Army Builderin V3 ilmestynyt
Army Builderin V3 ilmestynyt
Army Builderin uusi parannettu version on viimeinkin tullut levitykseen (linkki)
Ainakin pikaisella kokeilulla käyttömukavuus on parantunut melkoisesti edellisestä versiosta. Harmi vain ettei kaikkia Datafileja ole vielä saatavilla.
Ainakin pikaisella kokeilulla käyttömukavuus on parantunut melkoisesti edellisestä versiosta. Harmi vain ettei kaikkia Datafileja ole vielä saatavilla.
-
Stenvall
Paitsi uusimmalla demoversiolla voi tehdä vain listan jossa on kolme yksikköä.Chosen kirjoitti:Ohjelma, jolla voi tehdä useisiin peleihin armeijalistoja, mm. Warhammereihin. Maksullinen, demoversiolla voi tehdä enintään 500 pisteen listoja.-frenzy- kirjoitti:Mikä toi armybuilder on?
Itse Builderi näyttää nyt paljon paremmalta ja listat selvemmiltä. Enää tarvitaan niitä kunnollisia datafilejä sillä mm. FaBa-filessäkään ei ollut kaikkia mahdollisia ominaisuuksia ja armeijoita.
- Kynä-ääliö
- Cannonball
Kuka hullu maksaa moisesta, kun taskulaskimella, armybookilla ja lyijy
kynällä/tietikoneen muistiollakin saa tehtyä listan? Vai onko kaikilla tuon käyttäjillä liikaa rahaa?
kynällä/tietikoneen muistiollakin saa tehtyä listan? Vai onko kaikilla tuon käyttäjillä liikaa rahaa?
Väitä vastaan, olen mestari.
"Routiolainen Kirjailijanalku joka pitää Pahis-sitruunoista."
I'm just a soul whos intentions are good, oh Lord, don't let me be misunderstood.
"Routiolainen Kirjailijanalku joka pitää Pahis-sitruunoista."
I'm just a soul whos intentions are good, oh Lord, don't let me be misunderstood.
Kaikilla hammeristeilla taitaa olla liikaa rahaa.Cannonball kirjoitti:Kuka hullu maksaa moisesta, kun taskulaskimella, armybookilla ja lyijy
AB:n parhaimpia puolia on sen helppous (laiskuus
- Kynä-ääliö
Itse olen kuitenkin huomannut armybuilderilla olevan myös huonoja puolia (väärien tietojen ja piratismin ohella). Nimittäin aloittaessani uutta armeijaa räplään aina army builderilla kaikki mahdolliset lista variaatiot läpi.
Tämä taas johtaa siihen, että tuntuu kuin armeija olisi kaluttu läpi. Ja innostus sitä myötä haihtunut ilmaan vaikka yhtään figua ei ole edes kerennyt koota. (aika ot)
Mutta itse v3.0 on kyllä selvempi ja monipuolisempi kuin edeltäjänsä.
Tämä taas johtaa siihen, että tuntuu kuin armeija olisi kaluttu läpi. Ja innostus sitä myötä haihtunut ilmaan vaikka yhtään figua ei ole edes kerennyt koota. (aika ot)
Mutta itse v3.0 on kyllä selvempi ja monipuolisempi kuin edeltäjänsä.
Joka a) on virhealtiimpi(kunhan on tarkistanut pikaisesti datafilet) b) epäselvemmän näköinen c) hitaampi tehdä.Cannonball kirjoitti:Kuka hullu maksaa moisesta, kun taskulaskimella, armybookilla ja lyijy
https://middleagedstrategybattlegamers.home.blog/ <- Turun suunnan LOTR pelaajien blogi
Minusta nuo ArmyBuilderin väärät pistehinnat johtuvat ainakin ositain sääntöpäivityksistä joita ilmoitellaan WD:issä ja päivityskirjoissa. Esimerkiksi pelikavereiden kanssa tuli joskus ihmeteltyä Deathwing termujen hintaan, joka Builderissa oli eri ja kirjassa eri. Myöhemmin löysimme GW:n sivuilta korjatun hinnan joka oli sama kuin AB:ssa.
Jos pisteet ovat väärin, eikö sivulta saa myös editointi softan, jolla voi itse puukottaa pisteet oikeiksi?Vanden van Hal kirjoitti:Army Builderin datifilut sisältävät kyllä ihan oikeitakin virheitä, mutta ne haittaavat armeijakirjan omistavaa käyttäjää vain jos pistehinnat ovat väärin.
Vai onko datafilet lukittu salasanalla?
”ceterum censeo delendas esse Legiones Astartes”
"Veni, vidi, aleam ieci" - Thrawnille kiitokset latinan avusta
"Veni, vidi, aleam ieci" - Thrawnille kiitokset latinan avusta
Totanoin. Demo on ainakin suolesta. Ei pääse räveltämään minkään kokoista listaa kun ainoa gamesystem on "example" ja siitäkään ei saa mitään selvää. Äijät ei jaksa pitää sivuaan kunnossa. Maksan ihan varmasti 30e jostain muutenkin pääasiassa turhasta ohjelmasta. Se kakkosversio taitaa löytyä koneelta ja se kyllä toimi, joskin turhan hankalasti.
Et sitten ajatellut hakea siihen niitä muita? Ääh.. sehän olis ihan liian helppoa, mieluumminen samantien itkemään että softa on pyllystä kun ei osaa käyttää.shiwan8 kirjoitti:Totanoin. Demo on ainakin suolesta. Ei pääse räveltämään minkään kokoista listaa kun ainoa gamesystem on "example" ja siitäkään ei saa mitään selvää.
Jos sulla kakkonen on ja oot sitä käyttäny, niin kolmonen toimii päivitysten osalta ihan samalla lailla ja on parempi. Ja _tietenkään_ demossa ei pääse räveltämään isokokoisia listoja, millä ne sitten myisi sitä kokoversiota?
Itse olen AB:tä käytellyt piiitkän aikaa ja sillä on tullut tehtyä ja kokeiltua yksi jos toinenkin lista. Listan teon helppous on ainakin itselleni sen verran iso plussa verrattuna kirja+paperi+kynä (tai vastaavaan) systeemiin. Sitäpaitsi sillä tulee myös kokeiltua listojen tekemistä muilla armeijoilla kuin niillä minkä kirjat omistaa, jolloin voi parhaimmillaa innostua pelkän listan tai yksiköiden mukaan jälleen uudesta armeijasta.
gaming since '92
Kaikkia datafilejä mitä minulla on ainakin pystyy sillä editorilla muokkaamaan, että jos pisteet tjsp. on väärin niin editorilla siitä selviää.LordDemon kirjoitti:Jos pisteet ovat väärin, eikö sivulta saa myös editointi softan, jolla voi itse puukottaa pisteet oikeiksi?Vanden van Hal kirjoitti:Army Builderin datifilut sisältävät kyllä ihan oikeitakin virheitä, mutta ne haittaavat armeijakirjan omistavaa käyttäjää vain jos pistehinnat ovat väärin.
Vai onko datafilet lukittu salasanalla?
Saa sitä oma-aloitteisuuttakin käyttää. Kun AB ilmoitti, ettei päivityksiä ole saatavilla, niin menin sivuille tarkistamaan asian ja latasin nuo FaBan datafilet ihan käsipelillä. Yksinkertaista kuin mikä!
EDIT: Pistetään vielä linkki sille sivulle, jolta nuo data filet voi ladata:
http://www.wolflair.com/rightframe.php? ... _downloads
EDIT: Pistetään vielä linkki sille sivulle, jolta nuo data filet voi ladata:
Onko kellään mitään käsitystä siitä, että miksi GW ei käy noiden kimppuun? Tiedostot sisältävät läjäpäin GW:n tekojänoikeuksia rikkovaa materiaalia, mutta silti kaupallinen yritys linkittää niihin suoraan omilta sivuiltaan ja hankkii niiden avulla rahaa.Froggy kirjoitti: EDIT: Pistetään vielä linkki sille sivulle, jolta nuo data filet voi ladata:
Onko lone wolfilla ja GW:llä joku sopimus? Jos olisi, niin luulisi, että datafilejä ei hostattaisi venäjällä... Lieneeköhän kyseessä vain somien läpi katsominen, koska AB on ilmaista mainosta GW:n peleille ja figuille? Olisiko GW todella niin fiksu?
Käsittääkseni ei ole kiellettyä linkittää ympäriinsä netistä löytämäänsä informaatioon? (Vaikka krp näin ajattelee asian ilmeisesti olevan) LoneWolfhan ei itse tee eikä hostaa datafilejä, toisin kuin aiemmin. Mikäli en väärin muista, oli joskus jotain kärhämää aiheesta ja datafilejen ylläpito ja jakaminen siirtyi muihin maisemiin LoneWolfin kehitellessä itse softaa. Nytkin nuo datafile-linkit tuolla osoittavat muualle kuin LW:n omalle saitille.VC kirjoitti:Onko kellään mitään käsitystä siitä, että miksi GW ei käy noiden kimppuun? Tiedostot sisältävät läjäpäin GW:n tekojänoikeuksia rikkovaa materiaalia, mutta silti kaupallinen yritys linkittää niihin suoraan omilta sivuiltaan ja hankkii niiden avulla rahaa.
Sitäpaitsi, datafilethän ovat ihan ilmaisia, kuka tahansa voisi niitä käyttää miten parhaaksi näkee - niillä ei kukaan suoranaisesti rahaa tee. Käsittääkseni ihan vapaaehtoista hommaa.
gaming since '92