Kuvia Jyväskylä City Liberation 2002
Kuvia Jyväskylä City Liberation 2002
Muutamia kuvia löytyy täältä ->http://www.saunalahti.fi/tkinnus/pics/c ... /index.htm
Call me Snake
-
Warped Creme
-
Warped Creme
Aivan rento häppeningi se oli, kieltämättä.
Perhana kun unohdettiin omaa maastoa paikalle kun lähdettiin lauantai-iltapäivällä. Just kaikkein hienoin viritelmä tais jäädä :evil:
Mullakin oli kamera messissä ja nappasin muutaman kuvankin. Voisin pistää ne nettiin jahka oon tarkistanu onko ne yhtään onnistuneita.
Perhana kun unohdettiin omaa maastoa paikalle kun lähdettiin lauantai-iltapäivällä. Just kaikkein hienoin viritelmä tais jäädä :evil:
Mullakin oli kamera messissä ja nappasin muutaman kuvankin. Voisin pistää ne nettiin jahka oon tarkistanu onko ne yhtään onnistuneita.
"It's a great excuse to start collecting ANOTHER army. One can never have enough armies and starting a new one is always exciting."
-
Warped Creme
Tsarizard kirjoitti:no voi *********!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Hyvä ku melkein tiesin et millon se on ku ei oikein missään oo kerrottu sen homman sivuja tai mitään :x :x Kuka muuten voitti :?:
Jospa lukisit Turnaukset & Pelikaverit osastoa useammin..
It's not the beard on the outside that counts, it's the beard on the inside - Action Hank
Vain pari jokseenkin onnistunutta kuvaa sain:
JCL piccies
Olis vain pitänyt napsia enemmän.
Ensimmäisessä kuvassa etualalla FB turnauksen voittaja-armeija, Esa Ristisuon Örkit ja Goblinit. Viimeisessä kuvassa kolmanneksi sijoittuneen Janne Kuparin Empire. Välissä pari kaaosarmeijaa ja epätarkahko kuva Ristisuon Yön Hiisistä.
JCL piccies
Olis vain pitänyt napsia enemmän.
Ensimmäisessä kuvassa etualalla FB turnauksen voittaja-armeija, Esa Ristisuon Örkit ja Goblinit. Viimeisessä kuvassa kolmanneksi sijoittuneen Janne Kuparin Empire. Välissä pari kaaosarmeijaa ja epätarkahko kuva Ristisuon Yön Hiisistä.
"It's a great excuse to start collecting ANOTHER army. One can never have enough armies and starting a new one is always exciting."
Kyllähän mä luen mutku ei sielläkään kerrottu et millon se ois kun en itse älynny ees kysyäWarped Creme kirjoitti:Tsarizard kirjoitti:no voi *********!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Hyvä ku melkein tiesin et millon se on ku ei oikein missään oo kerrottu sen homman sivuja tai mitään :x :x Kuka muuten voitti :?:
Pelimies saa mitä tahtoo ja ottaa sen tyylillä
No kyllä muuten kerrottiin. Ja oli siellä linnki turnauksen nettisivuillekkin...Tsarizard kirjoitti:Kyllähän mä luen mutku ei sielläkään kerrottu et millon se ois kun en itse älynny ees kysyäWarped Creme kirjoitti:Tsarizard kirjoitti:no voi *********!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Hyvä ku melkein tiesin et millon se on ku ei oikein missään oo kerrottu sen homman sivuja tai mitään :x :x Kuka muuten voitti :?:
-
Black scars
- minisaarnaaja
Hyvä nähdä muidenkin ottamia kuvia, mulla meni toi puoli hieman ohi.
No, joka tapauksessa joitakin lisäkuvia löytyy osoitteesta http://www.cc.jyu.fi/~marsiit/liberation/liberation.htm
Oli ihan hienoa osallistua noin pelien kannalta, mutta kyllä tuollaisella puolimaalatulla armeijalla taisteleminen ottaa luonnolle... Ehkä sitten joskus?
Oli ihan hienoa osallistua noin pelien kannalta, mutta kyllä tuollaisella puolimaalatulla armeijalla taisteleminen ottaa luonnolle... Ehkä sitten joskus?
Katos sitten tätäTsarizard kirjoitti:No voi jumalaata! En usko et linkki oli niille sivuille siellä!
Kappas vain, taisi tulla "booboo" :oops:Baldur kirjoitti:Katos sitten tätäTsarizard kirjoitti:No voi jumalaata! En usko et linkki oli niille sivuille siellä!
Elämä jatkuu 8)
Pelimies saa mitä tahtoo ja ottaa sen tyylillä