"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Armeijoiden väliset liittoumat

Warhammer Fantasy Battles -pelin palsta, jossa on tarkoitus keskustella kaikista niistä aiheista, jotka eivät sovellu muihin otsikoihin. Kysymyksiinkin vastataan, mutta käytä kuitenkin ensin hakua.
Balrogofmoria

Viesti Kirjoittaja Balrogofmoria »

Khainen Khroneus on kaaoskirjassa Kaaoksen mielipide, ei koko maailmaan saati sitten Elffien.
Jeesus oli paladin!
Mämmiä saakuli!
http://www.sunpoint.net/~freakboy/text01.html
Kom

Viesti Kirjoittaja Kom »

En mä näe mitenkään mahdottomana varsinaista liittoa dark elves ja high elves välillä. Siis tottakai se on mahdoton jos ollaan musta-valkoisia, mutta jos otetaan esimerkkiä forgotten realmsista, sieltä pakoon lähti yksi drow joka myöhemmin taisteli "hyvisten riveissä" ja jätti vanhat tavat taakseen, entäs jos joukko delffejä päättäisi käydä kapinaan, pääsisivät pakoon ja liittoutuisivat, tai neutralisoisivat välinsä helffeihin. Ei kaavat niin mahdottomia ole, itse olen suunnittelemassa armeijaa, joka on paennut vanhasta kuten Drizzt, mutta heitä on enemmän kuin yksi, tietenkin täytyy jättää seksikkäät khainen misut pois. Koska joukko on myös kääntänyt selkänsä Khainelle. :(
Iceman
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Iceman »

Ei nyt oteta uutta erää matsissa Khaine vs. Khorne. Uutta tietoa asiaan ei ole tullut ja GW jättänyt tämän auki tavalla, että molemmat vaihtoehdot voivat olla totta.

Täällä edellinen erä
"I reject your reality and substitute my own!"
Adam Savage
Zymeth Salkir Dkhan

Viesti Kirjoittaja Zymeth Salkir Dkhan »

Balrogofmoria kirjoitti:Khainen Khroneus on kaaoskirjassa Kaaoksen mielipide, ei koko maailmaan saati sitten Elffien.
Itse asiassa se sanotaan tutkijoiden väittelyn kohteena olevaksi asiaksi, ei mielipiteeksi.
We will march, until whole world is in his colours, his glory and his madness.
meKa

Viesti Kirjoittaja meKa »

Joppu kirjoitti:joka kieltäisi kääpät vastaan helfit matsit?
Ymmärsinkö ensimmäisen viestin väärin vai onko kääppien ja helffien suhteet menneet vain ohi korvien?

Minä olen aina luullut, että kääpiöt ja Helffit ovat vihollisia keskenään, eli niiden liittoumat pitäisi kieltää. (jos jotain siis pitäisi)
daider
Viesti:

Viesti Kirjoittaja daider »

kääpiöt vs helffit matsi on käynnissä täällä
http://forums.sotavasara.net/viewtopic. ... 80&start=0

päättele tuosta ketjusta voiko niiden liittoutumista kieltää
"Koska tämä on Sotavasara - foorumi, jonka käyttäjillä on niin vähän toivoa saada naista, että pitää yrittää nussia pilkkua. -Da Capitan"
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “FB: Yleiset keskustelut”