"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Magic Suppleaments, anyone?

Warhammer Fantasy Battles -pelin palsta, jossa on tarkoitus keskustella kaikista niistä aiheista, jotka eivät sovellu muihin otsikoihin. Kysymyksiinkin vastataan, mutta käytä kuitenkin ensin hakua.
Number 2

Magic Suppleaments, anyone?

Viesti Kirjoittaja Number 2 »

Siin vanhemmassa sääntökirjas puhuttiin jostain magia-kirjasesta, jossa olis kaikki magiaan liittyvä. Myydäänkö niitä?
Garoth
Valvoja

Viesti Kirjoittaja Garoth »

Eihän noita ole myyty enää vuosiin, ihan niin kuin ei sitä vanhempaa sääntökirjaakaan. OMV-palstalta tosin saattaa löytyä joku, jolla tuollainen turhana kaapin pohjalla...
Phil Kelly says "No!"
Stenvall

Viesti Kirjoittaja Stenvall »

Voithan kysellä kaupoista, saattaisihan jossakin ollakin. Lopetettu tuote on kuitenkin.
Deetwo

Re: Magic Suppleaments, anyone?

Viesti Kirjoittaja Deetwo »

Korhain kirjoitti:Siin vanhemmassa sääntökirjas puhuttiin jostain magia-kirjasesta, jossa olis kaikki magiaan liittyvä. Myydäänkö niitä?
Vitosedikassa oli loota joka sisälsi kirjan ja miljardi eri markeria ja korttia spellejä ja maagisia tavaroita varten.

Nykyään tämä kaikki on sisällytetty sääntökirjaan ja army bookkeihin (+erinäisiin korjausjulkaisuihin).
Ei ole ollut moneen vuoteen myynnissä tuota magialaitosta enää.

Itse omistan kokonaisen moisen, kaikkine nippeleineen jos haluat sen jostain syystä ostaa pois :)
"Minun hautaani vartioi tuulenhenkäys kevyt
minun hautaani vartioi pisara aamukastetta.
Minun hautaani vartioi satatuhatta tappajasatelliittia,
minun hautaani vartioi teratonni antimateriaa"
greewer

Viesti Kirjoittaja greewer »

Porin Pitkiksessä on jostain kumman syystä yksi korkkaamaton kappale hyllyssä. Sinne siis jos mahdollista. Jos yksityiskohdista sovitaan, niin voin sen sulle diilata. ;)
Oh no... Earth are doomded...
It are suckiest.
http://www.salsa.net/peace/conv/8weekconv7-4.html
Luolapeikko

Viesti Kirjoittaja Luolapeikko »

# kaapii luolan perältä laatikon #

täälläkin lojuisi nurkissa tällainen avattu, mutta kaiken sisältävä kappale tuota 5. edikan magia lootaa.
melkoisen helposti toimitettavissa pahan akselille Tre-Tku-Hki.
vaihdossa vaadin FB figuureja.
kiinnostusta?
- Elämä on muutakin kuin white metallin syömistä -
Thelacan
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Thelacan »

Noh, älkääs nyt niitä harvinaisuuksia pistäkö myyntiin. Kyllä 5. edikassa taiat sentään olivat sitä itseään.
- Kynä-ääliö
Goblinisti
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Goblinisti »

Järkeäkö tuota on hankkia (muuten kuin keräilymielessä) Vanhan edikan materiaalihan on (käsittääkseni) käyttökelvotonta, kun osa stateista puuttuu ja osaa ei uudessa edikassa edes ole. Sitäpaitsi kaikki tarvittavat loitsut, taikaesineet yms. sälä on nykyään armybookeissa, kuten edellä sanottiinkin.
Deetwo

Viesti Kirjoittaja Deetwo »

Goblinisti kirjoitti:Järkeäkö tuota on hankkia (muuten kuin keräilymielessä) Vanhan edikan materiaalihan on (käsittääkseni) käyttökelvotonta, kun osa stateista puuttuu ja osaa ei uudessa edikassa edes ole. Sitäpaitsi kaikki tarvittavat loitsut, taikaesineet yms. sälä on nykyään armybookeissa, kuten edellä sanottiinkin.
Vanhan edition magiasysteemi on muutenkin täysin eri, itemit ihan eri planeetalla (esim. 125 pistettä maksavia superitemeitä).
Ei sillä pelin kannalta tee yhtään mitään, ellei sitten halua pelata herohammeria á la 5th ed ;)
Vanhan edition mekaniikka oli muutenkin aika paljon eri tasoa kuin nyt.
"Minun hautaani vartioi tuulenhenkäys kevyt
minun hautaani vartioi pisara aamukastetta.
Minun hautaani vartioi satatuhatta tappajasatelliittia,
minun hautaani vartioi teratonni antimateriaa"
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “FB: Yleiset keskustelut”