"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Gondoria ja Mordoria.

Mikäli haluat palautetta ja kehitysideoita suunnitteilla olevaan armeijaasi, kirjoita listasi tänne. Voit myös antaa palautetta omista kokemuksistasi muille.
Sisius

Viesti Kirjoittaja Sisius »

Elohiiri kirjoitti:Heitä siis se toinen banner pois,
Siis eihän mulla ole mitään banneria?
Elrohir

Viesti Kirjoittaja Elrohir »

No voi...Nyt menee kaikki sekaisin sekotin sinun listasi yhteen toiseen listaan...
Loppiainen hyvin, kaikki hyvin
Tankki

Viesti Kirjoittaja Tankki »

Sakcris kirjoitti:Riippu ketä vastaan pelaat... Citadeleilla on tehokkaammat jouset, mutta heillä on huonompi osuminen, kun taas Rankkureilla on parempi osuminen ja huonommat jouset. Itse ainakin suosittelen mielummin noita Rankkureita, eikäs niille saa keihäät ja ne ovat halvempia(?)

Varsinkin urukkeja vastaan pelatessa, nuo Citadelit osuvat huonommin ja haavoittavat pikejä tehokkaammin, tosin eivät kilpiä. Rankkurit taas haavoittavat molempia kutosella, mutta osuvat paremmin... Kun taas örkkejä vastaan Citadelit haavoittavat kaikkia vitosella, Rankkurit kaikkia kutosella. Mutta peikkoja molemmat haavoittavat kutosella...

Lopputulokseni: Kannattaa ottaa Rankkureita, Citadelit haavoittavat harvoja vain paremmin kuin Rankkurit ja Rankkurit osuvat paremmin.

Tästä unohtui perus mordor peikkoa vastaan rankkurit haavoittavat 6/4 kun taas citadelit pelkällä 6:lla. Itse suosin citadeleja, koska haavoittavat varsinkin mordoria vastaan suurinta osaa 5+, 5 deffa, sekä bodyguard kyky on hyvä olemassa. Rangerit kaatuvat sitten urukeihin 4+, että sanoisin citadelit ovat parempia, vaikkakin kalliimpia.
Quanto fa due meno uno? Fa uno.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “LOTR: Armeijalistat”