"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Miten kannattaa aloittaa..

Warhammer 40.000 -pelin palsta, jossa on tarkoitus keskustella kaikista niistä aiheista, jotka eivät sovellu muihin otsikoihin. Kysymyksiinkin vastataan, mutta käytä kuitenkin ensin hakua.
Eerie

Miten kannattaa aloittaa..

Viesti Kirjoittaja Eerie »

Aioin aloittaa 40k:n viimeinkin. Mistäköhän kannattaa aloittaa. Space Wuffeja ajattelin. Mitkä on joka pelaajan ensi hankinnat?
minä olen swamphead
Frenzy
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Frenzy »

Jos olet varma, että harrastusintosi kestää ensimmäisenkin viikon yli, osta codexi, selaile se läpi ja testaa maalaamista koefiguihin joita tulee esim. maaliboksissa. Jos tykkäät hommasta, voi armeijankeräys alkaa.

Suosittelisin aluksi SM taikka SW battleforce + space marines codex hankintaa maalien, liimojen ja pensselien lisäksi. Näiden jälkeen raskas tuki esim. tankkien muodossa ja jonkinlainen johtaja on takuulla hyvä sijoitus.
Viimeksi muokannut Frenzy, Ma 03.01.2005 20:01. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Coveria ei jätetä.

WAR HEAD
Eerie

Joo en mä siis aloittelija ole. Joskus kauan sitten olin Sotussa viimeksi. Toi kuulostaa ihan hyvältä. tietysti pitäs se sääntökirjakin hommata'
minä olen swamphead
Frenzy
Viesti:

Jos sinulla ei ole minkäänlaista 40k-kamaa, osta Battle for macragge-laatikko. Se sisältää sääntökirjan ja kivasti maastoa, tyranidit voit myydä ja marinet pitää vaikka maalausharjoituksien pohjina ja voithan käyttää niitä armeijassasakin. Tarkan listan laatikon sisällöstä löydät onlinestoresta tai haku-toiminnon avulla sotavasarasta, itse en jaksa etsiä. :) Paketin hinta on 50 euroa joka ei päätä huimaa kun ottaa huomioon sisällön kätevyyden.

Josset ole vielä varma minkä chapterin aiot space marineilta aloittaa, lue codexia ja selaa GW:n nettisivuja. Oma neuvoni on, että valitset sen joka on mielestäsi tyylikkäin ja jätä pelitehokkuuden toissijaiseksi tärkeysjärjestyksessä.
Coveria ei jätetä.

WAR HEAD
Eerie

siis Chapterin? ettet vaan tarkoittaisi just Space wulffe, black templar, ultramarines....näitä siis? itseasiassa en käytä muutakuin wulffien figuja muuten teen omanlaiseni armeian.
minä olen swamphead
Frenzy
Viesti:

Noita juuri tarkoitin. Pian vanhentunevaa tietoa SW:ista saat myös niiden codexista, toisaalta vain säännöllinen osio vanhenee. Vanha fluffi ja taustatarina on kultaakin kalliimpaa. :)
Coveria ei jätetä.

WAR HEAD
Iceman
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Iceman »

Heti alkuun tarpeellinen hankintakohde on armeijakirja eli codex, kuten noita opuksia 40K:ssa kutsutaan. Mikäli et aio pelata Space Wolf Chapterillä, niin sinulle riittää tuore Codex: Space Marines.

Mikäli peliporukassa löytyy edes yksi sääntökirja, voit lykätä omasi ostoa toistaiseksi. Olettaen, että saat lainata kaverisi kirjaa.

Mikäli haluat ostaa heti alkuun myös figuja, niin boxi Grey huntereita tai Bloodclawta ja tuskin tulet hankkineeksi mitään mille et myöhemmin keksi käyttöä. Näistä riittää maalattavaa samalla, kun tutkit codexia ja suunnittelet armeijaa.

Alussa kannattaa muistaa, että kunhan armeija on laillinen ja sinulla on hauskaa, niin se riittää. Se onko jokin koostumus se paras ei ole merkitystä ellei lähdetä tavoittelemaan turnausvoittoja.

Alla on pari armeijanvalintaopasta, mistä saa hyvää perustietoa eri armeijoista.

The Captainin armeijanvalintaopas

j-p:n armeijanvalintaopas

All yhteinen pelisääntö koskien "Mitä ostaisin?"-ketjuja.

Mitä ostaa seuraavaksi-Tiedote
"I reject your reality and substitute my own!"
Adam Savage
Eerie

Kiitoksia! Noissahan olikin jo kaikki tarpeellinen informaatio.
minä olen swamphead
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “40k: Yleiset keskustelut”