirmishistä ? Enklantia on ärsyttävä lukee, ku en tajua ees kaikkee :P
Orcs & Goblins rulettaa.. :)
Deetwo

Viesti Kirjoittaja Deetwo »

Suomenkielisiä sääntöjä ei valitettavasti ole olemassa.

Englanti on välttämätön taito jos haluaa säännöt osata, sille ei voi mitään.
"Minun hautaani vartioi tuulenhenkäys kevyt
minun hautaani vartioi pisara aamukastetta.
Minun hautaani vartioi satatuhatta tappajasatelliittia,
minun hautaani vartioi teratonni antimateriaa"
Stenvall

Viesti Kirjoittaja Stenvall »

Tuskinpa löytyy, ja olisivat silloinkin periaatteessa laittomia. Miten ajattelit yleensäkään pelata, koska skirmishiin pitää tuntea myös perussäännöt, jotka nekin englantia.
DeSSuMan

Viesti Kirjoittaja DeSSuMan »

No kyllä mä sen verran suomentaa osaan.. No onkos sitte linkkejä skirmish sääntösivuille vaikka englanniks? Vai nehä on varmaa gamesworkshopin kotisivulla?
Orcs & Goblins rulettaa.. :)
Stenvall

Viesti Kirjoittaja Stenvall »

DeSSuMan kirjoitti:No kyllä mä sen verran suomentaa osaan.. No onkos sitte linkkejä skirmish sääntösivuille vaikka englanniks? Vai nehä on varmaa gamesworkshopin kotisivulla?
Sääntökirjasta löytyy(omistathan sen), mutta myös sivuilta. Iso kuvake faban puolella: http://uk.games-workshop.com/warhammerw ... uction.htm
Oma-aloiteisuutta, kiitos!
Nostra
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Nostra »

DeSSuMan kirjoitti:No kyllä mä sen verran suomentaa osaan.. No onkos sitte linkkejä skirmish sääntösivuille vaikka englanniks? Vai nehä on varmaa gamesworkshopin kotisivulla?
Vai tarkoitatko kenties näitä?
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “FB: Säännöt”