"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Veren maalaus aseisiin?

Miniatyyrien maalaukseen, konvertoimiseen sekä maastontekoon liittyvät kinkkiset kysymykset ja ongelmat.
Doktor

Veren maalaus aseisiin?

Viesti Kirjoittaja Doktor »

Elikkä, miten maalata näyttävät veriroiskeet kirveisiin ja muihin vastaaviin? Toistaiseksi olen tehnyt ne ensin Red Gorella ja sitten päälle oikein ohut kerros Blood Rediä. Hieman tylsähkö tulos. Pitäisi saada roiskeet niin että ne näyttää roiskeilta, ei pelkiltä maaliläiskiltä.
Waaagh!
Armeijassa 7.7.2008 - 3.7.2009.
Rectunator

Viesti Kirjoittaja Rectunator »

Itse tein niin että Blood red + Brown inkkiä kevyillä vedoilla ja vähän siihen teräkohtaan ja päälle ohuesti blood red. Niitä aseita ei kannata hukuttaa siihen vereen, tulee vain tylsän näköinen.
"For the love of god and all that is holy, MY ANUS IS BLEEDING!!!"

Kynä-ääliö
Zherec

Viesti Kirjoittaja Zherec »

Hakusanalla "veri" löytyi melko kattava topickki foorumilta.
http://forums.sotavasara.net/viewtopic. ... light=veri

Siellä Baretul esittää asian näin.
baretul kirjoitti: Ideana on siis että maalaat ohuina viivoina valumaan, roiskeita voi myöskin maalata tai sitten roiskia esim. hammasharjalla.
Mayhemia

Viesti Kirjoittaja Mayhemia »

Lisättäköön vielä ette kevyellä dry brushauksella (blood rediä) tulee kivan näköinen, kunhan brushaa vain pienen alueen.
F-B

Viesti Kirjoittaja F-B »

sekoitat itsellesi ruskeasta mustasta ja punaisesta hiukan kuivuneen veren sävyisen seoksen, johon sotket vettä todella paljon.
sitten laitst pienen tiplan sitä aseesi terään siihen kohti, mihin tahdot tulevan eniten verta. Sitten hammastikulla vetelet sitä tiplaa nii, että se näyttää roiskeilta... todella hyvän näköistä tulee, kun jaksaa opetella.
The day Microsoft makes something that doesn't suck is probably the day they start making vacuum cleaners ;D
Illidan
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Illidan »

hmm... Paras keino on oikea veri. Teet pikkuviillon etusormeesi ja tiputat pisaran sitä terään... Itse olen kokeillut ja näyttää ihan tyylikkäältä, eikä edes satu pätkääkään...

Voi kuulostaa oudolta, joten kokeile myös laimennettua bloodrediä mustan undercoatin alle.
Seurataksesi polkua;
katso mestariin,
seuraa mestaria,
kulje mestarin rinnalla,
näe mestarin läpi,
ole mestari.
Hodarimies

Viesti Kirjoittaja Hodarimies »

Pitkäs tauon jälkeen jälleen sotussa spämmimäs :P
Doktor

Viesti Kirjoittaja Doktor »

hmm... Paras keino on oikea veri. Teet pikkuviillon etusormeesi ja tiputat pisaran sitä terään... Itse olen kokeillut ja näyttää ihan tyylikkäältä, eikä edes satu pätkääkään...
Muuten hyvä, mutta 120 aseen jälkeen voi hieman heikottaa...
Tietenkään niitä kaikkia ei tarvitse tehdä kerralla, että voisihan tuota koittaa. Blood Red + Brown Inkki toimi ihan mukavasti, taidan käyttää sitä jatkossakin. Kiitoksia!
Waaagh!
Armeijassa 7.7.2008 - 3.7.2009.
Ironius

Viesti Kirjoittaja Ironius »

Toivottavasti mahtuu vielä yksi ehdotus.. Pistä Magneta/Red inkkiä aseeseen (metallin päälle) ja painele vaikkapa vessa paperilla kevyesti :roll:
Käy täällä. En syö aivojasi!

Hmmm..? Oliko vielä jotain? Ei, luulenpa niin.
F-B

Viesti Kirjoittaja F-B »

oikeaa verta tai ainakin lihasnesteitä yms. saa ihan mukavasti kaikkien lihapakettien pohjalta... mmmm...

...mutta en ole ainakaan itse koskaan kokeillut oikeaa verta figuissani, enkä todennäköisesti kokeilekkaan..
The day Microsoft makes something that doesn't suck is probably the day they start making vacuum cleaners ;D
VJ

Viesti Kirjoittaja VJ »

Inkeillä saa hyvää jälkeä kun maalaa kerroksittain.. Ja jättäkää noi oikeat veret ja lihaliemet väliin. Ei varmana ole kestävä ratkaisu.
And they wonder how he dealt with stress so well..
Naldor

Viesti Kirjoittaja Naldor »

No sekoitan ainakin itse chaos blaccia red coreen tai bloodrediin niin että saan sopivan sävyn ja nii nse näyttää kuivuneelta vereltä!
en sekoita sitä täydellisesti niin että veressä on niitä tummempia ja vaaleampia kohtia ja bronw inkillä voi tehostaa sitä vielä (en ole sitä itse vielä kokeillut)!
"Glory, Honor & Victory over Death"
Silver Warrior

Viesti Kirjoittaja Silver Warrior »

Naldor kirjoitti:No sekoitan ainakin itse chaos blaccia red coreen tai bloodrediin niin että saan sopivan sävyn ja nii nse näyttää kuivuneelta vereltä!
en sekoita sitä täydellisesti niin että veressä on niitä tummempia ja vaaleampia kohtia ja bronw inkillä voi tehostaa sitä vielä (en ole sitä itse vielä kokeillut)!
Miks ihmeessä sen kuivuneen veren pitää kiiltää ?. Ymmärrän miks tuore veri kiiltää mutta en ymmärrä inkin sekottamista siihen jos maalataan kuivunutta verta.
VJ

Viesti Kirjoittaja VJ »

Silver Warrior kirjoitti: Miks ihmeessä sen kuivuneen veren pitää kiiltää ?. Ymmärrän miks tuore veri kiiltää mutta en ymmärrä inkin sekottamista siihen jos maalataan kuivunutta verta.
No mattalakka on aina tosi jees.
And they wonder how he dealt with stress so well..
DeSSuMan

Viesti Kirjoittaja DeSSuMan »

Doktor kirjotti:
Muuten hyvä, mutta 120 aseen jälkeen voi hieman heikottaa...
Joo ei kait sitä verta tarvi jokaiseen aseeseen pistää mitä löytyy.. :F
Orcs & Goblins rulettaa.. :)
rampale

Viesti Kirjoittaja rampale »

Illidan kirjoitti:hmm... Paras keino on oikea veri. Teet pikkuviillon etusormeesi ja tiputat pisaran sitä terään... Itse olen kokeillut ja näyttää ihan tyylikkäältä, eikä edes satu pätkääkään...
Ei tuo oikea veri kunnolla toimi. Kun se kuivuu, niin se myös tavallaan rapistuu irti. Eikä se edes näytä kovinkaan hienolta.
Spears shall be shaken, shields shall be splintered. It is a sword-day; a red day, ere the sun rises.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Maalaus, konverttaus ja maiseman teko”