Tomb kingeille musician?
-
LanttuLoota
Tomb kingeille musician?
Kannattaako tomb kingeille otta musicianii, koska ne on immuuneja psykologialle ja niit ei voi breikkaa. joten kannattaako?
Antakaa lanttulootaa!
Kuten yllämainittiin, tasapelin sattuessa muusikko ratkaisee voittajan (eli se jolla on muusikko voittaa, jos toisella ei ole). Jos molemmilla on muusikot, taistelu on draw.-frenzy- kirjoitti:musician ei kait vaikuta resoluutioniin (jos sitä tarkoitat).
Miten se siis hyödyttää?
"It's a great excuse to start collecting ANOTHER army. One can never have enough armies and starting a new one is always exciting."
En suosittele.
Taistelu ratkeaa luurankojen hyväksi vain, jos vastustajalla ei ole musikanttia - ja tämä on kuitenkin useimmilla yksiköillä, koska se on elävillä huomattavasti hyödyllisempi.
Pisteet voi käyttää varmasti hyödyllisemminkin, vaikka tietysti taistelun voittaminen on hyödyllinen, jos se sattuu jäämään musikantista kiinni.
Musikantin päähyöty - rallyttamisen auttaminen - jää kuitenkin luurangoilla käyttämättä, joten en ikinä sitä luurangoille hanki.
Taistelu ratkeaa luurankojen hyväksi vain, jos vastustajalla ei ole musikanttia - ja tämä on kuitenkin useimmilla yksiköillä, koska se on elävillä huomattavasti hyödyllisempi.
Pisteet voi käyttää varmasti hyödyllisemminkin, vaikka tietysti taistelun voittaminen on hyödyllinen, jos se sattuu jäämään musikantista kiinni.
Musikantin päähyöty - rallyttamisen auttaminen - jää kuitenkin luurangoilla käyttämättä, joten en ikinä sitä luurangoille hanki.
Kannattaa myös muistaa, että taistelu ratkeaa vastustajan hyväksi sen 1 pisteen verran, kun vastustajalla on musikantti ja sinun lurkeillasi ei ole, ja näin menetät yhden lurkin lisää.Paradox kirjoitti:En suosittele.
" Plop."
" Plop?"
" Plop."
" Plop..."
" Plop?"
" Plop."
" Plop..."
Samaten voittaja pääsee tekemään Lappingia, joka taas on ERITTÄIN huono asia undeadeille.Pegar kirjoitti:Kannattaa myös muistaa, että taistelu ratkeaa vastustajan hyväksi sen 1 pisteen verran, kun vastustajalla on musikantti ja sinun lurkeillasi ei ole, ja näin menetät yhden lurkin lisää.Paradox kirjoitti:En suosittele.
Musikantti on erittäin tarpeellinen, varsinkin kun vastustajilla ne on tyypillisesti aina mukana.
Ennemmin kannattaisi keskustella skeletonchampionin hyödyllisyydestä
"Minun hautaani vartioi tuulenhenkäys kevyt
minun hautaani vartioi pisara aamukastetta.
Minun hautaani vartioi satatuhatta tappajasatelliittia,
minun hautaani vartioi teratonni antimateriaa"
minun hautaani vartioi pisara aamukastetta.
Minun hautaani vartioi satatuhatta tappajasatelliittia,
minun hautaani vartioi teratonni antimateriaa"
-
HtUnliving
- Peliporukkavalvoja
Lurkkichamppa on hyvä varsinkin yksiköissä joissa on charru,koska jos esimerkkitapauksessa yksikössäsi on Liche Priesti ja sinne pääsere chargaamaan esim. Ogre Tyrantti niin challengaat sen niin ei tule sitä että tyrantti syö Lichen.Deetwo kirjoitti: Ennemmin kannattaisi keskustella skeletonchampionin hyödyllisyydestä
JA toisaalta, jos ei halua menettää Rankkeja kun joku himomörsäri-kaikentappaja-lordi tulee tappelemaan niin challenge sille ja champpa ottaa vastaan. Toiminut ainakin minulla, ja vaikka champpa otti iloisesti päihin, niin sain täydet rankit ja lurkit selvisivät seuraavaan omaan vuorooni,. jolloin flankkasin vihun ja se juoksi...
Aiemmin Jan Von Carstein.
"Itse en ole koskaan välittänyt siitä, kuka on taitava pelaaja. Pääasia että liikutellaan nappeja kentällä ja vastustaja ei voita." -amazing slug
"Itse en ole koskaan välittänyt siitä, kuka on taitava pelaaja. Pääasia että liikutellaan nappeja kentällä ja vastustaja ei voita." -amazing slug
[OT]Mikä ihme nuo "kaverit" pistää aina väittämään jotain aivan hatusta temmattua, joka on ihan liian tyhmää että sen olisi voinut kuvitellakaan? Jota ei millään ilveellä voi mistään väärinkään käsittää? Alkaa pikku hiljaa jurppia. [/OT]
Niin ja itse asiaan: Itsekin olen sitä mieltä, että lurkkeihin kannattaa ottaa koko komentoryhmä. Tosin champan hinnalla saisi ylimääräisen luurangon, eikä tuosta challengejutusta aina hyötyäkään ole (Overkill yms.).
Niin ja itse asiaan: Itsekin olen sitä mieltä, että lurkkeihin kannattaa ottaa koko komentoryhmä. Tosin champan hinnalla saisi ylimääräisen luurangon, eikä tuosta challengejutusta aina hyötyäkään ole (Overkill yms.).
Miksi, voi miksi, ei 'omata' -verbiä ole laissa kielletty?
Ennemmin minä ottaisin sen vihun mättäjächarrun tekemät haavat champpiin overkillinä kuin rivilliseen perusmookuja. Outnumber ja rankit säilyvät helpommin seuraavalle rundille.Kennedy kirjoitti:Niin ja itse asiaan: Itsekin olen sitä mieltä, että lurkkeihin kannattaa ottaa koko komentoryhmä. Tosin champan hinnalla saisi ylimääräisen luurangon, eikä tuosta challengejutusta aina hyötyäkään ole (Overkill yms.).
"It's a great excuse to start collecting ANOTHER army. One can never have enough armies and starting a new one is always exciting."
-
Tim the Enchanter
Eihän challengea ole pakko ottaa vastaan ellei ole jotain erikoista kuten Bretskujen Gauntlet of Duel (joka muuten olisi aika hyödytön jos challenge olisi aina pakko ottaa vastaan!). Siinä sitten Tyrantti sanoo että sori, mua ei kiinnosta challenget. Korjaa jos olen väärässä...Jan von Carstein kirjoitti: JA toisaalta, jos ei halua menettää Rankkeja kun joku himomörsäri-kaikentappaja-lordi tulee tappelemaan niin challenge sille ja champpa ottaa vastaan. Toiminut ainakin minulla, ja vaikka champpa otti iloisesti päihin, niin sain täydet rankit ja lurkit selvisivät seuraavaan omaan vuorooni,. jolloin flankkasin vihun ja se juoksi...
Oikeassa olet, mutta jos tyranni kieltäytyy challengesta sen pitää mennä sinne takarankkiin nynnyilemään, jolloin se on täysin poissa koko taistelusta.Nicolas kirjoitti: Eihän challengea ole pakko ottaa vastaan ellei ole jotain erikoista kuten Bretskujen Gauntlet of Duel (joka muuten olisi aika hyödytön jos challenge olisi aina pakko ottaa vastaan!). Siinä sitten Tyrantti sanoo että sori, mua ei kiinnosta challenget. Korjaa jos olen väärässä...